- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kvark
csendes tag
Nekem is visszavették sávszélességet. Én otthon mindent megtettem hogy kizárjam a szoftver hibát. Még rendszert is telepítettem újra. Feltettem a legújabb drivert meg minden. Sikerült az adatkártyát linux alatt is beüzemelni és ott is átlagban 400 kbit/s-os érték jött ki.
Mértem a város több pontján több napszakban is. A mérési eredményeket elküldtem emailben a vodafone-nak. Kaptam rá egy sablon szöveget hogy nem korlátoznak. Bementem személyes ügyfélszolgálatra és elvégeztem a szervízben a SIM cserés tesztet ami igazoltam hogy csak az én számommal nem működik. A szervizest kérdőre vontam hogy mit gondol miért van. Felhívott valakit és a beszélgetés után csak az ászf-et sorolta. De amikor nem akartam elmenni azt mondta hogy tudja miért van ez de nem mondhatja meg.
Ezután leírtam az esetet emailben a vodafonnak és megkérdeztem hogy mit gondolnak miért lett ez a teszt eredménye. Erre kaptam egy levelet hogy kell beállítani a tcp/ip protokolt.
Udvariasan jeleztem hogy nem a kérdésemre válaszoltak. A következő levélben is csak elmentek a kérdés mellett. Újra írtam hogy nem a kérdésre válaszoltak. Erre kaptam egy sms-t hogy nem tudtak elérni és ha a probléma fennáll akkor hívja a 1270-et. Felhívtam és ott legalább 50 percig beszéltem egy ügyintézővel. Ebből vagy 30 percet zenét hallgattam mert semmire nem tudott válaszolni.
Megkérdeztem hogy szerinte miért van hogy csak az én számomm lassú. Azt mondta nem tudja. Kértem hogy kapcsoljonolyat aki tudja .Azt mondta hogy nem tudja.
Kértem technikust akit szintén nem tudott kapcsolni.
Felajánlottam hogy ha a számcsere nem oldja meg a dolgot akkor kifizetem de ha megoldja akkor ingyen kérem .Egyeztetett valakivel és azt mondták ilyen alkura nincs lehetőség.Kértem hogy kapcsolja azt akinek van jogosultsága dönteni ebben természetesen nem tudta.
Javasoltam hogy az adataimat töröljék a rendszerből és vegyék fel újra mintha nem korábban nem is lett volna hátha így kitudják javítani a regisztrációs hibát ami miatt nekem lasú a net. Azt mondta nem teheti mert a panaszomat jogtalannak találták. kértem hogy kapcsoljon valakit aki ezt eldönthet. Persze nem tudott ilyet kapcsolni.
Szerettem volna azt elérni hogy ha bemegyek személyes ügyfélszolgálatra akkor újra elvégezhessem a tesztet a számcserével és hogy a mérési eredményekről a szervíz vegyen fel jegyzőkönyvet.
Ettől teljesen elárkóztak.
Már elkezdtem írni a levelet az nhh-nak az ügy teljes dokumentációjával mérési eredményekkel meg minden erre tegnap 23 után visszaállt a teljes sávszélességem. Pedig nem kértem számcserét meg semmi ilyesmit.
Másnak nem tért vissza a sávszélesség ugyanolyan hirtelen mint ahogy korábban elment? -
pumi1980
tag
"Tisztelt Ügyfelünk! A kért hivòszàmcserét elvégeztük, az ùj szàm: 7042*** Kérjük készülékét kapcsolja ki és vissza az ùj szàm aktivàlàsàhoz! Köszönjük!"
Megvolt a szám csere, sebesség 1928/384 (speedtest), nekem is segített a számcsere. Köszönöm minden fórumos kolléga segítségét . -
gábbor
tag
Szerencsés ember vagy! Biztos látták, hogy itt komoly emberkével van dolguk! Neked is csak ezt az oldalt tudom modani : [link]
Van még egy megoldás! Írjatok be a üzletben a panaszkönyve! Arra ügyvéden keresztül KELL válaszoljanak, valamint annak már tényleg hivatalos utja lesz!
[ Szerkesztve ]
-
77chris77
csendes tag
Sziasztok Sorstársaim!!
Nekem is ugyanez a gondom..Küzdök is ezerrel ellene.
Na de mondok én nektek még egy érdekeset..Ezt hallgassátok!! :Nem tudom ti milyen számról hívjátok az ügyfélszolgálatot és meddig várakoztatnak benneteket,de ma engem kerek 36 percig!!!2-szer is hívtam ma és pontosan 36 percnyi zene után jelentkezett be az ügyfélszolis!!
Tegnap is ez lett volna,de sajnos 27perc,majd 17perc után meguntam a várakozást!!
Pedig ha tudtam volna hogy már "csak" 9 perc van hátra esküszöm kivárom!!
Na ehhez szóljatok valamit!(egyébként most is vonalban vagyok 24 percnél tartok,ergo 12 perc és már beszélhetek is)
Mi van itt?!Úgy érzem sűrgőssen össze kéne dugnunk a fejünket,és együtt közösen lépnünk kell valamit.Légyszi,aki már pl felvette az NHH-val ,vagy a fogyvédőkkel a kapcsolatot és jutott valami eredményre az jelezze itt mihamarabb.
Ha pedig én tudok segíteni,állok rendelkezésre!! -
kvark
csendes tag
Én azt tudom javasolni hogy akinél van korlát az szerezzen kölcsönbe egy olyan kártyát amin nincs.
A dektopról kellene egy videót csinálni amiben nincs vágás mikozben SIM-et cserél és méri az sebességeket.
Mivel a VMC kijelzi az IMEI meg IMSI számokat abból látszik hogy tényleg SIM csere történt. és ha a sebesség értékek tényleg különböznek akkor látszik hogy nem hálózati terheltség vagy valamilyen beállítás vagy eszköz hiba okozza a problémát.
Modnjuk a videó elején meg a végén azt is lehetne mutatni hogy a a rendszeridőt szinkronizálja az illető valamely internetes időszerverrel. Ebből látszik hogy tényleg abban az időpontban lett a videó csinálva illetve hogy nem lett megvágva.
Egy ilyen videót akár fel lehet tenni a youtubra vagy el lehet küldeni a mediának vagy az nhh-nak is mert egyértelműen bizonyítja hogy a a sebességcsökkenést nem valamely technikai probléma okozza hanem a felhasználó van korlátozva akihez az adott SIM-et és számot rendelték.
Én megcsinálnám de nincs olyan ismerősőm aki idetudná adni a sim-ét.Amikor be voltam korlátozva akkor tényleg látszott hogy napközben teljesen rossz volt de 23-kor meg hagyták hogy egész 50-nel tölts átlagban. Az alábbi képen ez látszik is.
[ Szerkesztve ]
-
vohanyi
senior tag
#1306-kettővel lejjebb,olvasd el,majd ott olvass vissza,ezen már réges-régen túl vagyunk,minden felügyeleti szervnek,médiának az összes bizonyítékkal együtt jelezve! :
----- Original Message -----
From: Fogyasztóvédő Alapítvány
To: 'Vohányi András'
Sent: Tuesday, July 22, 2008 4:02 PM
Subject: RE: Internet Szabadon--sebességkorlátozás?!
Tisztelt Uram,Levelét köszönettel vettük.
A problémával megkerestük a szolgáltatót, válaszukat várjuk.
Az ügy súlya miatt tájékoztattuk a szolgáltató felettes szervét, a Nemzeti Hírközlési Hatóságot is. (Tőlük nem várunk választ, mert egyedi panaszokkal nem foglalkoznak, csak akkor, ha nagy számban érkeznek egyazon problémára.)
Üdvözlettel:
Selmeczi Balázs
elnök
Fogyasztóvédő és -Érdekszövetség Alapítvány
www.fogyasztovedelem.hu
-----Original Message-----
From: Vohányi András [mailto:vohanyi@gmail.com]
Sent: Tuesday, July 15, 2008 10:05 PM
To: Fogyasztóvédelem
Subject: Internet Szabadon--sebességkorlátozás?!
Importance: HighMint látod a dátumot...
A program neve : MSN Webcam Recorder--Minden,ami az asztalon történik-videót lehet készíteni,sokat tud!
[ Szerkesztve ]
-
den80
tag
megjavuuuuult /igaz közben skypezok/
[ Szerkesztve ]
volt, van, lesz
-
77chris77
csendes tag
válasz vohanyi #1311 üzenetére
Ezzel csak az a baj,hogy nem fog látszani a leglényegesebb mozzanat,amikor kártyát cserélsz!Csak max a hatása,hogy visszaesik a sebesség...
Videókamera kéne.Csak nemtudom hogy bizonyítékként elfogadják-e.
Ennél szerintem jobb bizonyíték,ha az ember saját kártyáját beviszi egy ügyfélszolgálatra,megnézik az övével,majd az ügyfélszolgálaton lévővel és utána kéred,hogy írásban rögzítsék a történteket. -
vohanyi
senior tag
válasz 77chris77 #1312 üzenetére
Még jobb bizonyíték,amit el is fogadott a voda:"online" számcsere!Ülsz a gép elött-1270/5-0-át felhívod,kéred a számcserét,2 perc alatt megvan,egyből aktív lett,a SIM-et ki se vettem a modemből,sebesség300Kbit/s.-ról 3.5Mbit/s-ra felugrott.Éjjel,délelőtt 5Mbit/s. fölé megy már...!
-
pumi1980
tag
válasz 77chris77 #1312 üzenetére
"Ennél szerintem jobb bizonyíték,ha az ember saját kártyáját beviszi egy ügyfélszolgálatra,megnézik az övével,majd az ügyfélszolgálaton lévővel és utána kéred,hogy írásban rögzítsék a történteket."
pont ezt tettem július 14-én, ez 100%-osan, bizonyítja, hogy korlátozás van , ráadásul a bizonyítást maga a voda teszi meg, a kamerás dolgot sokkal nehezebb jól megcsinálni.
az más kérdés, hogy a voda ennek ellenére sem találta jogosnak a panaszomat, de van egy kézzel fogható papír a kezemben.valószínűleg a legjobb, ha az ügyfélszolgálaton csináltok egy összehasonlítást, aztán a számcserét, és végül újra egy összehasonlítást, ráadásul ha számcsere előtt azt állítják, hogy az majd nem oldja meg a problémát, nemcsak a korlátozást hanem egy hazugságot is rájuk bizonyíthatunk. szerintem nem a korlátozás a legsúlyosabb az egészben, hanem a vodafon azt követő magatartása : "hazudtunk reggel, délben meg este, nem csináltunk semmit", hogy megoldjuk a problémát
[ Szerkesztve ]
-
vohanyi
senior tag
Még így reggel,terheletlen hálózatnál is egyéni rekord E220-al :
-
vohanyi
senior tag
-
petne
őstag
Sziasztok!
Ez a sebesség mizéria csak a korlátlan csomagnál van vagy van akinek már a korlátos csomagnál is megtörtént?
-
Andie
őstag
Sziasztok!
Nézegetem már egy ideje ezt a HSDPA-s megoldást, de eddig drága is volt, meg van néhány technikai problémám is vele. Most megint látom a reklámokban, néni fexik a füben laptoppal (az szivja be a hangyákat és a füszálakat), és netezik lazán, szabadon, gyorsan, szárazon.
Kicsit beleolvasgattam itt a hsz-ekbe, meg máshol is a neten, igazából azt látom, hogy már meglehetösen fejlett a technológia, akár nagyobb sebességgel is lehet töltögetni. Ugyanakkor mobil a dolog, lehet hozni vinni.A szitu a következő:
- egy interware-es 4 megabites netem van most, 9900 ft-ért (hurokbérleti sarccal), amiből kb 3 megabitet tudok kihasználni, mert ennyit bir a telefonzsinór az utcán.
- van egy asztali gépem, amit havonta 1x kapcsolok be, mióta van a céges laptopom, ezen nyomom mikor itthon vagyok, wifi-n, és van asszonynak is egy laptopja, amin havonta 1-2x netezik. Néha játszunk hálózatban, vagy Bneten (diablo). Ilyenkor kell a router főleg, amin keresztül kimegyünk per pill (wrt54gl)
- elég sokat töltök le, mondjuk úgy, hogy naponta 1 gigát átlagban. Van, hogy 1-2 dvd-t is, de van, hogy napokig csak néhány mp3-at.
- céghez be kell tudjak menni VPN-en keresztülNamost a vodának ez az új "korlátlan" akciója 6000 ft-ért némileg olcsóbb lenne a mostani 10 rongynál. De felmerült bennem pár kérdés:
- meg tudom-e osztani ugyanúgy, ahogy most? tehát van-e valami mód arra, hogy ha az asztali gépem nemis, de legalább asszony laptopja egyidejüleg az enyémmel ki tudjon menni?
- valóban korlátlan-e? tehát ha lerántom a havi 30 gigát, akkor neme kiszámláznak nekem pártizezer ftot?
- mekkora a valós sebesség, XII. ker szélén, budaörs határán vajon?
- mennyire stabil? ingadozik? szakadozik? VPN-nel nincs baja?
- megéri-e nekem a fentiek ismeretében -4000 ftért váltani?Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
vohanyi
senior tag
Szerintem NEM!-Ha jól van beállítva minden-jól fut,ahol vagy E220-al lefelé 7.2,tényleges2-5Mbit/s.,napszaktól,ill. terheltségtől függ.Felfelé E220 max. 370Kbit/s.5Gb. letöltés felett hálózatban beleszaladsz "extrém"-be,bukta.Erre a célra,amire Te akarod talán a korlátos kivitel,én inkább kábelt használnék,ha nem kell a mobilitás.
-
Andie
őstag
válasz vohanyi #1330 üzenetére
Tehát aszondod, hogy ennél az új, "korlátlan" opciónál is (6000 ft) van korlát?
Itt ezt irja:Normál felhasználás
Pl.: E-mail (csatolmányokkal), böngészés, hírportál olvasás, webes és FTP letöltés, internetetes video (pl. YouTube), on-line rádio, internetes telefon, chat, csatlakozás vállalati hálózathoz. Normál felhasználás esetén az adatmennyiség a Vodafone magyarországi hálózatán korlátlan! Az 5GB feletti forgalom díját az akcióban elengedjük.Namost én nem ilyen bittorrent meg ilyeneket használok, hanem sima FTP-t (flashFXP), onnan szedem le a cuccokat. Akkor ha jól értem, ez a fogalmaik szerint belefér. Aztán persze gyakorlatban lehet, hogy kitalálják, hogy mégsem.
A tényleges 2-5 megabit nekem elég, mert mint mondtam, most is átlagban 290-300 kbyte/s-el töltök, hála a tcomnak, szerintük messze vagyok valami átjátszó állomástól.
A nagyobb kérdés itt a megoszthatóság...Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
vohanyi
senior tag
Értem én...Én is 80-150Gb-ot töltöttem minden hónapban karácsony óta,látod most mi van júl.09 óta...Ha teljesen vége ennek a voda-korlátozás balhénak és nem lesz ÁSZF változás,akkor tényleg....Megosztásról a társfórumon olvastam v.mikor,simán ment v.kinek.
ITT a másik fórum,elég régen volt téma.... -
ottoyes
senior tag
Szerintetek mekkora forgalmat generálhatunk/hó anélkül,hogy belassítana a Voda?...mondjuk novemberben már válthatok csomagot,ugyhogy valszeg kábeles megoldást keresek a netre.
Ottoyes
-
vohanyi
senior tag
Alakul... :
-
ottoyes
senior tag
Cimborát is korlátozták,pedig csak 3,7 Gb a havi átlagforgalma..lehet,hogy nem forgalom alapján kerültünk tíltólistára??..egy figyelmeztetést kapott fájlcsere miatt még tavaly..
Ottoyes
-
vohanyi
senior tag
válasz pumi1980 #1338 üzenetére
Korlátozás hírek:de. 9:30-kor 1270/5-0-:kerestem rajtuk a múlthét csütörtöki mailemre a reagálást;telefonon már megbeszéltük a jóváírásokat/kétszer 14eFt-kötbér,és az asszony SIM-jén 120Mb.adatmennyiség,ami14eFt.a voda miat../Megszoktam,hogy 1 nap alatt jön a hülyeség válasz-mail,de csak automata válasz jött,hogy továbbították...Hát a mailem elveszett,nem találják a rendszerben,küldjem újra-elnézést,de a Főfelügyelet teljes kivizsgálást kér/tart,na azt a maileket,amit a Föfelügyelet küldött nekik,na az megvan.Tehát csak történik v.mi az ügyben!Meg is kérdezték,én írtam nekik---maguk javasolták 2 hete,amikor belátták,hogy igazam van,de semmi nem történik--amúgy már 07.15-én írtam nekik,azóta minden mailem,ami a vodának megy--oda is megy,minden bizonyítékkal együtt!!
pumi1980 : nekem nincs célom-adatmennyiségre,de nem vagyok szívbajos...[ Szerkesztve ]
-
Andie
őstag
Jóvanmá, azért ne döngölj földbe, hogy nem olvastam el hirtelen 1300 hozzászólást.
Mindazonáltal köszönöm a linket, hasznos volt az oldal. Ezexerint amig meg a parasztvakitás, addig nem érdemes váltanom, ennyit akartam!
Maradok figyelemmel!Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
brien
tag
válasz vohanyi #1340 üzenetére
A sablon levelek egymásnak küldözgetése után ma reggel úgy néz ki, hogy visszakapcsoltak.
Reklamáltam, balhéztam, kértem számcserét 1 hete, de az ingyenességét elutasították, ezért úgy voltam vele, hogy nem adok pénzt a nagy semmire. Még van kb. 1 hónapon, utánna szerződésbontás...Mindenesetre köszönet vohányi mesternek a közreműködésért, és a segítségért!
-
hiszteria
csendes tag
Nekem 2 hétig volt lassú a letöltési sebességem (80-100kbit/s), aztán már úgy voltam, hogy megyek reklamálni. Másnap még reggel ránéztem és láss csodát; 2800-3200kbit/s-mal töltöttem. Azóta is állandósult ez a sebesség.
-
ottoyes
senior tag
Na bammeg..akkor felesleges volt a számcsere?..szerintem nem..
Ottoyes
-
ottoyes
senior tag
Na..Rusi kiírta a Mobilfórumon..szóljatok hozzá!
Ottoyes
-
gábbor
tag
válasz hiszteria #1344 üzenetére
Véleményem szerint ezeket a visszakapcsolásokat nagymértékben vohanyi-nak köszönhetitek! Minél nagyobb nyilvánosságot kap a dolog, annál jobb lesz, és a többi szarrágó cég is tanulhat ebből! Addig is várjuk a hivatalos Vodafone tájékoztatását, hogy mi történt/történik!
Ilyenkor miért nem kérsz valamilyen jóváírást? Szerintem a havidíj felét simán kérhetnéd... persze bizonyítani úgysem tudsz semmit...
Amúgy, az a szomorú, hogy nem arról beszélünk, hogy milyen szuper a vodafone, hogy milyen jó ez a szolgáltatás, hanem éppen ellenkezőleg...
-
vohanyi
senior tag
Kötbért kértem,úgynézki ezt is megkapom:ÁSZF szerint:
5000/30=167.- 167*4=668.--egy nap. 668*21=14028.-
Nekem egy hónap 5eFt.-,21 napig volt csak elégséges szolgáltatás.Akit érdekel bemásolhatom az idevonatkozó részt ÁSZF-ből!
Apropó : 'gábbor'!Nem Te neveztél "pszihopatának"?/pszichopata helyett ??!![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Yettel topik
- GTA VI
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...