- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lac019
tag
válasz ottoyes #1650 üzenetére
mondjuk én jelenleg ne makarok bontani, mert Albiban vagyok, s hamarosan lépek is tovább. Nov 17.-én kötöttem a szerződést, de miért ne lehetne szerződést bontanom? Mármint elviekben . Szerződési feltételekben szerintem még nem szerepel a sávszél korlátozás, s még mindig korlátlanak nevezik. Szerződéstől számitott 15 napon belül lehetett volna bontani? ADSL kiváltására alkalmas stb......ezeket le kéne venniük....megtévesztés is egyben. Mondjuk ez a korlátozás nem lenne rossz, ha magasabb lenne, s 5 GB felett lenne. Mert ez 5GB+ csomag, igy kellene hirdetni már.
e220-asom alapból 7,2-es volt már. 2.0.3.8X.SP10, ez a driver ezt kellene már frissiteni? Stabilabbak az újak?
[ Szerkesztve ]
-
Kerio
őstag
válasz ottoyes #1650 üzenetére
Szia!
És ezt hol írják, hogy bontható? Az enyém tavaly augusztus 9.-i..
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
ottoyes
senior tag
Szia!Nem írják.de én nagyon vissza akartam adni...ők pedig kicsit nem akarták visszavenni....ugyhogy lebeszéltem ügyfélszolgával,és visszavittem oda,ahol vettem.Kicsit sajnálom,mert amig nem volt korlát addig elég jól tudtam használni.Kicsit könnyebb volt a helyzet a bontásnál,hiszen engem a Voda-által megbízott marketingcég-keresett meg ezzel az ajánlattal.
Ottoyes
-
lomha lepke
tag
válasz ottoyes #1650 üzenetére
Légyszíves mondj egy olyan szolgáltatót a versenyszektorban, amely nem a profitért dolgozik. És ha a 95% érdekeit helyezik előtérbe 5% ellenében az szerintem humánus. Csodát persze ne várjál.
Kötbérfizetés nélkül pedig nem lehet bontani nov. 8-a óta, függetlenül attól, hogy mikor lett megkötve a szerződés. Ha te habzó szájjal verted az asztalt, agyára mentél mindenkinek, és úgy voltak vele hogy csak szabaduljunk ettől a hülyétől, inkább engedélyezzük a bontást, az elképzelhető. Viszont egyedi eset, így légyszíves ne terjeszd, mint általános szabályt.
"Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra
-
ottoyes
senior tag
válasz lomha lepke #1654 üzenetére
a párosítás kicsit fura...a humánus profitérdekelt vállalkozás..de mindegy.Nem habzott a szám,és nem nagyon érdekel,hogy mit gondolnak rólam.A lényeg,hogy sikerült a bontás...de legyen neked igazad:a Vodánál nem lehet bontani,mert irgum-burgum!Megmondta lepke hogy nem,és kész!Na!Ugyhogy mindenki fizesse szépen a havidíjat,hogy neked legyen fizetésed.
Ottoyes
-
vohanyi
senior tag
válasz lomha lepke #1654 üzenetére
Amit írtál,úgy ahogy van nem igaz!!!Voda tudja,hogy hibás,és aug.23-a előtti előfizetőknek méltányosságból kötbér nélkül bont!Nézd a HIR TV-t hétfőn 19:30-tól!
Lesznek változások!!...Többet most NEM!... -
lomha lepke
tag
válasz vohanyi #1656 üzenetére
Amit leírtam, az igaz. Egy lehetséges kiskapu létezik: ha valaki aug. 8-a előtt kötötte a szerződést, akkor a Voda méltányosságból engedélyezheti a kötbér nélküli bontást, egyedi elbírálás alapján.
Ez nem egyenlő azzal, hogy kivétel nélkül boldog-boldogtalan ingyenesen bonthat, nem általános érvényű szabály.
Jelenleg ez a helyzet, ami nem azt jelenti, hogy a későbbiekben nem lehetnek változások. Volt már olyan, hogy üf. kezdeményezésre, perek után kötelezte az NHH a Vodát a változtatásra, de pár évbe került.
A Hír TV-re kíváncsi vagyok.
"Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra
-
lomha lepke
tag
válasz ottoyes #1655 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy felveszem a kötekedést. Hozzá vagyok szokva a hülye ügyfelektől, ez a legfőbb ismérvük (a másik, hogy mindent jobban tudnak).
"Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra
-
sonran
csendes tag
válasz vohanyi #1656 üzenetére
"Voda tudja,hogy hibás" ) Ez elég viccesen hangzik. A Voda rohadtul tudja, hogy mit csinál és pechetekre még törvényesen is teszi amit tesz. Szóval lehet szájat tépni, de attól még ha Ők másként nem döntenek akkor nem lesz bontás, azaz nem ingyen.
"... ami késik..., az eljön..."
-
brien
tag
Nos...jelentem én is bontottam.
Ma délután 18-kor a Westend-es ügyfélszolgálatnál.
Teljesen korrekt fiatal srác ügyintéző...mondtam, hogy bontani szeretnék, nem kérdezett semmit. Elkérte a személyit, meg az internet előfizetés telefonszámát.
Elkezdtem sorolni, hogy még van 1 év hűség, de nem szeretnék kötbért fizetni stb. stb., mire ezt elmondtam megnézte a gépen...közölte, hogy nem kell mondanom semmit. LÁTJA. Gondolja, hogy a forgalomlassítás miatt jöttem.
Kitöltötte a formanyomtatványt. Közölte, hogy max. 8 nap és kikapcs.Lap alján megjegyzés: Forgalom lassítás miatt szerződést bont!
Elkezdtem aggodalmaskodni, hogy ez nem biztos, hogy elég...mondta, hogy elég...belső vezetői utasítás, hogy aki így akar szerz. bontani annak csak írják rá, hogy aug. 8-előtti a szerződés és forgalomlassítás miatt, a többit már tudja a központ. NO KÖTBÉR!
Nem volt cirkusz, késdobálás, golyószórás, kulturáltan, korrekt módon elintézett mindent.Az aug. 8. azért fontos nekik, mert az azután kötött szerződéseknél már alkalmazták ezt az ÁSZF módosítást, nem pont ebben a formában...
Kérdeztem, hogy a modemet vissza adjam-e, mondta, hogy nem tart rá igényt a cég, tegyem ki a falra dísznek Ő személy szerint nem ért egyet ezzel a lépésével a vodának, és a voda is azért hagyja inkább elmenni az ügyfeleket, mert most visszamenőleg módosította a már meglévő szerződéseit az ügyfelekkel...gondolom nem szeretnének túl nagy balhét.
Egyébként én voltam nála ezen a héten a 3. ember aki ezt kéri, tehát nem sokan lépnek.Bocs' a hosszú lére eresztett hozzászólásért
[ Szerkesztve ]
-
ottoyes
senior tag
-
shtml
őstag
válasz ottoyes #1653 üzenetére
Ja, én is sajnálom, hogy fel kellett mondanom. Nem csináltam havi 100-150GB forgalmat, egyszer vagy kétszer volt kb. 60GB még a nyáron, azóta sem. De a havi 5 ill. 10GB korlát nekem nem elég a rendes netezéshez, a ma bekötött chello mellé pedig külön mobilnet nem kell.
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
brien
tag
válasz ottoyes #1665 üzenetére
Bescanneljem a papírt?
Ezek szerint megcsináltam a lehetetlent
Egyébként nekem se voltak több 100Gb-ás forgalmaim, de ma már egy normális nethasználathoz kevés az 5 Gb.
Csak tegnap azzal, hogy egész nap ment a rádió, lejöttek a leveleim,és egész nap fórumoztam ill. csak úgy ment a firefox a háttérben 300Megát forgalmaztam...ha lehet hinni az MDMA-nak. -
gs20
tag
válasz ottoyes #1665 üzenetére
Mért volna lehetetlen??? Én is beszoptam a csoda-voda-nettel, nekem szóról szóra ezt mondták. Aug 8 előtti szerződést fel lehet mondani hűségidőn belül is, aug 8 után kötöttet pedig egyedi elbírálás alapján nagy valószínűséggel elutasítják. Az én esetemben legalábbis így volt, októberben kötött szerződés, nem engedték felmondani. Az ügyfélszolgálatos is mondta az elutasítás indoklásában, hogy aug 8 előttit lehett volna felmondani, vagy az után kötöttet az ászf módosítását követő 15 napon belül.
E=MZ²
-
lomha lepke
tag
válasz ottoyes #1670 üzenetére
Tegnap direkt átsétáltam a szerződésbontásokkal foglalkozó osztályra, és megkérdeztem az egyik illetékest, hogy mégis hogy van ez, mondja meg a tutit, és a válasz az volt, amit fentebb írtam. Nem szerintem lehetetlen tehát, de nem ez az első eset -és nem is az utolsó-, amikor a bal kéz nem tudja, mit csinál a jobb.
A szerződésbontásokat a központban végzik, ezért az a boltos, aki ígéreteket tesz vele kapcsolatban minimum felelőtlen. Én továbbra is úgy gondolom, hogy nem bontanak mindenkinek ingyen. Valamint az anyagoknak a központba való beérkezésétől számított nyolc nap múlva garantálja a bontást a Voda, ezért ha valaki pár napja jelezte egy boltban a bontási szándékot, és a boltos mondta neki, hogy nem lesz kötbér, az még ne vegye 100%-osra a sikert.
[ Szerkesztve ]
"Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra
-
ottoyes
senior tag
-
gábbor
tag
válasz lomha lepke #1672 üzenetére
Azoknak szó nélkül engedik, akik rendesen fizették a számlákat, valamit nem használtak soha p2p dolgokat. Ennyi.
-
brien
tag
válasz lomha lepke #1672 üzenetére
Erre az eshetőségre már megírtam egy levelet...biztos ami tuti...mert én sem bízom benne 100%-ig, de legalább az első lépést megtettem...
Akkor viszont nem leszek ilyen nyugodt és udvarias...kiborul a bili, ha nem hagynak szerződést bontani ingyen
Majd meglátjuk 8 nap múlva, ha elfogadják a bontást, akkor újra írok a fejleményekről
Egyébként más problémán nincs és nem is volt a vodával, ráadásul a tel. előfizetés is náluk van. Ez nem volt korrekt...ennyi. -
ottoyes
senior tag
Na,ilyet kaptam ma.Gyakorlatilag ugyanaz,mint amit előzőleg lebeszéltem az ügyfélszolgálaton...
"Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!Tájékoztatjuk, hogy egyedi elbírálás alapján engedélyezésre került a 70 425xxxx-es hívószámú internet előfizetés díjmentes szerződésbontása.
A szerződésbontáshoz kérjük, 14 napon belül szíveskedjék eljuttatni kérelmét a 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6. levelezési címre vagy a 1 288 3393-as faxszámra!
Kérelmén szíveskedjék feltüntetni a szerződésbontás tényét, hívószámát és ügyfélbiztonsági kódját, dátumot valamint saját kezű aláírását!
Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Harmath Adrienn
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoportAz alábbi linken keresztül értékelni tudja ügyintézőnket és válaszunk minőségét. Véleménye fontos számunkra, ezért kérjük, segítse munkánkat a kérdőív kitöltésével! https://surveys.vodafone.com/ultimatesurvey/Surveys/TakeSurvey.aspx?surveyid=5071
--------------
Megjegyzés: Az Ön által küldött levél szövegének másolatát az elozmenyek.htm csatolt fájlban találja!"
namost milyen kérelmet?...mert a szerződésbontást már lerendeztem ott,ahol kötöttem a szerződést..na megyek telefonálni..Ottoyes
-
Gabis
őstag
hello
érdekes ez a voda annyi szent de ebbe nem is akarok belefolyni
olyan kérdésem lenne, hogy ennek a mobilnetnek nem lehet egy sima parancsikont csinálni mint pl. adsl-nek ? ha igen akkor a vezérlőpulton belül hol és milyen paramétereket kell megadni ? nagyon megköszönném ha valaki segítene -
GGGBR
tag
ajánlom mindenki figyelmébe az ÁSZF 1.5 pontját.
"Az Előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására. Az ÁSZF módosításának elfogadásának minősül, ha az előfizető ráutaló magatartásával a Szolgáltatatást továbbra is igénybe veszi. Amennyiben a módosítás az Előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az Előfizetői szerződést. nem mondhatja fel azonban az Előfizető az Előfizetői szerződést ilyen esetben akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a Szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi, és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figylembe vételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti."
Ennyi, ez alapján mindneki eldöntheti, hogy következmények nélkül kérheti a bontást vagy sem.
[ Szerkesztve ]
I LOVE THIS GAME
-
ottoyes
senior tag
Ezt már komolyan nem hiszem el..
Ottoyes
-
-
GGGBR
tag
válasz vohanyi #1685 üzenetére
Az idézett esetben mint a kapott válaszlevélből kiderül egyedi elbírás alapján lett bontva szerződés. Azonban alapból az ÁSZF 1.5 pontja szabályozza ezt a kérdést, ami csak azért lényeges, mert elképzelhető, hogy egyedi elbírálás nem mindenkire lesz érvényes. Tehát alapból induljunk ki ebből, és bízzunk abban hogy aki szeretne szerződést bontani, annak az ÁSZF idevonatkozó rendelkezése ellenére, engedélyezik. Esetleg lehetne a szerződésbontási kérelmben kérni, az egyedi elbírálást.
[ Szerkesztve ]
I LOVE THIS GAME
-
shtml
őstag
Az egyik az, amit vohanyi már írt, meg kellene érteni már.
A másik az, hogy az ÁSZF általad aláhúzva idézett rendelkezése bíróság előtt jó eséllyel nem állná meg a helyét. Nézzünk csak egy példát:
1) Előfizettél havi 100GB forgalmat tartalmazó netre és kedvezményesen megvásároltad a modemet. Ezután a Vodafone a forgalmat leszállítja 1GB-ra, ám nem mondhatsz fel, mert a változás nem érintette a kedvezményt, vagyis a kedvezményes áron már megvásárolt modemet.
A bíróság előtt kiderül, hogy a modemet csak a 100GB kihasználása érdekében vetted meg. Ha ennek lehetősége megszűnt, a modemmel kapcsolatban érdekmúlás következett be, ui. 1GB forgalomért a modemet meg sem vetted volna.
2) Hasonló a helyzet, ha az 5GB feletti forgalmi díj elengedését tekintjük kedvezménynek. 150-200kb/s sávszélességgel egy sor olyan webes alkalmazás nem használható, amelyek használata céljából fizettél elő a mobilnetre. Vagyis hiába áll fenn a kedvezmény, az 5GB feletti forgalmi díj elengedése, a szolgáltatás a kívánt célra nem vehető igénybe, ezért a bíróság igen jó eséllyen nem a Vodafone-nak adna igazat egy megtagadott bontásból eredő perben.
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
GGGBR
tag
Az általad leírtakat beírhatod a szerződésbontási kérlemedbe esetleg, és erre hivatkozva kérheted, hogy egyedi elbírlás alapján legyen bontva szerződésed. Valamilyen választ mindenképp kapsz. Ha számodra pozitív akkor örülünk, ha nem akkor is van lehetőséged arra, hogy tovább léphess.
I LOVE THIS GAME
-
shtml
őstag
Tehát azt kell látni, hogy a szolgáltató ÁSZF-je nem törvény. A bíróság törvénytelennek is ítélheti vagy megállapíthatja, hogy egyes esetekben nem alkalmazható.
Nem véletlen, hogy a Vodafone készséggel bont szerződést azokkal, akik ezt kívánják. Ők is érzik, hogy ez a dolog nem kicsit necces.
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
GGGBR
tag
Az ÁSZF nem törvény, csak a szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Előfizető között létrejövő szolgáltatási jogviszony általános feltételeit tartalmazza.
Ha valamiért nem vagy elégedett a szolgáltatással kérheted a bontást jelen eseteben ha máshogy nem egyedi elbírálás alapján. Ezt mindneképp meg kell próbálni, ha nem megy és becsapva érzed magad fordulhatsz a megfelelő szervekhez. Azt gondolom, nem azért bontanak sok emberrel aki kéri ,mert nem kicsit neccesnek érzik a "dolgot"...
Ha pedig most akik kérik azokkal készséggel bont szerződést a szolgáltató, és Te nem vagy elégedett mindenképp tedd meg szükséges lépéseket.[ Szerkesztve ]
I LOVE THIS GAME
-
shtml
őstag
Én a bontás intézésével elégedett vagyok, mert szó nélkül bontották, már tegnap óta működik is helyette a chello. A hozzászólásaimat azoknak szántam, akikkel a cég nem volt hajlandó szerződést bontani.
A mondandóm pedig az, hogy ne tessék csak azért feladni, mert az ÁSZF szerint már semmit nem tehetnek. Az ÁSZF-ről simán kiderülhet, hogy egyes rendelkezései törvénysértők vagy adott esetben nam alkalmazhatók.
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
dim3nsi0n
tag
válasz ottoyes #1676 üzenetére
ha lehet, azé a hölgyike nevét takarjuk ki (személyiségi jogok, stb...)
A lassítással egyébként én sem értek egyet, de hát sok dolog van, amit szívem szerint máshogy csinálnék, mint azok, akik "vezetőként" ott ülnek, ahol.. Ezzel mondjuk azt érik el, hogy a heavy júzerek bontanak (bár az elég gáz, hogy 5Gb felett már heavy júzernek számít valaki jelenleg).
Mondjuk az is vicc, hogy valami nagyokos kitalálta, hogy az ügyfelek 95%-a még az 5Gb-ot se éri el, és ezért lassítsunk a maradék 5%-on...
[ Szerkesztve ]
-
Csipisz
tag
Érdeklődnék, hogy ez a bizonyos szerződésbontás, azt jelenti, hogy egy fillért sem kell a Vodának kifizetni vagy csak a kötbért nem kell kicsengetni (ászf szerint 39990 Ft).
Mindezek mellett azonban ott van még az a bizonyos felmondási díj az eltelt időintervallumtól függően (37500 v. 25000). Mivel ugye ezt a remek HUAWEI modemet kedvezményesen vásároltam.
Mellesleg a modemet nagyon szivesen visszaadnám, ha tényleg egy fillér befizetése nélkül bontanának![ Szerkesztve ]
XCapitol
-
asiagyuri
csendes tag
hihetetlen. egyszerűen már szimpla web oldalak iszonyú lassan jönnek be. kezek már énis bepörögni! akkor valakit megkérek hogy írja le nekem azt hogy akkor most lehet kötbér nélkül szerződést bontani, vagy nem. mert van itt mindenféle hozzászólás, és sok helyen olvasgatok de mindíg más van evvel kapcsba. és ha igen, mit kell tenni. hova kell menni, vagy írni, és mit pontosan. elég ha bemegyek oda ahol kötöttem a szerződést, és azt mondom bontani szeretném a lassítás miatt? mondjuk egy picit várok még, hogy a hétfő után (hír tv) mi lesz, mert nem akarom azt hogy bontom, és utána vissza kapja mindenki a full sávszélességet. valakit megkérek írja le nekem... köszönöm
-
dim3nsi0n
tag
NAMÉGEGYSZER: Kötbér és feltkedv nélkül alapból NEM lehet bontani szerződést. Ennek kifizetésétől a Vodafone egyedi elbírálás (ezen van a hangsúly!!) alapján eltekinthet. Az pedig, hogy mi lesz az elbírálás eredménye, csak úgy tudja meg mindenki, ha megkérdezi, pl. emailben, mint egyik fórumtársunk tette. Neki pl. engedélyezték.
-
dim3nsi0n
tag
válasz Csipisz #1697 üzenetére
ottoyes-nek sikerült a kötbér és feltkedv nélküli bontás, neki nem kellett fizetnie semmit (egyébként már régen tele lett volna a fórum anyázó és egyéb hsz-okkal... )
Az eddig beérkezett bontásokra én sajna nem látok rá, így statisztikát se tudok neked mondani, hogy aki net szolgáltatására bontást kért a lassítás miatt, annak kellett-e fizetnie valamit, vagy sem. Ha esetleg engedik, akkor se kötbért, se feltételes kedvezményt nem kell kicsengetni. Ha engedik...
Igen, ott dolgozok.
[ Szerkesztve ]
-
Csipisz
tag
válasz dim3nsi0n #1698 üzenetére
Korrekt!
Vodafone-os telefonja van a családom miden tagjának. Tökéletes a szolgáltatás semmi gondom vele!
2008 februári "Internet szabadon" HSDPA előfizetésem van, rendesen fizetem stb.
Mindezek mellett nyelek! A technikai problémának álcázott és stb problémák miatt, ami nyár óta húzódik!
A médiában dolgozom, albérletben lakom, szóval tényleg mobilnak kell lennem!
Ki az, aki eldönti azt a Vodafone-nál, hogy az én adatforgalmam (ha 5 Gb-nél nagyobb és nem P2P) miből adódik, mert nekem a munkámból, ami pénz! Szóval ha a lehúzott sávszélből adódó pénzkiesést nem fizeti nekem vissza a Vodafone, akkor legalább a szerződésem tudjam felmondani és majd átmegyek mondjuk...a T-Com-hoz.
Hátha jobban megbecsülnek!XCapitol
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5