- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz huliganboy #5963 üzenetére
Erre írtam, hogy ehhez kéne néhány feature. Az IGO -ban vannak járműtípusok, és alternatív sebességkorlátot is meg tudsz adni. Valamint, teljes felhasználói profilt tudsz váltani, járműtípusostól, alternatív sebességestől. Ezen felül, figyelembe tudja venni az adott beállításokra vonatkoztatott, korábbi átlagsebességeidet. Ezeket kapásból bele kéne építeni a Waze -be ahhoz, hogy konkrét közösségi infók nélkül is reális időket, és útvonalakat tudjon számolni.
-
#79335424
törölt tag
válasz viktorhu #6001 üzenetére
Igen, az nagy előny, hogy közvetlen Google fejlesztés. Azzal, hogy Androidot használsz, már eleve hozzájárulsz jópár Google feltételhez. Nem feltétlenül kell aktív Térkép használónak lenned ahhoz, hogy infókkal segítsd a Térkép pontosságát. Tudomásom szerint a Waze viszont csak a saját felhasználóitól kaphat egyéni forgalominfókat.
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
Vízálló teló kell, meg egy tapadókorongos pohártartó.
-
#79335424
törölt tag
Természetesen személyautót is vezetek, és símán fel lehet úgy helyezni, hogy ne zavarjon a kilátásban. Számoljunk egy kicsit! Tegyük fel, hogy 50 -nel mész, ránézel a műszerfalon levő szellőzőre rögzített navira, majd vissza az útra. Vagyis, lenézel, átzoomolsz, értelmezed a kirajzolt képet, majd vissza, az útra. Mennyi idő alatt teszed ezt meg? Ha képes vagy rá egyetlen másodperc alatt, akkor 50Km/h /3.6 = 13,8m/s, azaz majdnem 14 métert mentél "vakon". Szerintem egyértelmű, hogy a két rossz elhelyezés közül, melyik a veszélyesebb.
-
#79335424
törölt tag
Akik lebecsülik az IGO -t, azok sztem még nem használtak full licenszes Primo 2.4 -et. De, még az is fapad (nekem) skinek nélkül. Fantasztikus, hogy mennyit hozzá tud tenni egy Dimka, Gurjon, stb. skin. A skin tulképp közösségi fejlesztés. Ha a Waze közösségi navigáció, akkor miért nem skinezhető? Miért nem engedik, hogy a közösség alakítsa magának a felületet, és néhány funkciót?
-
#79335424
törölt tag
válasz zeon.hu #6288 üzenetére
Csak a Tiedre reagáltam. Tudom, hogy neked ez nem új, de hátha vkinek még az. Egyébként, nem értem ezt az adatkártya problémát. Nem muszáj meglévőhöz rendelni. Veszel egy feltöltős, hanghívós SIM -et, beteszed adatkártyának, és ennyi. Én is hanghívós, feltöltős kártyát használok netre.
-
#79335424
törölt tag
Elég fura, amiket írsz. Én két hetet Németországban dolgozom. A barátnőm Alicante -ban él, ezért tulképp az is otthonom, és a nyüzsgő városi élettől, a kis falvakig mindent megtalálok ott. Alcoy, Denia, Benidorm, Santa Pola, stb. Mindenkinek más az ideális élettere. Én ebbe az életszemléletbe szerettem bele, és ezt hiába keresném Albániában. Most is alig várom, hogy szerdán letegyem a lantot. Csüt reggel Budapesten vagyok, és szombat este már a Barrioban bulizunk a szöszimmel, és egyáltalán nem vagyok kőgazdag, csak egy eccerű kamionsofőr.
-
#79335424
törölt tag
válasz apaszka #6326 üzenetére
Hááát... Én nem bántam meg 20 -ért a Wayteq X985BT -t. Mindezeket tudja, továbbá navigál (a navi szoftver nincs az árban), kihangosít, és kezeli a teló névjegyzékét, tehát közvetlenül lehet róla hívást is indítani. Meg még csomó, egyéb szoftver van rajta.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
A Dension transmitter képességeiről van valakinek tapasztalata? Abban egy kicsit más mgoldást alkalmaztak. A tápcsatlakozón keresztül, a jármű elektromos hálózatán továbbítja a jelet a rádióhoz. Sajnos, a kötött max. adóteljesítmény miatt az összes transmittert elnyomja egy erősebb rádióadó. Az meg elég gáz, hogy 50Km -enként át kell hangolni a transmitter -t. Kérdés, hogy mit ér a gyakorlatban a Dension megoldása?
-
#79335424
törölt tag
Személyautóval nehéz ügy azt korrigálni. Régebben sokat jártam ott a nagy vassal, mert az Erkel színházhoz ott kellett befordulnom. Tettem egy fínom jobb/bal kormánymozdulatot, amitől kb. 30 centit kilengett a pótkocsi, és máris oda soroltam, ahova akartam. Ez mindíg bevált, nagyon udvariasak lettek tőle az autóstársak.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Jó cucc, teszteltem régebben. Csak el kell fogadni, hogy screencast -ból dolgozik, ezért a kijelző felbontásához lefelé legközelebb eső szabványos videóformátumban tud rögzíteni. Volt egy Xperia minim, aminek a kamerája 720p -t tudott, a kijelzője viszont csak 360 -as. Sajnos, csak 360 -as volt a max. rögzíthető felbontás.
-
#79335424
törölt tag
Két gond van az elméleteddel. Az egyik az, hogy a gyári DVR -ek széleslátószögűek, a telók kamerái viszont nem. Ezért sokkal precízebben be kell pozícionálni a DVR -hez. Sajnos, a DVR -hez "ideális" pozíció nem ugyanaz, mint a navihoz/telókezeléshez ideális pozíció.
A másik gond a nagyobb igénybevétel miatti melegedés. Ehhez megkapja még az üvegház hatásból származó hőt, és .... -
#79335424
törölt tag
válasz Taybore #6449 üzenetére
Ahonnan meg elzavarnak a Waze topikba, mert ott nem topiktéma a Waze -zel párhuzamos működés (már ha a telón DVR -ezés egyáltalán az). Tehát, nyitni kell egy "Waze és DVR" topikot. Tényleg? Milyen fontos, épp futó Waze -diskurzust romboltunk szét ezzel a DVR szállal?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Szili17 #6451 üzenetére
Nem egészen. Nagyon nem mindegy, hogy mi fut az előtérben, a háttérben futó alkalmazásnak mely hardverelemeken (pl. GPS) kell azzal osztozkodnia, és ezt hogyan viseli a két alkalmazás.
Ami a Waze -t illeti, sokkal több tapasztalata lenne vele a közösségnek, ha nem csak az adatgyűjtés szintjére lenne degradálva, hanem az egyes funkciókhoz is nyílvánosan hozzáférhetne (publikus intentek az egyes activity -khez, skinezhető felület, nyílt API -k, stb.).
Ami a fórumozás részét illeti, lehet, hogy a Waze -hez nem kapcsolódik szervesen, de a Waze egy autós navi, és az autózáshoz sajnos, hozzátartozik. Ha nem így gondolod, akkor Te még nem vitatkoztál biztosítóval, vagy nem próbáltad bíróságon megvédeni az állításodat. Persze, ha fontos Waze probléma kitárgyalását szaggatják ilyen offok, az gáz. De, mint ahogy korábban írtam, én nem láttam ilyet, és ilyen "szünetekben" sztem nem baj egy-egy olyan "külsős", de autós-telós, szakmai szál, ami tartalmaz hasznos, felhasználói tapasztalatokat. Ha ezt egy modi másképp látja, akkor majd úgyis törli.
-
#79335424
törölt tag
Itt is megkérdezem, hátha. Tud vki friss "okoskamera" térképet, vagy listát?
-
#79335424
törölt tag
válasz junkpod #6767 üzenetére
A hangerőbeállításokhoz egy felhasználói alkalmazás is símán hozzáférhet. Meg kell nézni, hogy melyik hangcsatornát haználja a Waze. Ha a teló lenémított állapotában is meg tud szólalni, akkor vagy feloldja a némítást (ez könnyen ellenőrizhető), vagy a riasztás hangcsatornáját használja, mert az mehet némított telónál is (így lehet némított állapotvan ébresztés is). Sztem automatizálóval ki lehetne babrálni vele, hogy ne tudjon a háttérben megszólalni.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Az az alagutas dolog elég bosszantó tud lenni. Sztem lehetne rajta segíteni. Ha az IGO alagút miatt elveszíti a jelet, akkor az utolsó ismert sebesség alapján folytatja a navigálást, és amikor újra jelet kap, akkor korrigál. Sztem ez a Waze -ben is megoldható lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz pakfong #6781 üzenetére
Nem, a fenét! Csodára a Waze sem képes. Márpedig, ha egyidőben bombáznak szét 3 kelet-nyugati autópályát (A3, A6, A8), akkor azon csak a csoda segíthetne. G. Térképben szoktam figyelni az online forgalominfót, de fölösleges. Reggel 6 és este 10 között nyugodtan lehetnének offline, előre bepirosozva azok a szakaszok.
-
#79335424
törölt tag
válasz canniball #6797 üzenetére
Átnéztem a beállításait, de nem találtam benne prioritási szint beállítási lehetőséget. Pedig ezt sem lenne nagy kunszt beépíteni. Az Android ad rá lehetőséget. Magas prioritás esetén az alkalmazás kirak egy ikont a notibárra, ezzel jelezve a rendszernek, hogy "a háttérben is fontos vagyok, ne lőjj ki!".
-
#79335424
törölt tag
válasz canniball #6800 üzenetére
Ez lehet a Samu sara is. Samuból csak egy S2 -m van, de annál is sajátos következményekkel járt a képernyő lezárás. Egyáltalán nem az történt, mint aminek egy stock Androidon kellett volna. Mellesleg, sztem az Android zárképernyő megoldása is úgy szar, ahogy van. Én már régen kiiktattam. Ezért sajnos nem tudom letesztelni, hogy amikor lezár a kijelző, akkor az OS számára a zárképernyő kerül fókuszba, vagy továbbra is az az alkalmazás marad, ami a záráskor fókuszban volt. Ha a zárképernyő (ami sztem valószínűbb), akkor a Waze máris háttérbe került.
A fejlesztői beállításokban nem korlátoztad a háttérfolyamatokat? Az még tud ilyet produkálni. -
#79335424
törölt tag
válasz fant0mi #6819 üzenetére
A Google sztem azért vette meg a Waze -t, hogy a közösségi infóit integrálhassa a Térképbe. Nem érdeke a Waze fejlesztése, támogatása mert nem akar konkurenciát a Térképnek. Neki csak a közösségi támogatás kellett. Az az igazság, hogy a Waze fejlődése csigalassú a Térképéhez képest. Az sokkal gyakrabban frissül, és hasznos dolgokat pakolgat bele a Google. Legutóbb pl. a köztes pontok támogatása került bele.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Siriusb #6843 üzenetére
Lehet, hogy a Waze tervező algoritmusa célzott marketing és egészségügyi szempontokat is figyelembe vesz. Helyazonosító adatokból tudta, hogy a kedvenc csajod épp szabad a placcon. Mivel a vele töltött tevékenység 74,2% -ban oldaná benned a délutáni forgalom okozta stresszt, ezért tervezett felé egy kis kitérőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- iPhone topik
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest