- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
oda a Falcon Heavy 66tonnat fog felvinni
Eldobható módban. A BFR visszatérős módban visz fel 150-et.ITShez meg 550!tonnat írnak
Ez nem az ITS, az eredeti ITS koncepció kuka, ez egy kicsinyített darab, mert sem a költségvetés, sem a logisztika nem jött ki.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Dare2Live #18 üzenetére
Dehogy adott.
Ahogy nem adott az sem, hogy eldobható módban használjanak egy C130-ast. Mert úgy nagyobb terhet lehetne eljutattni valahova, ha kidobod ejtőernyővel, kiugrik a pilóta, és behajítod a gépet a dzsungelbe. De ha ezt egy tábornok elrendeli, akkor bezárják elmegyógyintézetbe.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nagyúr
válasz Dare2Live #28 üzenetére
A konkurencia terén azért én a Blue Origin-t a SpaceX mellé tenném. Gondolom nem véletlenül teper Musk sem azért, hogy minél nagyobb szeletett harapjon minél hamarabb, mielőtt Bezos cége erőre kap.
A Szojuz mindenképpen vegetálni fog, az ArianeSpace leállítja az Ariane 6 érkezésével 2021 után, az oroszoknál meg az Angara váltja majd - ha egyszer elkészül.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
MCGaiwer
addikt
-
titán
válasz Dare2Live #33 üzenetére
Igen, ritka nagy baromság is, de legalább azokat a raktákat arra tervezik. Ha akarnak, se tudnak visszajönni, nincs megoldás, muszáj eldobni. De azt a gépet, amelyikenél egy csomót költenek arra, hogy visszahozható és sokszor újrafelhasználható legyen, azt nem fogják eldobálni.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nagyúr
válasz Dare2Live #38 üzenetére
Őőő... ebből a szempontból tényleg marhaság. Musk lényegében már tavaly is kifejtette, hogy az űrhajót a világűrben újratöltik. Gazdasági szempontból sokkal jobb két újrafelhasználható indítással számolni, mint egy feláldozóssal.
A 250 tonnás teherbírás teoretikusan akkor értelmes, ha olyan dolgot akarnak feljuttatni, amit darabokban nem lehet vagy túlságosan macerás a világűrben összeszerelni. Mondjuk egy nagy teljesítményű (és itt tényleg nagyról beszélünk) reaktort sugárvédelemmel együtt. De ezen túl nem nagyon tudok elképelni olyasmit, ahol megéri ezzel foglalkozni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
csongi
veterán
válasz Dare2Live #28 üzenetére
Mint ahhogy a Teslat is kezeltek.
Baromsagnak allitottak be, mindefele idiota ellenervekkel.
Mikozben csak idot akart nyerni a konkurencia, a hatalmas lemaradasba.
Gondolom Elon meg jol eladta nekik a jogokat .
Most meg minden autogyarto mar ezen porog, es ezeket tolja az ember arcaba tamogatassal mindennel.
Kellenek azok az emberek, akik pozitiv dolgokba fektetik az energiajukat.
Ezekbe a projektekbe toljak inkabb a penzt, ne fegyverekebe, meg meg a luxus iparba.
Tudom, hogy sok minden fejlodott ki onnan.....A NASA celja pontosan ez volt. Penzes civil szferat bevonni, versenyhelyzetet teremteni, mert a fejlodes a sajat berkein belul belassult. Ime az eredmenye, . Remelem a tobbiek projektjei is haladnak, es lassan elkezodik a hold telepesek munkaja. Sajnos a foldi energia forrasok nem elegendoek a jelenlegi felhasznalassal, ekkora emeber mennyiseg hosszutavu eletben tartasahoz.
Kell a holdon levo energia keszlet. A nyersenyagokrol nem is beszelve.
Szurkolok csak igy tovabb. -
Zeratul
addikt
válasz Dare2Live #131 üzenetére
Na újabb setétzöld hívő. Felhívnám a figyelmed arra az apró tényre hogy USA, Európa és Ázsia nagy része a kontinentális és subartikus régiókban fekszik ahol rövid nappalos félévben cseszheted a napelemeket.
És pont ezért drága. Ha majd lesz ipari mennyiségben mit újrafeldolgozni berobban a tömegújrafeldolgozás onnan esik le az újrafeldolgozás ára. Eközben csak az elmúlt 1-2évben a kinyerhető ritkafémek ára 2-3*emelkedett.
A mobiltelók és notebookok 10% körüli akksi visszagyűjtési és újrafelhasználási rátája nem túl előremutató. A Teslában notebook cellák vannak. Az akku árát nem a ritka nehézfémek határozzák meg hanem döntően gyártástechnológia, az meg nagy vegyipari nyersanyag igény miatt drága és tipikusan ezek azok termékek melyek nem újrafeldolgozahtóak.
-
bkercso
nagyúr
válasz Dare2Live #144 üzenetére
Ezen a vitán is kiütközik, hogy az akadályok nem technikai jellegűek, hanem az ember-politika-akarás-érdek stb. sokszögben gyökereznek.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0