Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz viktorhu #15605 üzenetére
OK, pontositok. Nekem mindig olyankor jott fel, amikor a mellette uton piros lampanal vagy mas miatt torlodva alltam. A cel gondolom az lenne, hogy aki bemegy a toltoallomasra, az frissitse az arakat, ha mar ugyis nezi. Meg akkro mar ki is allt a forgalombol, sot velhetoen az oszlopon is latja az arakat. En a pirosnal allva nem latom (legtobbszor azt sem ami a becsalogato lenne), tehat hiaba dobja fel, ha akarnam is az esetek legnagyobb reszeben nem tudnam frissiteni.
Szoval ha tudna hogy elektromossal nem fogok bemenni akkor logikus nem is kerni az arfrissitest. -
axioma
veterán
1. ma reggel folyamatosan fix gps jel mellett allandoan oldalazva mentem a terkepen (nem a tervezett utvonalra volt beforgatva, nem, nincs fixen delre allitva mert mindig mashogy csalt). Egyeni vagy van most valami kozponti oka?
2. Jottem kifele a Becsi uton a varoshatar korul, szol nekem hogy vasuti atjaro kovetkezik... azert az mar eleg regota nem szintbeli keresztezodes. Lehet az elsoben irt hibabol is, de ranezne valaki, hogy ott tenyleg nincs berakva hogy figyelmeztessen atjarora? (Amugy gyanus, hogy a teljes atepites elotti atjaronal szolt, nem ott ahol most tenylegesen egymas felett kereszteznek, az a kornyek rendesen at lett ugye epitve). -
axioma
veterán
válasz Donki Hóte #15703 üzenetére
Az x-et elmondtak a tobbiek, a helyedben azt mondanam hogy a matrica ikonjaban legyen zold pipa (es akkor lathato az allapot de me'g pluszban ertheto a jobb oldalon a torles).
Amugy a torles ugyis megerositeses muvelet, es ma mar szokasos hogy az elemre rabokve lehet valtoztatni (itt is muxik nem csak ha az x-re boksz), kulon megerosites meg mar megvan, igazabol az X akar elhagyhato lenne onnan, nincs lenyegi funkcioja. -
axioma
veterán
Anno mikor Horvatorszagbol jottunk haza, indultunk (talan vasarnap) du 4-5 korul, persze a Bp-re bevezetok dugoban. Ezt jol hozzaszamolta, pedig mar boven ejjel ertunk haza. Nyilvan M7-rol befele olyankor az ember rutinbol megy, nem gps alapjan... de akkor is fura, hogy usa-ra tervezve, pedig ott is hosszu szakaszok vannak, ezt me'gse probaljak pl. a sok ora mulva "szokasos" forgalommal helyettesiteni.
-
axioma
veterán
válasz janosibaja #15968 üzenetére
-
axioma
veterán
válasz Tesztelo.hu #16235 üzenetére
Egyforma [perces] ido lehet hogy masodpercre nezve rovidebb - igaz, mivel az egesz egy sacc, illdomos lenne ilyenkor a kovetkezo [hossz, egyszeruseg, zoldseg stb.] szempontokra donteni.
-
axioma
veterán
Ma budai also rakpart, eszaki vegetol a Batthyany-ra. Margit-hidnal lent is lassulas, fent is. Fel akart vinni majd lehozni...
-
axioma
veterán
válasz zeon.hu #16316 üzenetére
Me'g ha legalabb valoban legtakarekosabb lenne barki szamara, de nem az. Valami 'legjobban kovetheto amin nincs oriasi dugo', kb. ez lenne a megfeleloje. Sajnos az alternativ utvonalak is ezen elv szerint valasztodnak ki. En meg vagy ismerem a terepet vagy szivok feleslegesen a kerulokkel (villanyauto), bar szerintem fustosoknek is csak idonkent sikerul mondjuk CO2-takarekosra.
-
axioma
veterán
Ugye itt volt tema januarban az uj fizetos szakaszok?
Reszben visszavonva. [link][ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Bp. 4. ker. Vaci uti veget az Oceanarok utcanak me'g 70 km/h-snak tudja a waze, de egy ideje mar leszedtek a 70-es tablakat igy 50 ervenyes.
-
axioma
veterán
Az Obudai Arpad Gimnazium [III. Nagyszombat u.] eddig a te'r fele nezo fobejaratanal levo egyiranyu Zapor utcahoz vitt. Szerda reggel meg az Amfi oldalarol [Szolo u.] nyilo udvarra navigalt volna [tipp: a hata mogott levo fosulis tomb miatt bevittek a behajtot mint uj kozutdarab, igy kozelebb lett az epulet jelolopontjahoz]. Az udvar viszont - plane most, epitkezesi felvonulasi terulet, es marad is me'g - alkalmatlan a megkozelitesre, vissza kene tenni a korabbit [Zapor elso szakaszan].
-
axioma
veterán
nemide...
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz desolator #17128 üzenetére
Tegnap este mentunk Balatonra, a matricat megvettuk, de nem allitottuk be a waze-ban. Es dugo volt de nem lattuk elore hogy milyen sulyos, ny8ilvan levitt volna de szerencsere nem mentunk le - akkor derult ki amikor a Pest megye matrica hatara utan a keresztutakra tett ra... korrigalas utan siman 40 perc minusz lett, az jol jott.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
A Waze szerint Fóton "Csér" utca van a totol delre. Utcatablan is Cser, Google maps is fixen Cser-nek tudja. Nem tul jelentos [foldut], de ugy lehet konnyen a tohoz [parkbejarathoz - az egyikhez] iranyitani a gps-eseket.
-
axioma
veterán
válasz Szirtimorc #17271 üzenetére
emlekeim szerint egyszer sem lattam ilyet a mostani telommal (asus zenfone 8), pedig azert az elmutl 1 evben hasznalom, viszont a paromen elojon idonkent de az xiaomi
-
axioma
veterán
válasz viktorhu #17352 üzenetére
itthon elek, es a budai agglobol jarok be a II. keruletbe, ma minimum 10 zold rendszamot lattam (a sajatomat nem szamolom bele)
masreszt sose Mo-ra volt a waze optimalizalva... es az algo nem terkepfuggo, mind1 hogy az izraeli alapokrol vagy a Google tulajdon ota idoszakot nezed, nem is cel
Az a lenyeg hogy rossz az a feltetelezes ugy altalaban, hogy +30km-t is mege'r -5 perc, ha az egyenletes es nem dugoban van. Plane igy, valassz a ketto kozul (nekunk Pomaz - Szfvar is kepes volt M0-n tervezni full korbe, raadasul azt me'g fustossel is dragabbnak tartottam... ilyenkor kell koztes pontra terveztetni aztan eldonteni, merre indulsz, utana mar ujratervezest az eredeti celponthoz, gyakran harmadik/otodik megoldas lesz).Apropo: olyan opcio ugye nincs, hogy csak magamnak lezarjak egy 20 meternyi szakaszt? [Rakpartra eszak fele ramenni a Petofi es Margit hid kozotti lejaron az nekem no way, de nehez kitalalni hogy jobb ha visszafordulok kicsit es a Petofi lehajton megyek vagy a Margit-hidig maradok fent.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz viktorhu #17355 üzenetére
'egy resze' akkor is igaz ha tulnyomo tobbseg is, bar vegyuk hozza hogy a zold rendszamra nem jogosult "ontolto" hibrid auto is a zoldhoz hasonlit ezen szempontbol [a korabbi prius I.-gyel se volt ertelme a dugo vagy kerulo kozul az utobbit valasztani, se fust se kuplung nincs ott se ha nem/alig halad, csak be van kapcsolva]
-
axioma
veterán
válasz viktorhu #17358 üzenetére
hat nekem szornyen pontatlan sajna, 8 km [dugo nelkul 15 perc] utat tippeli 22-nek lesz 35 azert az combos % plusz [es nem azert mert nyuszikent kozlekedek az uton]
az teny, h van amikor specko jelentes segit, de amugy nem megbizhato iranyvalasztasra [elindulok a szerintebb jobb uton, evi _csokken_, mig a km is kevesebb arra] -
axioma
veterán
válasz Macika66 #17361 üzenetére
En csak azt mondtam hogy arra nem alkalmas, hogy erkezesi idot mondjon olyan esetben, amikor en se tudom fejbol. Amikor meg tudom fejbol, akkor meg ez az info ugyis felesleges. Azt se mondtam, hogy van (jelenleg) jobb.
En is be szoktam kapcsolni, meg valamennyire szamolok a joslataval, csak tudni kell, hogy adott esetben baromi nagy a szorasa, es azt is belekalkulalni (nekem pl. dokihoz odaeresnel volt ilyen, raszamoltam 10 percet egy 10 perces utra + 5-t parkolni, ugy ertem epp oda hogy tok mazlibol volt epp elotte egy hely ahova csak bebillentettem az autot, kov. alkalommal a villamost valasztottam inkabb). -
axioma
veterán
válasz viktorhu #17364 üzenetére
Tipikus: Szepvolgyi felol Margit-hidnal deli iranyban le akarok menni a rakpartra, egyik sav megy, masik nem, sztem ez tipikus hibaforras [es nem tolakodok es nem engedem be a tolakodokat].
De utana a rakpartot se nagyon tudja tomegben, pedig ott variaciok sincsenek... -
axioma
veterán
csak programozoi szemmel:
1. kozelbe erve kikerules: vszinu mar nem eri meg
2. tavol eliranyitas masfele: a kov checkpoint-nal megint lehet h a szetloves miatt ugyanoda visz [ld. me'g Dalton-deszka bar persze nem teljesen analog...]
Amugy azert nem ertheto, mert itthoni korulmenyekre nem lett tervezve.
Megjegyzem most a heten mintha hirtelen me'g egy nagy adag ember autoba ult volna, waze is vad dolgokat tervez be kerulonek [de felulbiralom ha olyan].[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
azert ez nem igy binaris hogy +30p vagy semmi, egyreszt ott a km-kulonbseg, masreszt ha a sokadik kerul kis uton ott nagyobb dugo lesz me'g kiszamithatatlanabb merteku csuszasokkal, harmadreszt ha mindenkit elterelsz akkor a nem waze-zo konnyen-gyorsan atjut a problemas csomoponton, csak a sajat usereket szivattad.
Ez egy sztochasztikus folyamat, ha majd minden kozlekedes minden vegpontjat egyszerre tudja a rendszer akkor tudhat optimalizalni [azt se egyenenkent hanem ossz-tarsadalmilag], addig en azt az elvet kovetem h dugot csak akkor kerulok ha a jellemzo forgalmi iranytol en kesobb amugy is elternek [pl. Buda befele felso rakpartra dugo nelkul Arpad-hid fele fel busszal le, dugoban Bogdani - lakotelep - rakpart, mert aki a hidra megy az nem kerul arra]. De az Aquincum vasuti megallo es a Bogdani kozott semmi ertelme trukkozni, aki a rakpartra megy probalhatja az Auchan mogott, mindenki mas ugyis egyfele megy.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Tenyleg, akartam szolni csak kiment a fejembol. Nagykanizsa elott, az M7 es sima 7 kozott van egy ut, amit a waze mult heten mikor arra jartunk foldutnak nezett, de mar le van aszfaltozva, tok ures es jol jarhato (igaz kicsit nehol dimbes-dombos, de jo minosegu es szelessegu aszfaltcsik). A 206km-nel levo lejaronal a masodik korforgalomban jobbra [a kepen balra], onnantol egyenesen vegig az elvileg majd letrejovo ipari park teruleten at (az ipari park feliratot kell kovetni a masodik korforgalomban) elerheto a varos Bp feloli oldala, a waze csak a joval elotte vagy utana lehajtast mutatta (vszinu a kikapcsolt hosszu foldut miatt).
[kép]
(amugy valami harapdalast csinalt a waze jel, de aztan mar nem jartunk arra, es amig foldut besorolasu, gondolom a tervezesen nem modosit, max. atlagsebesseget)[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Ferihegyi gyorsforgalmi mellett is folyamatosan irta a 70-es sebesseghatart oda-vissza, pedig a csak onnan elerheto keresztezodesekre fordulast tervezett, tehat tudta hogy nem rajta hanem mellette megyunk. Tabla nincs ra, 50 kene legyen.
-
axioma
veterán
forditva szoktam: plugshare-ben kivalasztom a toltot, majd amikor feldobja h navigacio, ott a wazera bokok - igaz, felevente ha kell, nem friss a tapasztalat [waze toltoinfoi nem tudom mennyire jok, azota me'g nem kellett]
szerk. ja vagy te megallokat akarsz vele terveztetni egy hosszabb utvonalon? Ez ion-nal fel se merul, ugyhogy akkor off, sorry.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Donki Hóte #17967 üzenetére
ej, ha bezarult volna a kor, lenne eszaknyugati elkerulo...
-
axioma
veterán
Ma eszakrol erkezve a Kalvin teren balra mutatta hogy forduljak az Ulloire kifele. A waze a ket balra savbol csak a baloldalit mondta jonak, ami befordulas utan kb az elsonel balra fordul [en meg persze egyenesen mentem volna tovabb]. Elotte is utana is, nemsajat kocsival savvaltas viszonylagos csucsban, nem esett jol. Nyilvan a tovabbhaladastol fuggest nem lehet belerakni, de a csak egyik sav kijelolese az nem hiba? Lehetne javitani?
-
axioma
veterán
válasz Donki Hóte #17995 üzenetére
Mondom, a helyes sav _nem_ volt jelolve, ezert kerem h az _is_ legyen, ha a tervezes kov lepeset nem is latja [hogy egyenes eseten csak azt].
Tenyleg ennyire nem kovetheto amit irtam? -
axioma
veterán
válasz Winner_hun #18006 üzenetére
szuper, koszi a javitast! Nem vszinu hogy en jarok mostanaban arra, de valakinek biztos segit.
-
axioma
veterán
Ha kicsit is surubben jar a hev az adott idoszakban, Obudarol Pomazra sokszor ugy visz hogy vegig Szentendre elejeig, majd vissza Budakalaszra a keresztuton, hev atlepes, majd megint fordul Pomaznak (Z betu). Mert igy a hevre ravezeto hosszabb dugot kikeruli. De mennyi ido es penz aran, mikor 3 masik rovidebb megoldas van (hatul a regi Szentendrein, 11-esen Budakalasznal at a hev-atjarohoz, Szentendrerol kozvetlen Pomazra), es idoben se merhet nagy nyereseget. [Most mar be van allitva hogy elektromos auto, szoval az nem kene indok legyen hogy a dugozas fogyasztas es zolden tervez.]
Új hozzászólás Aktív témák
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen