- Honor 90 - modellalkat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
Hirdetés
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
A videóban található fegyver ghostingra kérdés: be volt-e kapcsolva élesítés, ami a DLSS-nél ezeket okozza? Cyberpunk-ban nekem teljesen eltűnt a ghosting az élesítés kikapcsolásával.
#71 Abu85: Akkor oké. Viszont ez jóval kisebb / kevésbé észrevehető probléma, mint az FSR 2.0 egyes mozgások közbeni teljes szétesése és a részecske effektek skálázásának alacsony minősége.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Igen megértettem mire utalsz elsőre is gondoltam hogy kijön ez megint belőle mint minden AMD megoldásnál amit piedesztálra emelsz. És azt gondolod megreformálják vele az egész piacot.
Vs vitát kell indítanunk mert te beszéltél egy fejlesztővel. Remélem nem azzal aki azt mondta 4 éve hogy a Turingokat kukázni kell RT alatt mert Microsoft kidobja az egész DXR-t a konzolok miatt.A FSR 2.0 gyengébb minőségben mint a DLSS 2.3 ezen nincs mit vitázni. Az hogy te így látod vagy úgy látod mindegy.
Az Ai tréning jobban működik és egyforma időt vesz igénybe. Egy fejlesztőnek az a jó ha lesz DLSS tréningelve és arra a temporális megoldásra ráépíti az FSR-t is mert Nvidia ezt pénzeli...
Annak aki RT képes Nvidia kártyát használ az a jó ha DLSS meg lesz tartva, akinek meg nem DLSS képes kártyája van annak ott lesz az FSR természetesen vagy a NIS vagy RIS mindegy. Az generáció ami nem RT képes lassan Nvidiánál 6-7 éves.
Nem erre alapozza a jövőt egy fejlesztő sem. Az hogy mi a jó fejlesztőnek majd kiderül a pénztárca nyitogatás után.Jelenleg több motor alapból beépülőként támogatja a DLSS-t Nvidia meg kifizeti az árát és kész.
Nem aza probléma hogy ez lesz, hanem az hogy azt gondolod hogy megint minden az AMD FSR je körül forog és mindenki mindent eldob cserébe és a Microsoft nem foglalkozik mással...
Simán az fog történni, hogy az Nvidia is kidobja a DLSS 3.0 -át vagy mindegy minek hívjuk és lesz trénig nélküli eljárás is Nvidia támogatott fejlesztésekben meg lesz DLSS. win -win.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
copass
veterán
DLSS 2.3 látványosan jobb CP2077-ben...
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Honor 90 - modellalkat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fűnyíró topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Opera böngésző
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen