- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #358 üzenetére
"Pontosan, nem a jatekfejleszto kopogtat a Sony-nal, hogy keszul az uj jatekunk ez meg ez kell hozza. Forditva. Ezert jon evekkel kesobb next gen jatek a konzol megjelenese utan."
nem, a launch címeket megrendelik mikor már készül a konzol, pont ezért induláskor van már pár(lásd mondjuk mostani RTX-es pókember ps5re). Csak a régebbi nagyon custom HW-nél(pl ps2 vektor unit), kellett a fejlesztőknek jóval előre a HW, most már inkább szólnak, hogy melyik shader támogatást jó lenne, ha tudná, különben pár dolog kiesik. A sony főként japán fejlesztőkkel egyeztet, a microsoft meg az amerikaiakkal.A konzolokat is régiónként osztották. A japánok megkapták korainak, aztán mikor már kb végleges volt az elképzelés, akkor megkapták az amerikaiak, eu-ba meg alig/nem küldtek megjelenés előtt dev kitet, de attól még a japán stúdiók már megjelenéskor tudtak nextgent csinálni (ami persze nem azt jelenti, hogy ne fejlődne utána is a dolog).
Tehát az új pókember RTX-el, az egy ps4-es játék? nekem nem tűnt annak.További info az összedolgozásról:
https://www.forbes.com/sites/davidthier/2020/05/17/sony-microsoft-epic-clarifies-a-big-question-between-xbox-series-x-and-ps5/?sh=6d343be556e3"The Unreal Engine 5 demo on PlayStation 5 was the culmination of years of discussions between Sony and Epic on future graphics and storage architectures."
"Azt irtam utana jon, nem azt hogy a polcrol levett konzol utan allnak neki."
pedig régebben így volt, főleg eu-ban. A ps/xbox fejlesztő rendszerek kb 10.000 USD körül mentek, a nintendós 7000 körül, és ami bekerült az EU-ba, azok általában inkább amerikaiaktól jöttek(aztán mehetett a VPN, hogy csatlakozzon a fejlesztői hálóhoz).
Egy game engine általában 100.000USD /platform körül volt, szóval nem volt olyan olcsó elindulni.
Most a game engine szinte ingyen van, a devkitek szintén nem vészesek (pl a microsofttól küldhetnek akár ingyen), és ami a legfontosabb a specifikáció nyilvános, szóval van esélyed kitalálni mi is lesz (itt ugye pl valami AMD kártya RDNA2-vel, stb)."Tehat elobb volt hardver mint szoftver. Koszi."
nem, RT-s játék előtte is volt, csak nem volt nagy igény rá, mert akkor is lassú volt. (vagy ugye pont a crytek mutatta meg, hogy célhw nélkül is lehet gyors és szép RT-t csinálni, miután az nvidia demózta az RTX-et).
Nem volt előbb a HW. Sőt, demoscene már az 1992-ben megjelent amigán is számolt mindenféle gyorsító nélkül RT-t realtime(bár lehet 68030-as kártyával), csak ami így beugrott.
Csak berakták azt, amire már jó régóta vártak, de lassú lett és nagyon korlátozott. Most már, hogy ugrottak pár generációt az RT-s motorok, és gyorsultak a kártyák (talán 2.x-nél vagy 3.x tartanak, volt itt róla cikk régebben), és jött a DLSS és barátai, így már elfogadható lett, és egyre több helyre bekerül.okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- PROFESSZIONÁLIS Delid / Relid AMD Ryzen Processzorokhoz, garantált minőségben! (CSAK AM5!)
- Garanciális Intel Core i5-13600K
- AMD Ryzen 7 3700X processzor (használt)