Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    Az előző Fitbit teszthez is beírtam, ide is megteszem: érdemes ellenőrizni a kompatibilitást a gyártó oldalán. Tré dolog egy ilyen 2019-ben? Az. Olyan telefonnal teszteltétek, amit támogat a gyártó? Na ugye, ez is tré.
    Olyan ez a helyzet, mint az alaplap és a memória támogatás. Szabvány is, menni is kéne' neki, és mégis van QVL lista...
    Egyébként kár erőltetnie a Fitbitnek ezt az "okos" vonalat, teljesen értelmetlen, már a Charge 3-ra sem lehetett telepíteni semmit az elvi lehetőség ellenére sem. Viszont, a Charge vonal szerintem tökéletes. Túl van árazva, az igaz, de működik, és az applikáció évek óta korrekt.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz AliceWake #5 üzenetére

    Oké, értem, elfogadom. De az hogy lehet, hogy nekem meg eddig az összes Fitbit termékem stabilan működött az eltelt jópár évben, néhány frissítést követő hetet kivéve? Ráadásul nincs is a támogatott készülékek között.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz Bog #9 üzenetére

    Két dolgot tudok elképzelni. Az egyik, hogy a friss szériában variáltak a Bluetooth-on valamit akár hardveres, akár szoftveres vonalon, és mivel én Charge 3-at használok, az még másképp kapcsolódik. A másik ötletem, hogy volt fent a telefonokon más viselhető eszközhöz tartozó kliens, vagy bármi egyéb applikáció, amivel összeakadhat. Ha ennyire ótvar lenne, mint aminek leírtátok, tele lenne a net vele, eléggé ismert brand ahhoz, hogy felkapja a szaksajtó. Tévedés ne essék, nem védem a márkát, csak nem értem a felsorolt hibákat, mert alapesetben nincs gond a gyártó termékeivel, ilyen alapvető különösen nem. Kivéve talán az Aria 1-et, aminél lázadtak a felhasználók a gyártó fórumán, többek között én magam is.

    Az új kliens programot, vagy a régit használtátok? Nemrégiben kínálta fel, hogy kipróbálhatom az újat, bár ez lehet, hogy csak UI felvarrás, és a lényegi kódban nem változott semmi.

    Direkt nem mondom, hogy elfogult a szerző, vagy épp fizetett anti-promót láthatunk, bár azóta, amióta a OnePlus 7 Pro kapcsán az ominózus cikkíró le merte írni, hogy nem lát lényegi különbséget a 60 Hz és a 90 Hz között, én már bármit el tudok képzelni...

    A xiaomi karperecet éltetőknek annyit azért üzennék, hogy nem minden az ár. Érdemes megnézni, hogy mennyit ér az alváskövetés hatékonysága egy Fitbit, vagy egy XIAOMI esetén. A kijelzők, akkumulátorok tartóssága, a szenzorok pontossága is megérne egy misét, a 3 évvel ezelőtt, a megjelenésekor vásárolt Fitbit Charge 2 például még mindig üzemel hibátlanul. Említhetném még a szoftveres hátteret is, ami eléggé ad hoc egyéb tekintetben is a XIAOMI eszközök terén (nem kell a flame, 10+ XIAOMI cuccom van napi használatban, nem kell bemutatni a gyártót). Az árban azt is megfizeted, hogy a gyártó gyakorlatilag mind a mai napig támogatja az első (Fitbit One) trackert is, mégpedig ingyen, így aki azt megvette, úgy 6-7 éve használhatja már a kapcsolódó szolgáltatást. A legtöbb esetben ennyi idő elteltével már mem, vagy csak korlátozott funkciókkal működnek tovább ezek a filléres kiegészítők Majd nézzük meg az olcsó konkurenseket, hol lesz a terméktámogatásuk akár csak három év múlva...

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz Pete55555 #12 üzenetére

    A MiBand-ek terén Kollégám által szerzek tapasztalatot. Alig 1 évesen már alig látszódik a kijelző, az akku meg csak pár nap, igaz, folyamatosan használja értesítésre, ezért soha nem tudta nála a gyári értéket tartani, pár naponta töltötte.

    A legújabb bandnél nem tudom, hogy van, de az övé még olyan, hogy nem állandóan méri a pulzust, hanem gombnyomásra. Így nem nehéz heteket kibírni egy feltöltéssel. A Fitbit eszközök folyamatosan mérnek viselés közben.

    A XIAOMI-val kapcsolatban érdemes beelolvasni a Smart eszközök fórumába. Működő szabályok válnak működésképtelenné egyik napról a másikra, értesítések nem mennek tovább, stb. Nálam például EU gateway (hazai beszerzés) két hónapja nem hajlandó értesítést küldeni, de egy kínai régióból beszerzett kamera sem jelez már, pedig ment sokáig. A négyszeresébe kerülő Netatmo meg már három éve teszi a dolgát ugyanazon a hálózaton, hiba nélkül. Na, ennyi a különbség a stabil terméktámogatás, és az ad-hoc támogatás között.

    Az alváskövetésről: nemrégiben tesztelték ki itthon (PC WORLD) egy profi laborban ezt a funkciót, és a Fitbit Charge 2 nyert, magasan a legpontosabb volt az alkalmazott algoritmusa.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz ans #15 üzenetére

    Megerősítem, ezzel az appal használható például a Fitbit Charge 2 a Huawei P9 2017-en is, enélkül csatlakozni sem tud. Ismert hiba, hogy a Huawei problémás, de a tesztelők Samsunggal is szívnak, ezt fogadom kissé kétkedve.

    @Tech: elhiszem, elfogadom, de én meg csak azt tudom írni, amit én tapasztaltam. Flex volt az első Fitbitem, még Lumiával használtam, aztán OnePlus 3 mellett.Charge 2-re váltottam, mert a Flex 2 kevés volt, így azt inkább a feleségemnek adtam. A Charge 3-at csak azért vettem meg, mert akartam, a Charge 2 azóta a családban él tovább, hibátlanul, napi használatban. Egyet Édesanyám is használ, szintén hibátlan. Van iPhone, OnePlus 6, OnePlus 5T, és 7 Pro is a használt eszközök között, semmi gebasz nincs velük. Régebben olyat én is láttam, hogy a hívásjelzés késett, az akku optimalizálás kivétele, és az always connected bekapcsolása megoldotta.

    Még egyszer mondom, nem vagyok Fitbit nagykövet, de vagy nagyon elszarta a cég az új generációt, vagy itt volt valami hiba a teszteléssel, mert nekem eddig ez a gyártó csak az Aria 1 révén okozott csalódást, amit az Aria 2-vel feledtetni tudott. Ettől függetlenül azt aláírom, hogy a piaci csúcsmodellekkel együtt KELL működnie egy ilyen eszköznek, nincs mese, a gyártó sara, ha ez nem így van.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz vaakuum #21 üzenetére

    Garmin. A Fitibitek a telefonod GPS-ét használják (connected GPS), szóval azzal nem leszel előrébb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák