- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugeboy
tag
Néhány hozzászólással ezelőtt olvastam, hogy rosszul megy a szolgáltatóknak...
Ennek tiszta szívből örülök. Talán nem csilli-villi T-pontoknak ( és hozzá hasonlóknak ) kéne állnia 100 méterenként.
Nevetséges, hogy a T-nél nincs olyan díjcsomag, ami kielégítené az igényeimet. Lefogyott 3500 ft a kártyámról úgy, hogy 25, max 30 percet beszéltem ( azon kívül semmi ) . -
sifarr
senior tag
Üdv Bog!
A 2. oldalon ezt írtad:
A végződtetési díj nagyon komolyan befolyásolja az egyes tarifákat.Állításoddal ellentétben szerintem a végződtetési díjak semmilyen valós, költséggel alátámasztható befolyással nincsenek a tarifákra.
2008 decemberében a konkurens honlap mára halódó fórumán írtam erről egy levezetést, számításokkal alátámasztva. Persze az akkori adatokkal. De az elv semmit sem változott.
Kicsit hosszabb - főképp az aréna keskenysége miatt -, de nem vészes. Két részletben elmenne. Bár a másik fórumon most is fenn van, de belinkelni nem mertem, mert kapnék a fejemre!
Idemásolhatom? -
Fecow
aktív tag
Pedig árulnak, nézegesd a lap alját.[link]
Félretéve a viccet még az előző hszedre reagálva, ha megnézed a ma megjelent kártyás percdíjasblogot. Ott a Domino (sima) iletve a Domino SMS csomag esetében hálózaton kívülre 88 illetve 94 Ft is lehet a percdíj, így már azért nem olyan hihetetlen, hogy kb 30 perc alat kb 3000-et eltelefonált.Szerk: Most nézem, hogy ennél a kettőnél pont kimaradt a hálózaton kívüli percdíj :S
[ Szerkesztve ]
Nyergeld meg a nagyot
-
Redpeter
csendes tag
Jóval elöbb olvastam, hogy valaki az ikon díjcsomagról írt. Nos, én ikon 400-ba vagyok, 2giga net, 400 perc és ugyan ennyi sms van benne, hálózaton kívülre is. Természetesen a 400perc nem csak mobilra vonatkozik, hanem "házira" is. Nem tudom, ki hogy van vele, de én pont kijövök a 400perccel, 400sms-sel és a 2 giga nettel, úgy, hogy nem iPhone-nal használom, hanem egy Nokia E90-essel. Egy biztos, a MédiaMánia díjcsomagok, nagyon-nagyon rosszul vannak árazva. Most őszintén ki akar mobilTv-t nézni? Inkább lenne több net az MédiaMánia díjcsomagba, mint az a hülye mobilTv. Egy biztos, ha lehet majd kapni iPhone 4-et a T-nél, biztosan ikon600-zal fogom megvenni...
Nekem az ikon 400 és 600 TÖKÉLETES.
Elég sokat telefonálok, folyamatosan mennek az sms-ek és email-ek és napi pár órát telefonról, útközbe kell netközelbe lennem.
Aki kitalálta az Ikon díjcsomagot, annak csók a homlokára
ÁmenMinden.., minden is.
-
howru
csendes tag
Tapasztalatból: 100 megkérdezett feltöltőkártyás ügyfélből maximum 10 válaszol igent arra a kérdésre, hogy: Váltana e előfizetésre, ha 10 vagy 20 forinttal csökkenne a percdíja és az előfizetési díjat letudná beszélni.
Ezek az ügyfelek havi átlagban több, mint 3000 Ft-ot költenek feltöltésekre. Nem nézik, hogy most mennyit fizetnek és nem érdekli őket, hogy lehetne sokkal költséghatékonyabb is a telefonálásuk, ha ugyan ennyit fizetne csak előfizetési díjként.A válaszok, hogy miért nem váltanának előfizetésre:
- Nem tudják magukat kordában tartani
- Nem szeretik a csekkeket (van e-számla)
- Már megszokta, hogy veszi a feltöltő kártyákat
- Az a pár forint nem számít(10-20 Ft percenként!!!)Sajnos, azt kell mondanom, hogy a szolgáltatók azért teszik meg ezeket, amiket megtesznek, mert az emberek többségét nem is érdekli, hogy mikor-mire és mennyit fizet.
-
hemaka
nagyúr
Ez így van, az ismerőseimet és engem sem érdekel a net, a free facebook és az egyéb mókusvakító szolgáltatások. Telefonálok és sms-ez csak, és azt is röviden(1-3perc), tömören(1sms).
-
senior tag
(#22) Bog
15/48 volt. újításnál/tarifzárás előtt (08aug20) felemelték 19/49, végül 20/52-vel vonult nyugdíba.
Én még mindig erről intézem a magánhívásokat, Nem találtam jobb kártyás alternatívát magamnak, vagy nem ismerem.Tavaly nem szabályozta az eu a nemzetközi hívások díjait? (csökkentette és maximalizálta a kiszabható árat)
Tavaly ilyenkor kb. 120-130ft volt az eu-n belül most 150.(pl vörösoldalon)
Vagy a megszabás euróban történt és befolyásolja az árfolyam ingadozás?!(#95) Samus
voda, Hang a Hálón? (+0) voip 69ft
mi úgy oldottuk meg ,
hogy az illető , kint (Gr), vett az ujságosnál egy vodás sim-et. 10euro,
ami lebeszélhető + még 10euró gratis rá. teccik? nekem is.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
nyunyu
félisten
válasz DeltaPower #15 üzenetére
a régi prepaid ügyfelek pedig kollektíve kimaradnak minden hűségkedvezményből (na jó, 9 év után kaptam egyszeri 10 percet ingyen)
Nekem a Voda iden mar tobbszor kuldott SMS-t, hogy ha 2 heten belul toltok legalabb 3500-at a kartyamra, akkor jovair meg +1000-et.
Asszem 2 vagy 3 alkalommal eltem is vele, utolso alkalommal jol elfelejtettem, aztan pont ra egy hetre nullazodott le az egyenlegem, akkor mar nem adtak +zsetFogalmam sincs, miota vagyok ugyfeluk, meg City tarifacsomaggal vettem egy Ericsson R320-at, aztan valtotam Joker+-ra.
Egyebkent mar parszor megfordult a fejem, hogy valtok T-re, de ott meg egyre dragabb a Domino Nap.
Pannon is mostanaban szort ki partizezer SMS-t ingyen 250Ft top-up-rol, csak eppen a kedvezmenyeket nyilvantarto rendszerukben felejtettek el beallitani, hogy 1741-en igenybe lehessen venni.
Vagy eppen dj ugyfelek is kaptak ilyen SMS-t...Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Amit nem értek, hogy a mobilotthon és házimobil tarifák miért érték meg nekik, bár a percdíjak baromi magasak voltak mobil irányba, a vezetékes viszonylak jó, viszont hogy nem volt havidíj, az valami fenséges
Vezetekes iranyba joval olcsobb az interconnect dij...
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Redpeter #107 üzenetére
Nagyon orulok annak hogy ki tudsz tolni annyit egy teloert es annyit egy dijcsomagert , de magyarországon 100 megkérdezett ember kozul krva sokan havi 3000-et is épp csak megengedhetnek maguknak...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
nyunyu
félisten
ez még a pannon 35 nevű számlás csomag percdíjánál is kedvezőbb, ami 37 Ft/perc (ez utóbbi eléggé nevetséges szerintem)
Ugy latszik, nem esett le, hogy a Pannon 35-1200 csomagoknal a nevben szereplo szam a havidijban bennefoglalt lebeszelheto percek szamat jelenti.
Amugy majusi atnevezunk mindent felbuzdulasuk ota Perc tarifacsomagoknak hivjak oket, csak hogy egyertelmubb legyen...Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
atesss
addikt
Az NHH honlapján volt ilyen korábban.
Ugyan nem használtam, de elég valószinűtlen hogy olyan tökéletes lenne a rendszer.
Pl. a Szélessáv keresővel (cím alapján tudod megnézni a nálad elérhető internetszolgáltatásokat és áraikat, be lehet állítani rendezést/szűrést forgalmi korlát, és letöltési sebesség alapján) is volt gond, az egyik szolgáltatónak az egyik csomagja rossz árral szerepelt, sokkal olcsóbban, és mindenki őket hívta - ők meg mondogatták hogy nem, ez nem ennyibe kerül.
Ugyanis az NHH ilyen kb. 1 hónap után volt csak hajlandó kijavítani a hibás árat.Persze ilyenekről kevesen tudnak, nem is nagyon reklámozzák (lehet direkt is ? ).
Viszont ha valaki a szemükre akarná vetni (mármint az NHH-nak), akkor mondhatják hogy van, ott a honlapon...
Ki kéne kötni hogy minden mobilos hirdetésben ott kell szerepelnie - nagybetűvel, és legalább ilyen 6-7 másodpercig - ennek a honlapnak, és hogy mire is való. -
nyunyu
félisten
Azert az ugyfelek tobbsege a biodroidot keresi, nem a gephangu narraciot, holott az utobbi akkor sem farad el, ha aznap szazadszor kell eloadnia ugyanazt az informaciot.
Nem veletlenul lett letiltva a fomenuben 0-val operatort kapcsolas, legalabb egy fo temakort jeloljon meg a hivo, hogy mirol akar erdeklodni...
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
AMD_ok
őstag
Akkor már példálózhatnánk az autóiparral is, amely elég közel áll hozzám, lévén 5 évet húztam le benne, így azt jól ismerem, és lám mi folyik ott most, és persze sok más helyen... (gondolok a szép számú leépítésekre, 70-80 %-os forgalomvisszaesésre, stb) + a szép, új Pannon - Telenor központra, ami biztos "2 ft-ba került"... ne nevettessetek már, mert még elsírom magam bánatomban, és az összes fizetésem a szolgáltatóknak fogom átutalni, megsegítésképpen
[ Szerkesztve ]
-
edward2
addikt
Ki és mennyit fizetett ezért a cikkért? Mindjárt sírva fakadok szegény magyar szolgáltatók még nem keresték a seggüket rojtosra. bühühühü.
Különben jó cikket írtál a 2. oldalon sikerült saját magadat elárulni a nagy sajnáltatás közepette:"Mivel tudnánk jobbat, vagy jobban kommunikálhatót kínálni? Nem elég csak percdíjak kapcsán sakkozni, bár itt is lehet trükközni a csúcsidővel, vagy mondjuk a hálózaton kívüli hívások áraival, hogy összességében jó legyen a csomag."
Kommunikálhatót - sakkozni - trükközni ezekre a szavakra hívnám fel a figyelmet ja és a végén "jó legyen a csomag" a kérdésem csak KINEK? Jaaaa hogy a cégnek aki megbízta a marketinges fejedet az emberek át trükközésével kisakkozásával.
Ja arról a borzalmas végződtetési díjról se feledkezzünk meg. Biztos az NHH főfejesei is szent emberek és biztos nem valami behatás folytán tartják még midnig nevetségesen magas 11 forintos szinten a szutykos végződtetési díjat. De végülis ezt a 3 szolgáltatót miért is zavarná? Hisz minél több a keresztbe hívás ők annál többet kaszálnak. jajj szegények....
-
addikt
Én ebben a pillanatban hívtam mobilszolgáltatóm ügyfélszolgálatát, ahol az 1-es után (magyar nyelvű menü) megnyomott "0" után már mondta is, hogy " felhívjuk szíves figyelmét, hogy ügyintézéshez szüksége lehet mobiltelefon számára és ötjegyű...bla..bla..bla..." tehát nem volt letiltva a "0", és nem kért fő témakört sem, csupán egy nyelvet, amelyiken tud velem kommunikálni...
Jó szerencsét!
-
Bog
HÁZIGAZDA
Mind a négy szolgáltató talicskával tolta be a pénzt a szerkesztőségbe, amely egyben a 32 négyzetméteres otthonom is, természetesen.
Sehol nem írtam, hogy sajnálni kell a szolgáltatókat. Megvan a sajt bajuk, amit ügyfélként természetesen nagy ívben le kell tojni. A cikk mindössze arról szólt, ami a címe is. Ebből persze a rettentően keserű szájízű fórumozók levezethetik a nagy magyar valóságot, miközban pusztán némi ismeretterjesztés volt a cél.
Nem tudom, hogy mivel árultam el a micsodát, amikor világosan leírtam, hogy igen, a jó kommunikáció kell ahhoz, hogy a csomag sikeres legyen. Lehet rajta sápitozni, hogy ez átverés, de szerintem ne nézz tévét, hallgass rádiót és olvass (online) újságot, mert a reklámok nem arról szólnak, hogy mekkora szar csomagot csináltunk már megint.
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
wwenigma
Jómunkásember
En ahhoz a reszehez tartozom aki nem. Kevesen vagyunk...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
AMD_ok
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Bog
HÁZIGAZDA
hello neked is, és fogadd gratulációimat a 2007-es hír kapcsán, amellyel véletlenül az adott szolgáltató 5-10 éven belül költségcsökkentést ér el, tekintve, hogy a korábbi épületeit masszív pénzekért bérelte.
De neked is ajánlom figyelmedbe a korábban írtakat, miszerint fel nem foghatom, hogy miért azon rugózol, hogy szerinted mennyire hazug, lopós, pénzkitalicskázó, meg pudvásseggű mindegyik szolgáltató egy olyan cikk fórumában, ami csak lépésről lépésre leírja, hogy milyen módon készül egy tarifa.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
kpal
veterán
A 4G mennyi lesz majd...
-
Valentino K.
senior tag
"A nagy helyzet az, hogy ha egy Pannonnak nem sikerült komoly reklámkampánnyal átfordítani a fejekben, hogy 8 másodperc az nem egy perc, akkor tényleg elképzelhető, hogy a hazai fogyasztó egyelőre nem érett meg arra, hogy értékelje a szolgáltató ilyen jellegű törekvését – és a szolgáltatók valóban nem is foglalkoznak ezzel..."
Kicsi off:
Ezzel kapcsolatban azért 1 dolgot megjegyeznék. Nem csak a másodperc alapú számlázásnál vannak gondok...
A piros szolgáltatónál dolgozom üzleti telesales-en s tapasztaltam már egyet s mást. Nem szabad minősítenem az embereket, de mindenképpen el kell mondanom, hogy sokan csak hőbörögnek. 10-ből 7 cégnél a döntéshozónak lövése sincs, hogy milyen információkra van szüksége a Vodának ahhoz, hogy kialakítsunk nekik egy cégreszabott konstrukciót. Értelem szerűen a keretszerződés lejárta a legfontosabb infó, enélkül nehéz egyről a kettőre jutni. Ehhez képest a telefonos hűségekig jutunk általában, mert fogalma sincs az adott illetőnek arról, hogy még a telefonos hűségeken kívül milyen szerződéseket írt alá, s azok meddig élnek.
A kifogások meg persze mindig jönnek hogy most miért pont nem aktuális a megkeresés.Amire ezzel ki akartam lyukadni az, hogy az emberek többsége minden szart csak megvesz. Aláírja a szerződést és uzsgyi, vágjunk neki. Bele se olvas abba, hogy mit ír alá, aztán meg jönnek a panaszlevelek, anyázások...stb. Az éremnek mindig két oldala van.
Valamelyik kedves fóromozó kolléga írta az aláírásában, ha az emberek elolvasnák a szerződési feltételeket, akkor kihalnának az ügyfélszolgálatok...
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
Valentino K.
senior tag
"Tapasztalatból: 100 megkérdezett feltöltőkártyás ügyfélből maximum 10 válaszol igent arra a kérdésre, hogy: Váltana e előfizetésre, ha 10 vagy 20 forinttal csökkenne a percdíja és az előfizetési díjat letudná beszélni.
Ezek az ügyfelek havi átlagban több, mint 3000 Ft-ot költenek feltöltésekre. Nem nézik, hogy most mennyit fizetnek és nem érdekli őket, hogy lehetne sokkal költséghatékonyabb is a telefonálásuk, ha ugyan ennyit fizetne csak előfizetési díjként.
A válaszok, hogy miért nem váltanának előfizetésre:
- Nem tudják magukat kordában tartani
- Nem szeretik a csekkeket (van e-számla)
- Már megszokta, hogy veszi a feltöltő kártyákat
- Az a pár forint nem számít(10-20 Ft percenként!!!)
Sajnos, azt kell mondanom, hogy a szolgáltatók azért teszik meg ezeket, amiket megtesznek, mert az emberek"Leírtad a lényeget! Pontosan erről van szó. Sajnos a magyarok többsége birka, s bármit le lehet nyomni a torkukon.
Manapság már nem nehéz informálódni szolgáltatásokról, termékekről, s ennek ellenére mégis van egy réteg aki kvázi elvárja, hogy mindent a szájába rágj...Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
BiP
nagyúr
Ilyenkor érdemesebb venni valami prepaid kártyát, neophone meg ki tujda milyenek vannak még. Szerintem olcsóbban ki lehet jönni. Ha esetleg csak vonalasra lehetne használni (nem tudom, nem ismerem konkrétan), akkor biztos meg tudjátok oldani. 300ft-os percdíj mellett érdemes keresgélni. (vagy voip/skype mobilról,esetleg valami kávézóból wlanon)
szerk: most olvasom, (#112) LurkerSheik is írt egy másik - hálózaton belüli - megoldást)
[ Szerkesztve ]
-
WildBoarTeam
aktív tag
Na ez egy érdekes és (számomra) hasznos cikk volt. Köszönöm!
Bár (szerencsére(?)) nekem kiemelt ügyfeles csomagom van, ami pont megfelel az igényeimnek, mivel a fele rokonsággal ingyen van a beszélgetés. (Még az anyóssal is)blabla
-
addikt
-
Velocity
aktív tag
én simán Voda Silver Plus-t használok... folyamatosan telefonálok és havi ~13k szokott lenni a számlám. Igaz, ez azt jelentti, hogy jellemzően hálózaton belül beszélek, 10.000 Ft a havidíj, ebben van 6000 perc meg 1000 sms hálózaton belül. Persze nem használom ki, hálón belül olyan ~3500 percet beszélek havonta, meg van úgy 10-15 sms, a többi 100-150 perc megy megy hálón kívülre, így az teszi hozzá a maradék ~3000-t (hálózaton kívül mindenhova 23 Ft, illetve ha túlmész a 6000percen, akkor hálózaton belül is ennyi továbbra a díj)
és azt leszámítva, hogy rengeteg percet és sms-t benthagyok, nekem még mindig ez éri meg a legjobban: ~3650 perc 20 forintos percdíjjal is 73.000es számlát generálna... Így nagyságrendileg a fenti példa alapján 3,5 Ft-os percdíjjal beszélhetek, ami nekem több, mint jó
...mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!
-
BiP
nagyúr
válasz mukibuci #147 üzenetére
Az nem rossz azért, ha csak a felét használod el, az is csak 10Ft/perc.
Velocity: Mondjuk azért durva, napi 120perc, 2 óra telefonon lógás (_minden nap_). Az már elég komoly. Elég szószátyárnak kell ehhez lenni.
De ha valakit ilyen beszélőkével "áldott" meg a sors, akkor jó tudni, hogy ki lehet hozni korrekt pénzből. -
addikt
-
BiP
nagyúr
válasz Dark Archon #149 üzenetére
Persze, az is lehet, nincs kizárva. De ebben az esetben meg triplán mázlista (lenne), hogy hálózaton belül el tudja intézni a beszélgetéseinek 95%-át.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nintendo Switch
- Linux kezdőknek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...