- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TeeJay
félisten
válasz fatpingvin #25 üzenetére
Egy péntek délutáni körúti dugót látogass meg és elmúlik majd ez az érzésed.
Nagyon sokat vezettem Mazda6 automatát és ha tehetném soha többé nem kellene manuális váltó. Kuplungoljon a tököm dugóban órákigMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Majd elmúlik ez az elektromos autó felkapottság is amikor sorra rájönnek a napelem tulajok hogy nem tölt vissza a rendszer mert a környéken másoknak is lett napelem és 253 volt felett van napközben a feszültség a drótban, na meg kivezetik majd a szaldós elszámolást és nem lesz ingyen akkumulátor a szolgáltató hálózata. Majd amit termelsz használd is el így napközben a kocsi legyen otthon és töltsed este meg menj vele és merítsd le hogy holnap újra tudd tölteni.
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Már az is nagy gond ha 10-ből 5-nek van nemhogy 9-nek...
Olvass már kicsit villanyszerelős facebook csoportokban...
Gazdag részen ahol 200milla alatt nincs családi ház, gazdagéknak van szauna van medencefűtés, mindenkinek hőszivattyú van meg elektormos autó
este meg tombol a 170volt a hálózaton, nappal meg 253-nál lecsapja a szolgáltató az invertereket mert annyit termelnek vissza hogy sehol nem kell az a fogyasztás éppen.
Tölteni meg este töltenek autót mikor nem süt a Nap azt hiszik hogy a szolgáltató hálózata majd mindig ingyen akkut fog játszani.
Nézz utána annak is egyre több a panaszos napelemes user hogy 3-4 milláért felrakták a cuccot azt termelt 20ezer forintnyi áramot egész nyáron mert főleg túltermelés volt és olyankor az inverter offol. Van klíma/hőszivattyú ismerősöm, millió számra telepítik a hőszivattyúkat ilyen helyen és ő is mondta hogy sorba sz*pik a sok gazdag hogy termelne a rendszer de más is van az utcában és emiatt kiállnak az inverterekAz meg nem ma lesz hogy minden házban legyen 200kW-nyi akkukapacitás olcsón és legfőképp környezetbarát módon és nappal teletöltöd este meg arról megy a mosás autótöltés házimozi minden
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Ugyanez lesz most a gázzal le kell állni és villannyal fűteni sztorival
Ahogy télen sokan elérik majd a rezsicsökkentett gázfogyasztást és helyette klímával fognak fűteni szépen majd tombol a kemény 180volt a hálózaton.
Nem arra lett tervezve a hálózat hogy mindenki elfelejtse a gázkazánt és helyette menjen a klíma meg hőszivattyú. Télen pont este meg hajnalban van leghidegebb, akkor kell legtöbbet fűteni amikor nincs napelempark ami tekerje a plusz termelést
Ha csak minden 4. autó elektromos lenne és ezeket töltenék vidéken már az problémás lenne esti órákban nyakamat rá. Ahhoz olyan hatótáv kellene hogy ritkán kelljen tölteni ami jelenleg nincs.Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Mondjuk pár embernek az elektromos kézifék kényelmesebb... Nők ritkán tudják normálisan behúzni a karos kéziféket vagy ha én berántom utánam nem fogja tudni kiengedni mert gyenge a karja hozzá. Nekik tökéletes az elektromos kézifék ami csak egy gombnyomás.
Másik hogy elektromoshoz van autohold így emelkedőn felfelé induláskor magától kiold amikor indulsz nem fog 2métert a hölgyike hátragurulni a következő autóra hanem szépen el tud indulni vele.Tudjuk Lada-val is lehet közlekedni abba se volt semmi még normális fűtés sem mert kerregett a ventilátor de azért a fapad Lada és egy mai Merci közül utóbbit vinné mindenki még akkor is ha vélhetően a sok extra egy idő után tönkremegy benne
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz t72killer #83 üzenetére
Sámán megmondta tiktok-on hogy az a cél hogy a jövőben csak a gazdagok engedhessék meg maguknak a saját autót, az egyszerű nép majd tömegközlekedik vagy bérel arra a pár órára elektromos autót mert elég luxus autót tartani azért hogy évek szinten pár órát ülj benne majd parkolóban foglald a helyet totál feleslegesen.
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz cherubion08 #97 üzenetére
Mr. Fusion-re gondolsz te lásd Back To The Future
Unokáink meg röhögni fognak majd hogy akkuval meg benzinnel szenvedtünk egy évszázadot nekik meg már csak valami fúziós kis tenyérnyi méretű reaktor lesz a kocsiban amibe bedob valami kis tic tac méretű anyagot és azzal 3évig elszalad az autó gond nélkül
[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz leslieke #119 üzenetére
15éves korban kellene összehasonlítani amikor már az akku hiába kamuzzák akkor se fog 50%-ot sem tudni mert nyáron forró placcon áll a kocsi télen meg -10fokban.
Kizárt hogy a cellákban semmi kémiai degradálódás nem lesz ennyi idő alatt
Telefonban is 1-2éves korában még oké az akku 3-4évesen meg már döglődik pedig azt csak napi 1x töltöd kb. és nem 250A-al meg nem az utcán áll.
Ott majd csúnya számok jönnek ki ha akkupakkot kell cserélni, az felér egy gazdasági totálkárralMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
[link]
Bjørn Nyland
drive-os táblázatot pörgesd baromi sok autót tesztelt nagyon részletesen
és van egy oldal itt degradation névvel
Ahogy nézem 7-10év alatt lazán 30-40% kiesik az akkuból tehát már jó ha csak féltávval számolsz és emiatt még sűrűbben kell töltened ami miatt még gyorsabban növekszik a degradáció8th: te is csekkold meg a táblázatot
2éves Audi e-tron 300 DC gyorstöltésnél 9%-ot már eldobott az akkuból pedig az nem trabant kategória elektromos autók között[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Skacok itt senki sem írta de szerintetek egy elektromos autóban ezek a bonyolult elektromotorok kibírják az autó teljes élettartamát? Szerintem nem fogják, amiben meg 2-3 motor van ott az is költség lesz cserélni vagy javítani
Tudom van többféle technika, szinkron aszinkron motor, állandó mágneses meg tudja a fene milyen még. Azért ott nem kevés vezérlés van, nem vennék rá mérget hogy 20 évet kibírjákMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jogász topic
- Futás, futópályák
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Path of Exile (ARPG)
- Sorozatok
- További aktív témák...