Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ToniSoprano

    addikt

    válasz zeon.hu #306 üzenetére

    Ja többek között a hibákat elég flegmán kezelik, valami sablon marketing dumával. Nem azzal van a baj, hogy hibáznak, van ilyen, de nagyon furán kezelik már többedjére, ha felhasználók felől pl, internetes fórumokon, vagy valami videó alapján hibát fedeznek fel a felhasználók.

    Pl. Iphone 4-nél (javítva) az antenna ügy is videóval kezdődött, legalábbis azzal vált szemléletessé, ismertté mindenki számára, amikor eltűntette a srác maxról a térerőt. És ha jól emlékszem még a videó után is elég sokáig tagadtak, pedig egyszerű lett volna kipróbálni, lemásolni azt ami ott történt a videón.

    Itt is ezt kellett volna kommunikálni, megnézzül, vizsgáljuk a lehetséges hibát, ami időbe tellik.

    Amennyiben a labarounkban a tesztek azt állapítják, meg a hiba valós, akkor természetesen vállaljuk a következményeket, garanciálisan intézik az ilyen ügyeket, és telefonokat kicseréljük. Sajnos az első gyártási szériákban előfordulhatnak kisebb gyártási, vagy egyéb hibák és kész.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák