Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz bambano #227 üzenetére

    A jogsiszerzéshez szükséges vezetési órákat nem nevezném gyakorlati képzésnek. Még egy erősebb fékezés sincs a folyamatban.

    "az önvezető hardver nevetségesen lassú az agyunkhoz képest, és soha nem is lesz érdemben gyorsabb."

    Ebben szerintem nagyon súlyosan tévedsz. A reakcióidő alatt az ember mennyi adatot dolgoz fel? És sajnos utána is csak nagyon kevésből kéne döntenie, egy nagyon szűk látómezőből vesz számításba felületes információkat, és csak ezek után kezd egyáltalán mérlegelni. Viszont sajnos képtelen kiszámítani, hogy az adott hőmérsékleti és útviszonyok között vajon van-e helyes elkerülő manőver, és ha igen, az legyen pont megfelelő mértékű. Az ember egy fékpedált tud nyomni, a robot kerekenként fékez, századmásodperces adagokban.

    Komolyan nagyon tisztelem a tudásodat, de most egy számodra ismeretlen szakterület csúcsmérnökeivel vitatkozol.

    Persze én sem értek hozzá, de egy bő évtized balesetelemző munkája, és az ahhoz kapcsolódó háttértanulmányok alapján van alapom kijelenteni, hogy az ember elképesztően rosszul teljesít vészhelyzetben, aminél még régebbi vezetéstámogató rendszerek is fényévekkel jobbak.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák