Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Riddick77 #20 üzenetére
"Ennek az egésznek ez lesz az értelme,hogy a 1440p felbontásban az X1 X hardware simán tudja ,majd a 60FPS-t hozni."
Nem, ennek semmi köze ahhoz. Itt az 1440p csak és kifejezetten a kimenő felbontásról szól - az, hogy az X1 milyen felbontásban rendereli a játékot, az teljesen más kérdés. A játék kiszámolja valamilyen felbontásban a képet (van, amelyik terheléstől függően változtatja a renderfelbontást), aztán átskálázza 1440p-re.
DRM is theft
-
szzoo
tag
válasz Riddick77 #24 üzenetére
Tudomásom szerint a Microsoft megoldása eddig az volt, hogy a játék a kimeneti felbontást nem ismerte.
Ezért Xbox One X esetén a nagyobb felbontásra törekednek (1080p-s kijelzőn a supersampling ezért is támogatott alapból, míg PS4 Pro-n nehezebb bevezetni, ahol konkrét felbontásra optimalizálnak).A cikk nagyon sejtelmesen fogalmaz. Most vagy változtattak az alapkoncepción és a játékok ismerni fogják a kimeneti felbontást (és patchelik őket 1440P módokkal), vagy csak egy plusz kimeneti felbontás lesz támogatott, amire a jelenlegi képet méretezik (up- vagy downscale).
[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
válasz Riddick77 #26 üzenetére
És ez így van jól, hogy a versenyhelyzet ilyen döntéseket hoz, ami a vásárlóknak kell.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
szzoo
tag
válasz Riddick77 #29 üzenetére
Nem mondtál ellent Kristof93-nak egy olyan játékkal, aminél eleve 60 FPS volt a target (ő is írta hogy tudni fogja).
Egyébként olyan szempontból igaza van, hogy multiplayer játékoknál nem megszokott konzolon, hogy az erősebb gépen dupla frameratet engedélyeznek. CPU-tól függetlenül. Ma még nem ennék meg a játékosok.
-
Kristof93
senior tag
válasz Riddick77 #29 üzenetére
Mennyi marhaságot hordasz még össze? A konzolokon mindig is alacsony szintű api volt és nem függtek az egyszálas teljesítménytől. Az a 8 magos netbook(!!) proci pedig 2-n os-t futtat, a maradék pedig lehet felér valami régi C2Q-al, de inkább nem. A komplexebb játékok gyakran cpu limitesek konzolon. Ai, fizika, stb. Ha x1-on 30 fps akkor x1x-en nem lesz 60 semmilyen felbontással.
-
Kristof93
senior tag
válasz Riddick77 #58 üzenetére
Attól még hogy neked van nem lesz gyorsabb. Nekem mind az 5 konzolhoz van hozzáférésem; erre varrjál gombot. A cpu fejlesztés elég a stabilabb, kicsit jobb teljesítményhez, de 30-ból nem fog 60-at csinálni. Ez az eddig megjelent játékoknál sem történt meg, és ezután sem fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Motoros topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Digitális detox a Nokiától
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- További aktív témák...