- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeon.hu
nagyúr
Csókoltatom azt is, aki az M3-at 5-10 km-enként teleszórta trafi jelzéssel...
#?*@&!
-
Dolphine
addikt
Sziasztok!
Nekem tegnap teljesen használhatatlan volt a Waze! Ennyire durva még sohasem volt!
A térkép össze-vissza ugrált, állandóan újratervezett, forgolódott a térkép. A kék kisautó (ez van beállítva), hol autó volt, hol kék pötty, váltakozva. Először azt hittem, hogy a GPS-el van gondja, de a Google Maps csont nélkül elvezetett.
A Gmapsel két gondom van mindössze:
1. A navigáló női hang borzalom
2. A sebességtúllépést nem jelziNem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
fant0mi
addikt
válasz Dolphine #16358 üzenetére
Tegnapelott nekem is barom volt. Egy ideig kifogastalan volt, aztan beugrottam a dohanyboltba, a wazet kikapcsoltam, hogy ne ugasson a zsebemben. Visszaulve az autoba elkezdte a hulyeseget. A kek nyil az szepen kovette az utat, a nyers gps-t mutato sarga nyil viszont "oldalazva" ment, szoval a haladasi iranyra merolegesen mutatott jobbra. Ennek megfeleloen, ha volt egy keresztutca, oda azt hitte befordulok es ujratervezett, meg ujratervezett, meg ujratervezett. Telefon restart oldotta meg. Mintha kalibraciot elvesztette volna. Nem waze hibanak, hanem telefon hibanak tudom be, mivel lattam a nyers adatokat, amiket a waze csak keszen kap a gps daemontol, azzal volt a problema.
-
canniball
nagyúr
válasz Dolphine #16358 üzenetére
Ideiglenes megoldás, legalábbis nálam minden út esetén el kell játszani.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
tibor23
senior tag
Nekem is megmekkent a Waze 2 hete, eddig azt hittem majd újratelepítés megoldja, de látom rengetegen küzdenek vele, úgyhogy egyelőre használaton kívülre kerül, ha nem oldják meg akkor meg törlésre. Amúgy sem tetszett túlságosan az óriási kerülők miatt ha az éppen talán időben 1-2 perccel rövidebb, mivel nem lehet gazdaságosan tervezni vele. Én leginkább a trafik miatt használtam. Samsung J5 2017 a telefonom.
Olvastam, hogy a "hálózatról lekért idő használatát" kellene tiltani, de ez hol van? Szerk: nálam "Automatikus dátum és idő" de egyébként pontosnak látom.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Tegnap ismét volt egy jó kis 700 km-es utam, nem csalódtam, megint ment a hülyeség, de mostmár 10-ből 7 megoldás rossz.
Úri és Gomba között van egy kis útfelújítás, csak egy kicist kapargatták meg az út szélét, meg csak eg ykisi pár km-es szakasz, ami ugye senkit se befolyásol, így a rendszernek erről halvány fogalma sincs, nyomhatom szerinte 90-nel, és persze az odaérkezésbe is ez a sebesség van belelkalkulálva.. Hát hogyne, tuti nem tegnap reggel kezdték:Utána a már megszokott tök és paszuly mód, egy vidéki kisváros (Hatvan) főutcájáról, ami kb 12 m széles, és hibátlanul autózható, forgalomtól mentes:
Levisz egy vele párhuzamos kis utcára, amin épp el lehet férni, a be nem látható kereszteződésekben viszont végig fék, körülnézés, mehetek. Hamarabb volt? Dehogyis... Logikus, hogy végig alárendelt utakon megyek, hogy mindig mindenhol nekem kelljen elsőbbséget adni a felérendelt utakon közlekedőknek? Dehogyis...
Volt oka annak, hogy megpróbált nekem spórolni 40m előnyt? Dehogy volt, semmi sem indokolta tegnap sem....
Aztán este 9 re Székesfehérvárra érkezek, biztosan azért vitt erre, ( Budai út) mert 8-kor kezdték az útfelújítást, és még senki se jelentette be, de még a sebességkorlátozást se. Szerinte ott minden hibátlan, és 50-nel lehet menni,a vlaóságban útfelújításd van több km-es hosszon.. Itt bezzeg nincs egyetlen mellékutca sem, ami akár 35-tel is autózható, neeeem, ez a tuti..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
tibor23
senior tag
Van a wazen kívül olyan progi, ami mutatja a trafikat ?
-
Somatom
veterán
válasz tibor23 #16372 üzenetére
Már többször írtam a CamSAM -et. Ez csak traffijelző, viszont beállítható, hogy egyből floating widgetként induljon. Így bármilyen más alkalmazás fölött meg tud jelenni. Google Térképpel használom. Jó lenne, ha otthon is terjedne, mert van benne jelentés funkció is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Chris0321
addikt
-
Rick4
félisten
válasz Chris0321 #16376 üzenetére
Oké, de ott nem elsősorban a sebességkorlátozásról van szó, hanem az útépítésről, amiről a programnak fogalma se volt, pont úgy, ahogy Székesfehérváron a Budai úton se, (most meg az élő térképen virít, hogy útépítés van):
meg akkor így ki tudja még hány másik esetben sincs halvány fogalma sem, ami nem hangzik túl jól. Nyilvánvalóan nem erre a két esetre akartam rámutatni, hanem arra, hogy az évgilágon semmi jelzés sincs ezekről, akkor máshol mennyiről nem lehet... Amúgy meg nemrég jeleztem, a 7-es úton Fonyódtól Balatonfenyvesig végig fake 50-ről felfelé 70-es sebesség van engedve, holott az égvilágon semmiféle tábla nem támasztja ezt alá.
Többszáz ilyen példám van már.
Egerben pl van olyan rész, ahol fogalma sincs a kanyarodási szabályokról, behajtani tilosról:Kecskemét környékén (Pl a Talfája városrész) vannak olyan részek, ahol több km-re elnavigál a helyes céltól, földútra visz (holott a tiltás be vna állítva) stb stb stb. Én eltalálok oda másodszor, harmadszor is, nekem ez onnantól nem próbálma, de aki utánam megy 2-3 hónappal, annak se lesz javítva semmi. A baj igazából ez.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
fant0mi
addikt
Amilyen aktív és precíz a közösség, olyan a térkép!
A térkép közösségi karbantartás alatt áll, valakinek jelenteni kell, aztán valaki szabadidejéből kijavítja.
A sebességhatárok navigációs szempontból díszek. Nem befolyásolják a tervezést (aktuális és historikus sebességadatok igen), csak arra jó, hogy jelezzen neked gyorshajtás esetén. -
Rick4
félisten
válasz fant0mi #16379 üzenetére
A sebességhatárok navigációs szempontból díszek
Szuper, hogy ezzel érvelsz, csak épp nem tudok vele mit kezdeni, ugyanis engem ez nem érdekel, kérlek olvasd el, mit írtam a sebességhatárokról! Bemásolom neked:és persze az odaérkezésbe is ez a sebesség van belelkalkulálva..
Ha van két út, amiből az egyik autópálya, 130-as korlát, a másik 90-es, viszont az elsőn dugó van, levisz. Miért? Hogy a választásodnak megfelelően rövidebb útovonalon, vagy hamarabb odaérj, és ne növelje a dugóban állók számát, a programnak ezt tudnia kell, ahogy az átlagsebességből, és minden másból is tud számolni.
Ha van két út, ahol az egyiken útépítés van, akor a szakasz megtétele több időt vesz igénybe, tehát a programnak számolnia kell ezzel is, pláne ha tudja is, mennyi arra utazóból mennyit visz be az útépítés alatt álló részre, és mennyivel növeli ezzel a dugót magát. Ha a program ismerte volna az útépítés tényét, lehet másfelé tervezett volna mindkét esetben, és akkor még csak rólam van szó, ismét kérdem, ezzel a hozzáállással napi hány ember van megszopatva? A program számára ismeretlen sebességkorlátázás és útépítés esetén a közösségre felesleges hivatkozni, mikor ez nem tegnap kezdődött egyik esetben sem. Ne mondd nekem, hogy Székesfehérváron nem járt az elmúlt egy hónapban senki sem a Budai úton, és nem jelentette. Itt egyszerűen annak, aki ezeket látja, be kellett volna jelölni, hogy azon a szakaszon kb 25-tel elhet haladni, pláne balesetveszélyes, mikor este a kikapcsolt lámpák, meg keresztbe közlekedő gyalogosok vannak, ésd a nekik szóló lámpák is ki vannak kapcsolva. És mindaddig benne maradnai a jelzésnek, amíg az útvonalat át nem adták.Az, hogy ez nem működik, logikai hiba, hogy most valakinek dolga lett volna, de nem jelöli, vagy a szervezeti felépítés a gond, lényegtelen az én szempontomból.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
fant0mi
addikt
Kozossegi. Itt senkinek nem dolga ez.
A terkep (uthalozat, kanyarodasi szabalyok, POI-k) letrehozasa es javitasa kozossegi. (A sebesseghatarok beallitasa, javitasa is kozossegi, ugyanis ez a terkepadatbazis resze, de a routingot nem befolyasolja.) A hibakat Te, es a tobbi wazet hasznalo felhasznalo tudja jelenteni. Ezt a kulonfele terkepszerkesztesi jogosultsaggal rendelkezo szerkesztok tudjak ez alapjan javitani. Nekik nem ez a dolguk, szabadidejukben foglalkoznak ezzel.Maradjunk a Budai uti peldanal. A routing tudja, hogy ott most atlag 23 km/h-val lehet atjutni a szakaszon, tehat tobb idobe telik, mint normal tempo eseten. Ezt tudja. Most raneztem, be van sargitva az ut, 23 km/s cimkevel jelolve. Ezt figyelembe veszi. Anelkul is, hogy az arra autozo barmit is tenne a waze futtatasan kivul a telefonjan. Az ami befolyasolja a routingot, az az elotted haladok athaladasi idejei (plusz ezmegaz) az adott szakaszon.
A megfogalmazasod alapjan: a program nem tudja, hogy utepites van, csak azt hogy lassan halad ott a forgalom (a tobbi waze felhasznalo haladasi sebessege alapjan).
Azert nem tudja, hogy miert lassabb a haladas, mert maga a jelentes (torlodas jelentes, veszely, stb) nem befolyasolja a routingot, az csak informacio adas az utanad arra jaronak. Jol nez ki, jelet rak oda, latod hogy valami esemeny van elotted, sot, meg be is mondja, hogy mifele veszely varhato.Ha teljes lezaras van (abszolut nem tervezhet arra), vagy egyiranyusitottak utakat valami ok miatt (csak egyik iranybol tiltott az arra tervezes), azokat mivel a routingot befolyasoljak, eleg szepen meg lehet adni datumra, ora-percre, hogy meddig tart a zárás, ezekrol a kozut kezelojenek tajekoztatasi kotelezettsege is van a sajat csatornain a kozlekedok fele, ezt egy megfelelo jogosultsaggal rendelkezo szerkeszto be is tudja vinni, ha tudomasa van rola. De egy ilyen budai uti munkalatok, mint amit mondasz (2x2 sav helyett 1x1, az is egy aknamezo a 10 centi magas burkolatkulonbsegek miatt), csak jelzes szinten prezentalhatok a wazeben. A userek jelentesi elavulnak. Egyebkent van lehetoseg mas modszerrel feltenni maradandobb jelzest az utra, de az sincs hatassal a tervezesre, csak megnyugszol, hogy latsz egy sisakos ikont a terkepen.
-
Sanyi.mTs
addikt
Android auto-val használt wazeból meg lehet valahogy osztani az utazásom (ÉVI)?
-
Rick4
félisten
válasz fant0mi #16381 üzenetére
megfogalmazasod alapjan: a program nem tudja, hogy utepites van, csak azt hogy lassan halad ott a forgalom (a tobbi waze felhasznalo haladasi sebessege alapjan).
Azert nem tudja, hogy miert lassabb a haladas, mert maga a jelentes (torlodas jelentes, veszely, stb)
Csak egy kérdés, szerintem elég logikus, ha a jelentések torlódás, veszély, stb léteznek, akkor mi értelme az útépítés jelentésnek? Az én egyszerű gondolkodásmódom eltérést vélne felfedezni a két bejelentéstípus között, de ha ezek között csak annyi az eltérés, hogy a két esetben kétféle ikon díszeleg a kijelzőn, akkor ismét csak az lesz a végkövetkeztetés, hogy a program rosszul van megírva. Ha a bejelentő bejelenti, hogy veszély, azt jelezheti a rendszer mindaddig, amíg a következő 3-5-10 ember vissza nem jelzi, hogy nincs már ott. Nade ha útépítés van bejelentve, akkor azt mi értleme mindaddig eltüntetni, amíg el nem hárul az útépítés? Nyivánvaló, hogy nem egy félórás esetről lesz szó, és mint írtam, nekem semmi visszajelzés sem volt. Pedig kézenfekvő, hogy egy program, ami képes a csökkentett sebesség felismerésére (dugóba kerültél?) pont azt nem látja, hogy ott mindenki lassabban megy? Nem az elvesztegetett 5 perrc a lényeg, hanem hogy a program nem tud- akar megfelelő tájékoztatást adni. Volt olyan lezárt útszakasz Marcaliban, ahol másfél hónapja ment az építkezés, a program pedig engedte volna, hogy a behajtani tilos tábla ellenére menj egyenesen. Másfél hónap alatt nem jelentette seki? Ugyan már... Jelentettem, fotóztam, elmagyaráztam, hogy visszafelé lehet jönni, de odafelé még nem enged, maradjon fixen a terelés. Érdekes módon ez meg lett oldva, azaz mégiscsak volt valaki aki bejelentette, és volt még egy ember, aki átállította fixen. Ehhez képest most megnézem, és a készülő körforgalom már benne van, viszont a behajtani tilos tábla jelenleg is kint van (2 órája még kint volt), ennek ellenérte a program az élő térképen enged behajtani. Szerinted arra sincs senki, aki ezt jelentené? Szerinted amikor megírtam, a drót másik végén lévő emberke közölhette volna, hogy egy illyen lezárást max 1 hétre- 2 hétre, vagy bármennyire tud berakni, és ha tehetem, jelentsem minden alalommal, amíg fennáll? Mivel ilyesmi nem történt, elég erős konmmuinkációs meg gondolkodásbeli zavart érzek, ha a másik fél nem képes előre látni ergy ilyern történetbern két hétre... A kérdés ugyanúgy nyitva marad: Ugyanez nem működik Székesfehérváron?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
fant0mi
addikt
Igen, ezek a veszely, torlodas, rendor, stb jelentesek csak szep ikonok, meg szol az arra jaroknak, hogy veszely, rendor van az uton. Egy utepites jelentes mogott sokminden lehet. Csatornafedelet betonoznak korbe, utpadkat aszfaltoznak, vagy felpalyas lezaras mellett jelzoor segitsegevel valtakozo iranyu forgalmat enged csak at.
Ha teljesen le van zarva vagy egyiranyusitva van, az mas teszta. De azt valahogy tudtara kell adni a terkep szerkesztoknek, hogy be tudjak allitani. Jelentesz egy terkephibat, ha van idod es lehetoseged, alapvetoen odairod, hogy a Kismiska utca le van zarva, vagy az Olaj utca fele megtiltottak a kanyarodast, vagy hasonlo. Ha nincs idod, csak nyomsz egy terkephiba jelentest, majd egy szerkeszto fog irni ra, hogy mi a pontos problema, te valaszolsz ra, szepen definialva a problemat. (Ez a kommunikacio az appon belul fog zajlani.) Ezt igy lehet kezelni. Az, hogy mas eddig nem jelentett igy terkephibat, az nem a program baja, hanem az arra jaro felhasznalok erdektelenseget / hozza nem erteset jelzi inkabb a szamomra. Ez a marcalis behajtani tilosos esetedre igaz.
Szekesfehervaron pedig nincs lezaras, csak kapacitas csokkentes, a kifele vezeto iranyban a jobb szelso savbol ugyanugy be szabad kanyarodni a lakotelepre, csak allsz percekig, mogotted meg a belvarosig er a sor vege. De ennyi. Ugy latszik, nem volt eleg lassu a forgalom ahhoz, hogy kerultessen a Kiraly soron peldaul, ami a Szena teri korforgalomnal es a Rakoczi utnal ugyanugy fosos a Budai ut miatt. En meg mindig nem erzem azt a problemat, hogy mitol jobb, ha ott egy sisakos ikon, mert a torlodast erzekeli a felhasznalok atlagsebessege alapjan.
Egyebkent mult hetfon delutan jartam arra, a waze vitt a Budain, nem volt tempos a haladas, de 30-cal eldocogott ott a forgalom, kellett az extra figyelem a gyalogosok meg a 10 centis szintkulonbsegek miatt. Nem ereztem hogy atvert volna a waze, mindannak ellenere, hogy a routing mostanan valoban csinal erdekes dolgokat neha. -
zeon.hu
nagyúr
Csak én nem találkoztam még vele vagy tényleg új színek vannak?
Kérem vissza a kék utat!#?*@&!
-
Rick4
félisten
válasz fant0mi #16384 üzenetére
Valóban én vagyok, aki jelent, majd mindezt meg is írja részletesen, ha már valamibe belekezdünk, csináljuuk jól, bárt az az én bajom, hogy mindenhez így állok hozzá...
A Budai útról írt szösszenet az pont a hatvani Bem József utcával szembeállítva jó példa, hiszen, az egyik esetben bevisz a 30-cal autózható útszakaszra (nem jelölve, hogy az 50 helyett csak 30 lesz, és au útépítésről is hallgat), míg a másik esetben ugyanazon a napon levisz a forgalommentes, széles főutcáról, hogy egy alárendelt úton mehessek gáz- fék- elsőbbségadás- gáz- fék -elsőbbségadás módszerrel 1 km-t.
A lényeg, hogy a logika és a következetesség nehezen felismerhető a tervezési módszerben, ennek első ismérve, amit én felfedeztem, hogy a rendszernek fogalma sincs az utak számozásáról vagy ha van is, nem tulajdonít neki jelentőséget, pedig van, egy kétszámjegyű útról levinni egy 2m széles, minden keresztutcának alárendelt útra a 40m elérhető nyereségért egyértelműen baromság....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Faby
senior tag
válasz fant0mi #16379 üzenetére
Nem csak neked válaszolva, de ebben a hszben volt szó a sebességhatároktról.
A sebességhatárok navigációs szempontból díszek. Nem befolyásolják a tervezést (aktuális és historikus sebességadatok igen)Ez nem biztos, hogy jó így (legalábbis szerintem)
Az esetek jó részében így nem valós, elérhetetlen érkezési időket kalkulál a program.
Pl autópályán hiába 130 km/ó a megengedett, tudjuk jól, hogy 150-ig biztonságban vagyunk, az emberek nagy többsége így bőven a sebességhatár fölötti tempóval hajt, ergo ebből a waze azt szűri le, hogy ez a tempó, erre kalkulál.
Így az a ritka közlekedő, aki a szabályokat betartva autózik, folyamatosan változó, mind későbbi érkezési időt lát.
És itt jön képbe kedvenc vesszőparipám, az utánfutó mód, ill annak hiánya.
Ha pályán szabályosan közlekedek futóval (80 km/ó), a progi meg ~140-es átlaggal számol, akkor elég nagy lesz a difi a valós és a kalkulált érkezési idő között. Ok, a kalkulált folyamatosan változik, mígnem a célbaérésnél meg fog egyezni a valóssal.
Ugyanez a helyzet lakott területen kívül, egyéb úton (főút, autóút), vsak ott a 90 vs 70 nem akkora különbség, de attól még létező.Szerintem jobb lenne, ha a waze mindenhol, ahol az adatok alapján a valós sebességadatok meghaladják az útra beállìtott max határt, ott a felső határral számolna, nem a valóssal.
[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
fant0mi
addikt
Egy uj funkcioval ket legyet egy csapasra meg lehetne oldani a problemakat. (Regen talan itt is volt rola szo.) Ez lenne a felhasznalon beluli jarmuprofilok. Megadhatnad a kulonbozo uttipusokra a maximalis sebesseget is, igy a te peldaddal lehetne egy szemelyautos jarmuprofilod es egy utanfutos jarmuprofilod is. Ahogy most a Magan, Taxi, Motor, csak szerkesztheto is lenne.
-
mufi
senior tag
Imádom amikor dugóban állok, jelezném, hogy beállt a forgalom és ő szépen jelzi, hogy 11 km/h a sebességem
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Rick4
félisten
Érdekes dolog ez, az igo anno érdekesen csinálta, ugyanis mindig megnézte, hol vagyok, és onnan a megengedett alatt picivel =tehát egy reális elérhető szabályos átlagsebességgel) mikorra lennék a célpontban. fix 130, mínusz, 1-2 kamion miatti lassítás, stb végül 118-120-as átlagsebességet eredményez, Viszont ha 150-nel mentem, akkor az új pontokat, ahol megnézte, hamarabb elértem, tehát jöttek le a percek (waze-nél is így történik) ha lassabban mentem, mentek hozzá a percek, óra szerint 150-160 között (GPS 145-155) haladva rendszerint 135-138-as átlagokat kapok, azért nagyobb az eltérés, mert ott néha többet vesztek az 3-4x 1 perces kamion mögötti haladással.
Ahogy én figyelem, a waze is elég hasonló, az autópályás szakaszra terelés, baleset nélkül valós 125 km/h körül számol első körben, utána vissza- visszanézi, hol tartasz, és annak megfelelően módosít, de 125-tel haladva 160 km-en is 1-2 perc eltéréssel hibátlanul számolja az érkezést.
Szóval szó sincs arról, hogy a 150-es tempót venné alapul, akkor a kiírt érkezési időn 160 km-en simán hoznál 10-15 percet. Tudom, sokszor csináltam.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Faby
senior tag
Nem tudom, egy átlagos Debrecen - Budapest távon nekem óra szerint 140 gps (és a Waze) szerint valós 135-tel haladva mindig nő folyamatosan az érkezési idő.
Ahhoz, hogy kb 5 percet hozzak az első kalkuláció vs tényleges érkezési időn tartósan 150 körüli valós sebességgel kell haladjak, ez alapján gondoktam, hogy a Waze jóval a megengedett fölött kalkulál.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Chris0321
addikt
Hello.
Te merre szoktál menni? Én ma voltam pesten békés megyéből, nálam nem nőtt folyamatosan. Én a gps szerinti sebességhez tartottam magam és még csökkent is a menetidő mert megszűnt egy torlódás Szolnoknál. Mondjuk azt nem tudom miért idén kell az elkerülőn utat javítani mikor elvileg tavasszal készen lesz az M4-es északi elkerülője és lenne hova terelni a forgalmat. -
Rick4
félisten
Megint baj van a toronyban. Somogy megyei kis falu széles főutcáján egy gyenge jobbos kanyart kellett volna csinálni, erre kitalálta, hogy neeem, menjek le egy 2m széles betonútra, ahol még felező sincs, és két fékezés, két indexelés, két körültekintés után sokkal jobban járok... Az már csak hab a tortán, hogy a kerülőút 50m-rel hosszabb.... [link]
Hát hogyne...Ezen a szakaszon mehettem volna, ha rá hallgatok...
Marcali kellős közepén pedig az átalakítás alatt álló körforgalom meg hónapok óta lezárva, még mindig nem lehet egyenesen menni, tegnap se lehetett, ma se lehet, és majd holnap se lehet menni. Ennek ellenére a navigáció képtelen értelmezni a szituációt, és helyesen tervezni az utat. Jelentettem saccra 2 hónapja, elmagyaráztam, hogy majd szólok újra, hónapok óta le van zárva, és még jó darabig le is lesz, ne szopasson a rendszer másokat. Ennyit ért, hogy írom a jelentést, küldöm a képet, magyarázom a szituációt..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
pube111
senior tag
Ezt már tényleg nem értem.
Pár hete elkezdett a waze gps jelet veszteni(?). Akkor letiltottam néhány appnak a gps hozzáférést, azt hittem jó lett, de nem.
Most kipróbáltam egy másik szűz telón (reset után, csak waze van telepítve rajta), samsung j5 az is. Azon is ugrál, forog, ez miatt állandóan újratervez.
Kipróbáltam egymás mellet a két telót menet közben, szinte egyszerre cainálja a hibát.
Ez most mi?Halózati idő kikapcs megvolt, töröl, telepít, nem segít.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)
- Eladó gamer PC (i5-9500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1660 6GB)
- Eladó új gamer PC (Ryzen 5 4500/16GB DDR4/512GB SSD/RX 6500XT)
- Apple MacBook Pro 2020/16GB Ram/ I5 CPU/512GB Tárhely