- Honor 50 - apám nevében
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
El kell menni itthonról, a világban nagyjából sehol sem gond az, ha az utcában 10-ből 9 a hálózatra termel, csak hazánkban. Mert ez az érdek, a hatalom, a lobbi, a pénz útja.. ezt diktálja, és ez itt megtehető, semminek sincs következménye. Ilyen a birka nép. Ezek nem franciák, ezek magyarok..
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Sztem Te olvass már kicsit ph-t és szövegértelmezés, pont errôl beszélek...
Csak tudod, nem mindenhol küzdenek ugyanilyen felállás mellett ezekkel a gondokkal.
Ennyi lett volna a lényeg.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
És ahogy írtam is, nálunk szépen építgetik a soksoktonna akksi kapacitást. Eszméletlen mennyiségű nehéz és színesfém, terület, oda-vissza alakítgatásnál veszteség, stb-stb. És ugye többe kerül az egész kóceráj, mint egy hasonló kapacitású dízelgenerátor 10év üzemanyaggal. Nyilván a jóisten fog gurulódollárokat/eurókat/fontokat potyogtatni az égből ezek üzemeltetésére: hátnem, az áram, ami simán lehetne annyi, mint 2éve, kerülni fog majd mindenkinek 4x annyiba (most kb 2-3x-os) miközben a fizu nagyrészét elviszi a #hanyatlónyugaton 50%, pannonpumánál 100% reálinfla.
#51: hja, maga a feszültségprobléma lehet tényleg nem jön elő, mert beleöntöttek a rendszerbe x milliárd EUR-t, amiből mindenféle környezetromboló sz.rokat üzemeltetnek. Fantörpikus...
A falunkban amúgy pont most gyűjtik a lakossági visszajelzéseket egy akksiállomás létesítéséhez. Hogy gyorsan meglegyen a "beleegyezés", 0 infó, kiírástól számítva 7nap határidő a visszajelzésekig. Megj: arra, hogy a szomszéd airBNB-ből lakóházzá akarta nyilvánítani az eddig kiadott házikóját, egy egész hónapom lett volna reklamálni... (UK)
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
stickermajom
addikt
“este meg tombol a 170volt a hálózaton, nappal meg 253-nál lecsapja a szolgáltató az invertereket mert annyit termelnek vissza hogy sehol nem kell az a fogyasztás éppen.”
Az internet kevésbé művelt bugyraiban nagy divat lett most ezen csámcsogni, főleg mióta a bulvárfos villanyautósok elektronáci “szerzője” is lehozta hogy nála gond van. A helyzet azért szerencsére nem ennyire vészes, inkább egy hangos kisebbség - amúgy teljesen jogos - panaszáradatáról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
“Másik hogy elektromoshoz van autohold így emelkedőn felfelé induláskor magától kiold amikor indulsz nem fog 2métert a hölgyike hátragurulni a következő autóra hanem szépen el tud indulni vele.”
Ehhez amúgy nem kell elektromos kézifék, anélkül is tudja csomó autó.
[ Szerkesztve ]
-
Meglássuk. Ha ezzel bepróbálkoznak, akkor a 60-70%-nyi vidéki lakosság fel fogja gyújtani a rendszert. 2óránként járó "tömegközlekedéssel" vagy 3 szomszéddal megosztott "akkornincs amikor nagyon kéne" közösturháshátúval családok százmilliói nem lesznek megsegítve, és sok jóléti országban is bukik a HDI, GDP és társai.
A helyzet az, hogy a legtöbb EU-s ország úgy néz ki, hogy van pár többmillió lakosú metropolisz, aminek a használható tömegközlekedéssel ellátott agglója mondjuk az ország területének 5%-át fedik le, lakosságuk az ország pl 30%-a. A maradék igen nagymértékben egyéni közlekedésre alapvetően rászorulva TERMEL, dolgozik, stb - jellemzően a városi fizetések 2/3-feléért. Zöldbaromék kirúgják ezek alól az egyéni közlekedést, akkor mehetnek maguk epret szedni, 300km-re a lakhelyüktől...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
aktív tag
-
8th
addikt
"Ott majd csúnya számok jönnek ki ha akkupakkot kell cserélni, az felér egy gazdasági totálkárral."
15év alatt vagy 15x cserélsz olajat, cserélsz kuplungot, katalizátort, kipufogót meg még ki tudja mit ami egy elektromosban nincs. És akkor még egy alacsony szervizigényű szívóbenzinről beszélek nem a mai turbós részecskeszűrős közvetlen befecskendezésű automata váltós benzines és dízel autókról ami 15éves korára szintén gtk körüli állapotba kerül olyan drága hozzá az alkatrész. Ha így nézzük és persze hozzávesszük az elektromos alacsonyabb üzemeltetési költségeit is az akkupakk többmilliós cseréje ellenére sem biztos, hogy az elektromossal jár rosszabbul az ember fia.
-
-
8th
addikt
Bő egy éve vettem egy olcsó benzinest második autónak (munkásautónak). Amit ezalatt cserélni kellett:
Vásárláskor az összes szűrő és összes folyadék plusz vezérlés készlet vízpumpával és termosztáttal együtt. Ezen felül: kuplung bovden + hosszbordás szíj készlet + gyertyák + hidrotőkék + motortartó bak + fűtő radiátor + vízcsövek + hátsó kipufogódob + alsó és felső tömítéskészlet mert orrán száján nyomta ki az olajat.
A vége 274 000 Ft lett munkadíjjal együtt. De! A kuplungom már nagyon fent fog állítottak rajta de nem igazán lett jobb szóval hamarosan arra is kiugrik majd a zsebemből egy jó 60k. Sima szíjas hidraulikus szervokormány van benne ami csöpög fel kéne újíttatni azt is. Arra 140k-s ajánlatot kaptam (anyag + munkadíj + futóműállítás). Talicskával viszi a pénzt pedig ez csak egy könnyen szerelhető műszakilag kőbalta proli Opel amihez gombokért van minden nem egy BMW vagy Honda ahol arany árban mérik az alkatrészt (is).
Ehhez képest egy használt elektromos autó fenntartási költsége lófax. Néha csekkolod a fék és a futómű állapotát meg szorgalmasan töltögeted bele az ablakmosó folyadékot. Kb ennyi.
Csodás táblázat de, hogy egy új elektromos autó aksija mennyit amortizálódik ~10éves korára az pont a tulajokat érdekli a legkevésbé. Ők az a vásárlói réteg aki megengedheti magának, hogy 5-6 évente új autóba üljön át. Egy Audi e-tron tulajt szerinted érdekli mindez? Ne viccelj. Pont leszarják.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke