Hirdetés
- [Re:] Google Pixel 6 - új rendszer új köntösben
- [Re:] Google Pixel 2 - referencia, de nem preferencia
- [Re:] Kisebb méretet és adaptív ANC-t kínál a Sennheiser Momentum True Wireless 3
- [Re:] Google Pixel 4a - az észszerűség maga
- [Re:] A Sennheiser Momentum TW 3-ról árulkodik az Amazon
- [Re:] Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- [Re:] Realme C31 - létminimum
- Telekom mobilszolgáltatások
- [Re:] Xiaomi 12 - az izmos 12
- [Re:] Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Új hozzászólás Aktív témák
-
Postas99
senior tag
Első hozzászólásnak és téma iditónak most pont jókor:
Garanciáls időn belül jeleztem N7Plus készülék javitási igényemet. A jegy is meg van róla. Senki nem jött érte, hogy átvegye a készüléket garanciális javításra.
Azóta megpróbáltam megjavíttatni , csak pénzért lehet. Ennyit a háztól házig javítás igéretének a hazugságáról.[ Szerkesztve ]
-
-
Postas99
senior tag
válasz
Viktor0610 #2 üzenetére
Mert a garancia már azóta lejárt.. amíg garanciális volt a termék és jeleztem a javíttatási igényemet feléjük addig nem foglalkoztak vele garancia időn belül.
Hiába volt nyitott jegyem a javíttatásra.
Most hogy már lejárt a garancia a termékre lehet azt mondani a vevőnek hogy fizess érte. Ezért nálam a cég egy nagy rakás kutyagumi... nem több mert a vállalt igéretüket is telibesz@rták...[ Szerkesztve ]
-
Vikooo
őstag
Több oka is lehet, hogy nem jeleztek vissza, miért nem kérdeztél rá a bejelentést követő pár napon belül (a megadott SLA lejártát követően)? És akkor náluk hangot is adhattal volna az elegedetlensegedrol.
Nekem volt, hogy a Samsung nem foglalkozott az ugyemmel annak ellenére, hogy volt nyitott hibajegy. Nem vártam meg, hogy lejarjon a garancia.
(Online jelentkeztünk suliba a lányommal, ha nem kapok visszajelzést záros határidőn belül, nem várom meg míg becsongetnek).
[ Szerkesztve ]
-
Postas99
senior tag
-
Arcanine
csendes tag
Ha jól emlékszem az igény bejelentése után küldenek emailben egy kódot, és arra kattintva jutottam el a felületre, ahol megadhattam, hogy mikor és hova jöjjenek érte, és jöttek is. Háromszor volt szervízben a 7 plusom, és mindegyik alkalommal abszolút korrektek voltak.
-
-
Postas99
senior tag
válasz
Viktor0610 #10 üzenetére
Ha már leadtam a telefonszámot is mert ezt is ki kellett tölteni és jött a jegy hogy jönnek érte felveszik stb... és senki nem hívott és nem jött a csomagért, nem érzem magam hibásnak. Még én pitizzek , hogy ugyanmár ha benne van a szolgáltatásban oldják már meg valahogy. Elkönyveletem, hogy ilyen a szolgáltatás és kész.
Mindig könnyebb a customert hibáztatni...
Csak a terméket kellet volna jóra megcsinálni és nem halt volna meg idő előtt az USB-C töltő port (amivel teli van szórva a net mint hamar bedöglő cucc a nokiánál ) és amiért a szervíz garanciát érvényesíttettem volna, valószínűleg azért is én vagyok a hibás mert mertem használni a gyárilag szar alkatrészekből vacak minőségben összerakott (reflow, forrasz anyag, 1centes alkatrész 2 centes helyett, stb) terméket és idő előtt elhalálozott a kezemben...Tudnám még sorolni a hibalistát de felesleges.. itt csücsül a polcon. Mert 35e Ft-ért nem fogok USB-C csatlakozót cserélteti rajta. Ugyanis ennyi lenne a HIVATALOS NOKIA CARE javítási költsége.
[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
nagyúr
Jók ezek a szolgáltatások (beígérve). Már csak olyan ajánlat kell hozzá telefonból, amit szívesen meg is vesznek, és vihetik javítani.
(Lásd 5.1 Plus, 7 Plus, 6.1 Plus töltőport.) -
jbcs
tag
Ígérni bármit lehet, de ha a CENTER-be oda ültetek egy alacsony IQ-jú figurát 220 Br.-os fizetéssel akkor meg lehet nézni a szolgáltatást. Egy Nokia telefonnal kapcsolatos kérdésben kerestem meg a központi szolgáltatóközpontot. Angolul csevegtünk, nagyon udvariasak voltak, "köszönjük, értékeljük"... De konkrét kérdésemre, hogy hogyan lehetne megoldani, nem írt semmit, hogy pl. próbáltad már azt, hogy... vagy ezt... Részéről a beszélgetésben a legfontosabb volt a végén, hogy "please rate me with 5 stars"
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Nokia telefonok terméktámogatása széleskörű, megbízhatóságukat pedig a Counterpoint Research is elismeri.
- OLED TV topic
- [Re:] Google Pixel 6 - új rendszer új köntösben
- Counter Strike: Global Offensive (CS:GO)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Assetto Corsa Competizione
- Formula-1
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- [Re:] Az NMHH megmérte az 5G-t: nem kell félni
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
- HP Elitebook 840 G6, 14 FHD IPS, i5-8265U, 16GB DDR4, 256GB NVMe, ujjolv., gar
- AMD Ryzen CPU-k -R5 3600- -R5 2600-
- Üzletből, garanciával,DELL G5 15 5500 Gaming FULL Gamer Core i7 16RAM 512SSD RTX 2060 FULLHD IPS
- Thinkpad T14 Gen1 14" FHD IPS érintő Ryzen 5 PRO 4650U 16GB 256GB NVMe magyar vilbill. ujjolv gar
- iPhone 11 Pro max 256GB gyári független hibátlan! Akku 88%!
Állásajánlatok
Cég: Tatabányai Törvényszék
Város: Tata
Cég: Visoft Kft.
Város: Budapest