Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz TeeJay #131 üzenetére

    a nem-temperált akksik gyorsan megbuknak. A többiek még hagyján, de 10+év valószínű felezné már a hatótávot, ami azért vidéki autókázásnál annyira nem baba.

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

  • 8th

    addikt

    válasz TeeJay #131 üzenetére

    Bő egy éve vettem egy olcsó benzinest második autónak (munkásautónak). Amit ezalatt cserélni kellett:

    Vásárláskor az összes szűrő és összes folyadék plusz vezérlés készlet vízpumpával és termosztáttal együtt. Ezen felül: kuplung bovden + hosszbordás szíj készlet + gyertyák + hidrotőkék + motortartó bak + fűtő radiátor + vízcsövek + hátsó kipufogódob + alsó és felső tömítéskészlet mert orrán száján nyomta ki az olajat.
    A vége 274 000 Ft lett munkadíjjal együtt. De! A kuplungom már nagyon fent fog állítottak rajta de nem igazán lett jobb szóval hamarosan arra is kiugrik majd a zsebemből egy jó 60k. Sima szíjas hidraulikus szervokormány van benne ami csöpög fel kéne újíttatni azt is. Arra 140k-s ajánlatot kaptam (anyag + munkadíj + futóműállítás). Talicskával viszi a pénzt pedig ez csak egy könnyen szerelhető műszakilag kőbalta proli Opel amihez gombokért van minden nem egy BMW vagy Honda ahol arany árban mérik az alkatrészt (is).
    Ehhez képest egy használt elektromos autó fenntartási költsége lófax. Néha csekkolod a fék és a futómű állapotát meg szorgalmasan töltögeted bele az ablakmosó folyadékot. Kb ennyi.
    Csodás táblázat de, hogy egy új elektromos autó aksija mennyit amortizálódik ~10éves korára az pont a tulajokat érdekli a legkevésbé. Ők az a vásárlói réteg aki megengedheti magának, hogy 5-6 évente új autóba üljön át. Egy Audi e-tron tulajt szerinted érdekli mindez? Ne viccelj. Pont leszarják.

Új hozzászólás Aktív témák