- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Csak még emellett lesz száz másik funkció, amit viszont nem lehet ilyen trükközésekkel megoldani, effektek, amik nem geometria alapján számíthatóak. A jelenlegi helyzet az, hogy még sima képernyőn sem tudnak stabilan 1080p @ 60 fps-t, márpedig a 60 az abszolúte minimum egy vr-hoz, de inkább 75-90 az a valós szükséglet. Elég Oculus Rift technikai előadást hallgattam végig ahhoz, hogy tudjam milyen elképesztően számításigényes mindez, és milyen megoldások kellenek ahhoz, hogy a még a kellő fps mellett is csökkenthessék a válaszidőt.
Szóval most tedd fel a kérdést, hogy képesek lesznek-e minden stabilan legalább 1080p-t 75 fps-sel tolni, a hang és egyéb dolgok mellett, sztereóban (amiben nem minden dolog oldható meg ezzel a gcn kerülővel).
Jah, szerintem sem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)