- Új lapkakészlettel frissül a Nothing Phone (2a)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Két HMD telefont kapott India
- A Qualcomm és a Sony is kevesebb megrendelést kaphat az Apple-től
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Segíthetne a GPU-knak a legmostohábban fejlesztett shader modell funkció
ph A Wave Matrixot eredetileg a shader modell 6.7-hez tervezték, de még a 6.8-ban sem lesz benne.
-
Alig néhány nap múlva indul a Mecha BREAK nyílt bétája PC-n
gp Akik szeretik robotos akciójátékokat, azoknak érdemes lehet tenni egy próbát a játékkal.
-
Megfutotta kötelező Geekbench körét a Xiaomi 14T Pro
ma A globális változat a Dimensity 9300 Plus köré épül, 12 GB RAM is dolgozik benne, de egy régebbi tesztverziót csinált meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Postas99
senior tag
Első hozzászólásnak és téma iditónak most pont jókor:
Garanciáls időn belül jeleztem N7Plus készülék javitási igényemet. A jegy is meg van róla. Senki nem jött érte, hogy átvegye a készüléket garanciális javításra.
Azóta megpróbáltam megjavíttatni , csak pénzért lehet. Ennyit a háztól házig javítás igéretének a hazugságáról.[ Szerkesztve ]
-
-
Postas99
senior tag
válasz
Viktor0610 #2 üzenetére
Mert a garancia már azóta lejárt.. amíg garanciális volt a termék és jeleztem a javíttatási igényemet feléjük addig nem foglalkoztak vele garancia időn belül.
Hiába volt nyitott jegyem a javíttatásra.
Most hogy már lejárt a garancia a termékre lehet azt mondani a vevőnek hogy fizess érte. Ezért nálam a cég egy nagy rakás kutyagumi... nem több mert a vállalt igéretüket is telibesz@rták...[ Szerkesztve ]
-
Vikooo
addikt
Több oka is lehet, hogy nem jeleztek vissza, miért nem kérdeztél rá a bejelentést követő pár napon belül (a megadott SLA lejártát követően)? És akkor náluk hangot is adhattal volna az elegedetlensegedrol.
Nekem volt, hogy a Samsung nem foglalkozott az ugyemmel annak ellenére, hogy volt nyitott hibajegy. Nem vártam meg, hogy lejarjon a garancia.
(Online jelentkeztünk suliba a lányommal, ha nem kapok visszajelzést záros határidőn belül, nem várom meg míg becsongetnek).
[ Szerkesztve ]
-
Postas99
senior tag
-
Arcanine
csendes tag
Ha jól emlékszem az igény bejelentése után küldenek emailben egy kódot, és arra kattintva jutottam el a felületre, ahol megadhattam, hogy mikor és hova jöjjenek érte, és jöttek is. Háromszor volt szervízben a 7 plusom, és mindegyik alkalommal abszolút korrektek voltak.
-
-
Postas99
senior tag
válasz
Viktor0610 #10 üzenetére
Ha már leadtam a telefonszámot is mert ezt is ki kellett tölteni és jött a jegy hogy jönnek érte felveszik stb... és senki nem hívott és nem jött a csomagért, nem érzem magam hibásnak. Még én pitizzek , hogy ugyanmár ha benne van a szolgáltatásban oldják már meg valahogy. Elkönyveletem, hogy ilyen a szolgáltatás és kész.
Mindig könnyebb a customert hibáztatni...
Csak a terméket kellet volna jóra megcsinálni és nem halt volna meg idő előtt az USB-C töltő port (amivel teli van szórva a net mint hamar bedöglő cucc a nokiánál ) és amiért a szervíz garanciát érvényesíttettem volna, valószínűleg azért is én vagyok a hibás mert mertem használni a gyárilag szar alkatrészekből vacak minőségben összerakott (reflow, forrasz anyag, 1centes alkatrész 2 centes helyett, stb) terméket és idő előtt elhalálozott a kezemben...Tudnám még sorolni a hibalistát de felesleges.. itt csücsül a polcon. Mert 35e Ft-ért nem fogok USB-C csatlakozót cserélteti rajta. Ugyanis ennyi lenne a HIVATALOS NOKIA CARE javítási költsége.
[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Jók ezek a szolgáltatások (beígérve). Már csak olyan ajánlat kell hozzá telefonból, amit szívesen meg is vesznek, és vihetik javítani.
(Lásd 5.1 Plus, 7 Plus, 6.1 Plus töltőport.) -
jbcs
tag
Ígérni bármit lehet, de ha a CENTER-be oda ültetek egy alacsony IQ-jú figurát 220 Br.-os fizetéssel akkor meg lehet nézni a szolgáltatást. Egy Nokia telefonnal kapcsolatos kérdésben kerestem meg a központi szolgáltatóközpontot. Angolul csevegtünk, nagyon udvariasak voltak, "köszönjük, értékeljük"... De konkrét kérdésemre, hogy hogyan lehetne megoldani, nem írt semmit, hogy pl. próbáltad már azt, hogy... vagy ezt... Részéről a beszélgetésben a legfontosabb volt a végén, hogy "please rate me with 5 stars"
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Nokia telefonok terméktámogatása széleskörű, megbízhatóságukat pedig a Counterpoint Research is elismeri.
- Új lapkakészlettel frissül a Nothing Phone (2a)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Battlefield 2042
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Macska topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24+ Online Exclusive Sapphire Blue mobiltelefon eladó!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S23 128/8GB Black 24hó gyári garancia!
- iPhone 11 promax 256 GB asztro szürke független
- Eladó Apple Iphone 13 128GB gyári független PINK
- Redmi Note 9 pro
- S23 Ultra mint az új....kezdő csomag12/512GB felújított+45w töltővel,garanciás,beszámítok....olvasd!
- Samsung Galaxy S22 Phantom White DS 8/128gb
- APPLE IPHONE 14 128 GB Éjfekete Új, Bontatlan, 0 Perces, Független, 3 év Garanciával, Ajándékkal
- Samsung Galaxy S22 Ultra Csere iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen