Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZooLee

    őstag

    válasz Šolaire #243 üzenetére

    Mondjuk azt jó lenne tudni hogy a telefonok hány %-át érinti. Ha mind ilyen az persze hogy gond,de ha csak pár darabról van szó akkor felesleges sárdobálásról szól a dolog.

    Hát, ez egy jó kérdés, eddig összesen 9 hivatalos panasz érkezett az Apple-höz. Számoljuk ki százalékosan, hogy ez mennyi a 10 millióhoz? :)

    (#264) ToniSoprano Én csak azt mondtam, hogy sokszor hazudtak már, söpörték a szőnyeg a lá a problémákat, pl. antena ügy, kopós keret ügy, most legutóbb Icloud botrányban hazudtak először.

    Senki nem vitatja, hogy van probléma, csak az a gond, hogy úgy állítják be, hogy tömeges probléma lenne, és szar az egész. Ehhez képest lásd fent, egyelőre ennyit lehet tudni az ügyről.

    [ Szerkesztve ]

  • ZooLee

    őstag

    válasz ToniSoprano #271 üzenetére

    Ha hiszel az Apple-nek amit modnanak, azt, hogy hivatalos panasz hogy kell érteni? Meg nem derül ki az eddig mikori adat, azt miért nem mondták el, valami késés lehet a feldolgozásban, nem hiszem, hogy az összes szervíz a világon on-line össze van kötve és akkor is még bejön a fordítási probléma dolog

    Ez azt jelenti, hogy x ideig (ezt tényleg nem tudni meddig, tegnap délben (nálunk este) jött ki a linkelt cikk) ennyien fordultak az Apple-höz. Nem Youtube-vuideót csináltak, vagy fórumon cseteltek, hanem hivatalosan bejelntették az Apple-nek, hogy kapják be. (Vagy valami ilyesmit :) )

    De, az Apple-nél online megy a szériaszám és minden ellenőrzése a garanciális ügyekben, úgyhogy ilyen téren nem hiszem, hogy sok csúszás lenne. Nem gondolom, hogy ennyi maradna a szám, de az biztos, hogy nem olyan tömeges szériahibáról van szó, ahogy a haterek nyomják a marhaságaikat. Azzal meg teljesen egyetértek, hogy erre reagálniuk kell(ene) nagyon hamar, teljesen mindegy, hogy az összes készülék hibás, vagy csak 9db, és akár tervezéskor cseszték el, akár csak Yian Hü-Szin rossz gombot nyomott meg, és rossz arányban keverték az alamíniumot. Gondolom megy ezerrel az egyeztetés a háttérben, és nem akarnak hülyeséget mondani, de akkor is Cook-nak ki kellene állnia, és elmondani, hogy:
    - igen, van probléma
    - keressük a hiba okát, és letépjük a tökeit annak, aki okozta
    - bocsi

  • ZooLee

    őstag

    válasz ToniSoprano #287 üzenetére

    Felmerül-e a gyanú, hogy az Apple szándékosan nem a valóságnak megfelelően nyilatkoztott a legelső nyilatkozatában? Most tudtak, tudhattak a problémáról, vagy sem?

    az általunk kivizsgált esetek egyike sem származott az Apple-rendszerek feltöréséből, beleértve az iCloudot vagy Find My iPhone-t is.

    Ez egy nagyszerű politikus nyilatkozat. Nem állítja, hogy nem tudtak a problémáról, de azt sem, hogy ne lenne hiba, csak azt, hogy nem törték fel az Apple rendszerét, ami a szó szoros értelmében igaz, mert egyszerű brute force-al jutottak be a fiókokba. Ezzel a mondattal ki lehet törölni, sokat nem érünk vele, és nem is áll ellentétben a másik cikkel.

    Nyilván tudtak róla, ha már kétszer is értesítették őket, és felmerül a kérdés, hogy meddig jutott el a hibajelzés? Mert lehet, hogy valahol alacsony szinten elakadt a a probléma, és nem jutott tovább, de mondjuk hallani arról, hogy úgy vágták ki azt, aki hibázott, hogy hazáig csúszott volna, de nyilván nem Cook mondta, hogy gyerekek, hagyjuk ezt a javítást a francba.

  • ZooLee

    őstag

    válasz ToniSoprano #307 üzenetére

    Ja többek között a hibákat elég flegmán kezelik, valami sablon marketing dumával. Nem azzal van a baj, hogy hibáznak, van ilyen, de nagyon furán kezelik már többedjére, ha felhasználók felől pl, internetes fórumokon, vagy valami videó alapján hibát fedeznek fel a felhasználók.

    Ugyanakkor azt is vedd figyelembe, hogy a hibákat sokkal jobban felfújták, mint amennyire valóban súlyosak lettek volna. De ahogy korábban is írtam, sokkal jobban jártak volna, ha nyilatkoztak volna...

Új hozzászólás Aktív témák