- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Magisk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
Hirdetés
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZooLee
őstag
Mondjuk azt jó lenne tudni hogy a telefonok hány %-át érinti. Ha mind ilyen az persze hogy gond,de ha csak pár darabról van szó akkor felesleges sárdobálásról szól a dolog.
Hát, ez egy jó kérdés, eddig összesen 9 hivatalos panasz érkezett az Apple-höz. Számoljuk ki százalékosan, hogy ez mennyi a 10 millióhoz?
(#264) ToniSoprano Én csak azt mondtam, hogy sokszor hazudtak már, söpörték a szőnyeg a lá a problémákat, pl. antena ügy, kopós keret ügy, most legutóbb Icloud botrányban hazudtak először.
Senki nem vitatja, hogy van probléma, csak az a gond, hogy úgy állítják be, hogy tömeges probléma lenne, és szar az egész. Ehhez képest lásd fent, egyelőre ennyit lehet tudni az ügyről.
[ Szerkesztve ]
-
ZooLee
őstag
válasz
ToniSoprano #271 üzenetére
Ha hiszel az Apple-nek amit modnanak, azt, hogy hivatalos panasz hogy kell érteni? Meg nem derül ki az eddig mikori adat, azt miért nem mondták el, valami késés lehet a feldolgozásban, nem hiszem, hogy az összes szervíz a világon on-line össze van kötve és akkor is még bejön a fordítási probléma dolog
Ez azt jelenti, hogy x ideig (ezt tényleg nem tudni meddig, tegnap délben (nálunk este) jött ki a linkelt cikk) ennyien fordultak az Apple-höz. Nem Youtube-vuideót csináltak, vagy fórumon cseteltek, hanem hivatalosan bejelntették az Apple-nek, hogy kapják be. (Vagy valami ilyesmit
)
De, az Apple-nél online megy a szériaszám és minden ellenőrzése a garanciális ügyekben, úgyhogy ilyen téren nem hiszem, hogy sok csúszás lenne. Nem gondolom, hogy ennyi maradna a szám, de az biztos, hogy nem olyan tömeges szériahibáról van szó, ahogy a haterek nyomják a marhaságaikat. Azzal meg teljesen egyetértek, hogy erre reagálniuk kell(ene) nagyon hamar, teljesen mindegy, hogy az összes készülék hibás, vagy csak 9db, és akár tervezéskor cseszték el, akár csak Yian Hü-Szin rossz gombot nyomott meg, és rossz arányban keverték az alamíniumot. Gondolom megy ezerrel az egyeztetés a háttérben, és nem akarnak hülyeséget mondani, de akkor is Cook-nak ki kellene állnia, és elmondani, hogy:
- igen, van probléma
- keressük a hiba okát, és letépjük a tökeit annak, aki okozta
- bocsi -
ZooLee
őstag
válasz
ToniSoprano #287 üzenetére
Felmerül-e a gyanú, hogy az Apple szándékosan nem a valóságnak megfelelően nyilatkoztott a legelső nyilatkozatában? Most tudtak, tudhattak a problémáról, vagy sem?
az általunk kivizsgált esetek egyike sem származott az Apple-rendszerek feltöréséből, beleértve az iCloudot vagy Find My iPhone-t is.
Ez egy nagyszerű politikus nyilatkozat. Nem állítja, hogy nem tudtak a problémáról, de azt sem, hogy ne lenne hiba, csak azt, hogy nem törték fel az Apple rendszerét, ami a szó szoros értelmében igaz, mert egyszerű brute force-al jutottak be a fiókokba. Ezzel a mondattal ki lehet törölni, sokat nem érünk vele, és nem is áll ellentétben a másik cikkel.
Nyilván tudtak róla, ha már kétszer is értesítették őket, és felmerül a kérdés, hogy meddig jutott el a hibajelzés? Mert lehet, hogy valahol alacsony szinten elakadt a a probléma, és nem jutott tovább, de mondjuk hallani arról, hogy úgy vágták ki azt, aki hibázott, hogy hazáig csúszott volna, de nyilván nem Cook mondta, hogy gyerekek, hagyjuk ezt a javítást a francba.
-
ZooLee
őstag
válasz
ToniSoprano #307 üzenetére
Ja többek között a hibákat elég flegmán kezelik, valami sablon marketing dumával. Nem azzal van a baj, hogy hibáznak, van ilyen, de nagyon furán kezelik már többedjére, ha felhasználók felől pl, internetes fórumokon, vagy valami videó alapján hibát fedeznek fel a felhasználók.
Ugyanakkor azt is vedd figyelembe, hogy a hibákat sokkal jobban felfújták, mint amennyire valóban súlyosak lettek volna. De ahogy korábban is írtam, sokkal jobban jártak volna, ha nyilatkoztak volna...
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az LG mellett számos lelkes amatőr is humoros képet vagy üzenetet tett közzé a "hajlítható" iPhone 6 Plus kapcsán, ezekből szemezgettünk.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 11
- ASUS routerek
- Autós topik
- Lightyear - befektetési app
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- Google Pixel 7A 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 256GB Kártyafüggetlen 88% Akkuval 2025.10.18-ig Euronics Garancia
- Hibátlan Samsung Galaxy Z Fold 4 256GB ! GrayGreen !! 1 Hó GARANCiA