- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szzoo
tag
válasz Riddick77 #24 üzenetére
Tudomásom szerint a Microsoft megoldása eddig az volt, hogy a játék a kimeneti felbontást nem ismerte.
Ezért Xbox One X esetén a nagyobb felbontásra törekednek (1080p-s kijelzőn a supersampling ezért is támogatott alapból, míg PS4 Pro-n nehezebb bevezetni, ahol konkrét felbontásra optimalizálnak).A cikk nagyon sejtelmesen fogalmaz. Most vagy változtattak az alapkoncepción és a játékok ismerni fogják a kimeneti felbontást (és patchelik őket 1440P módokkal), vagy csak egy plusz kimeneti felbontás lesz támogatott, amire a jelenlegi képet méretezik (up- vagy downscale).
[ Szerkesztve ]
-
szzoo
tag
válasz Riddick77 #29 üzenetére
Nem mondtál ellent Kristof93-nak egy olyan játékkal, aminél eleve 60 FPS volt a target (ő is írta hogy tudni fogja).
Egyébként olyan szempontból igaza van, hogy multiplayer játékoknál nem megszokott konzolon, hogy az erősebb gépen dupla frameratet engedélyeznek. CPU-tól függetlenül. Ma még nem ennék meg a játékosok.
-
szzoo
tag
válasz Tiszteletes #30 üzenetére
Hát így van. Tévé fronton sincs semmi változás. 2006-ban már terjedtek 40'-os tévék, ma meg kb. 50' az átlag. Semmi különbség! (irónia)
-
szzoo
tag
válasz hackeeeee #52 üzenetére
Jelenleg is van ilyen billentyűzet+egér támogatás, csak pár játéknál aminél a fejlesztő engedélyezte. PS4-en elvileg pl. Overwatch, War Thunder, Final Fantasy XIV és még pár játék, xboxon nem tudom... A Microsoft valami általánosabb megoldást akarhat, amit széleskörűen ismernek és használnak. Máskülönben nem lenne sok értelme.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- További aktív témák...