- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frozen
őstag
Az os hardwer igénye lényegesen kevesebb, és egy egy erősebb ennek köszönhető,hogy alapjáraton nem mindegy 20 fokról vagy 30 ról indul el a teszt amit futattnak.
Ez szép és jó csak mivel az os-nek kevés a hardweres igénye ezért a tudása is megragad egy szinten. Sok embernek lehet elég ez a buta kinézet stb... én mikor láttam elsőnek a haver apple teloját majdnem elhánytam magam nagyon primitiv, nekem is volt egy ipad prom alig vártam eladjam.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
thiclyoon
aktív tag
olvastam a többiek válaszát, egy dolgot még hozzájuk tennék (ami önmagában nem indokolja a kérdésben lévő állítást, de rátesz egy lapáttal): high-level(!) leírva androidon 1 app = 1 vm, ios-en ez nincs így, natívan futnak az appok. persze ez a vm nem olyan heavy vm, mint egy linux futtatása windows desktopon például, de azért a különbség érezhető a natívhoz képest.
máshonnan megközelítve egy m1-es macbook simán futtatná a komolyabb windowsos appokat (akár játékokat) is, de úgy, hogy a windows kénytelen vm-en futni, úgy már érezhetően lecsökken a proci teljesítménye.
meg az sem segít pluszban, hogy android valódi multitaskot használ, tehát a háttérben lévő, még nem killelt alkalmazások tényleg tudnak cpu időt kérni és kapni, míg ios-en "hiberálás" jellegű megoldást implementáltak (ami háttérbe kerül, az ott is marad, cpu idő nélkül). erre jó példa a facebook messenger "fejei" (bár ez nem a háttérbe kerülésre példa, arra mondjuk a háttérben futó service-ek valók), ami konstans ott lehet a képernyőn, és ezzel már egyből több process fog futni, mint hasonló helyzetben ios-en. ez utóbbi egy folyamatos sw-hw harc: hiába csinálnak erősebb hw-t, a szoftverek egyre többet várnak el. ios-en elég egyet kiszolgálni egyszerre, androidon ez könnyen többszöröződhet.
[ Szerkesztve ]