- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Nyilván nem reklámozzák, de már most is simán előfordul, hogy felszállás közben kávézik a pilóta, mert az egészet a robotpilóta vezeti. Amiért nem minden esetben a gép csinálja, hogy a pilóták általában valamennyire szeretnek vezetni, így szívesebben tekergetik maguk.
Volt viszont egy igen tanulságos dokumentumfilm az Air France brazil járatának lezuhanásáról, sok megfontolandó gondolattal. (Tehát most nem a Légikatasztrófák-szintű hatásvadászatról beszélek.)
Az egyik, hogy a növekvő automatizálással a pilótának egyre kevesebb a beavatkozni valója, ami pszichológiailag egyenesen vezet a figyelem csökkenéséhez, és a lassabb reagáláshoz (hiszen előbb még képbe kell jönnie, hogy mi is a helyzet).
A másik, hogy mivel a robotpilóta egyre bonyolultabb helyzetekkel is meg tud birkózni, a pilótának már csak az egyre bonyolultabb vészhelyzetek maradnak megoldásra.
A harmadik, hogy épp az automatizálás miatti egyre kevesebb beavatkozás miatt lesz egyre kevesebb a tényleges gyakorlata a pilótáknak, ami miatt egyre kevesebb lesz az esélyük az egyre zaftosabb helyzetekben.Az agyonműszerezett-agyonkomputerizált világban pedig az is komoly dilemma, hogy a pilóta mikor kezdjen el a műszer hibájára gyanakodni, vagy mikor gondoljon algoritmikus hiba lehetőségére. És ha számára már nyilvánvaló is mondjuk a sebességmérő befagyása, hogyan fogja tudni megerőszakolni/kikerülni a repülő biztonsági algoritmusait, amelyek a hibás adatokból dolgoznak.
A tej élet, erő, egészség.