- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szzoo
tag
válasz Riddick77 #24 üzenetére
Tudomásom szerint a Microsoft megoldása eddig az volt, hogy a játék a kimeneti felbontást nem ismerte.
Ezért Xbox One X esetén a nagyobb felbontásra törekednek (1080p-s kijelzőn a supersampling ezért is támogatott alapból, míg PS4 Pro-n nehezebb bevezetni, ahol konkrét felbontásra optimalizálnak).A cikk nagyon sejtelmesen fogalmaz. Most vagy változtattak az alapkoncepción és a játékok ismerni fogják a kimeneti felbontást (és patchelik őket 1440P módokkal), vagy csak egy plusz kimeneti felbontás lesz támogatott, amire a jelenlegi képet méretezik (up- vagy downscale).
[ Szerkesztve ]