Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    Egyébként szerintem a game streaming fejlődése adhatna igazi lökést a VR-nak.
    Ha a szolgáltatói oldalon keletlezik a hardver beruházás nagy része, akkor a HMD-k árát úgy lehetne csökkenteni, hogy közben mind a felbontás, mind a fov nőhet, mivel nem a kliens oldalon kell biztosítani hozzá a teljesítményt.
    A szolgáltatóknak meg gyorsan megtérülne a hardver ára a bérleti díjakból és a fejlesztők célhardverre tudnának optimalizálni, így kevesebb teljesítményből is többet tudnának kihozni.
    Ráadásul a VR lehetne a nyertese a trend váltásnak, mert a jelenlegi konzolgyártók és kiadók rövid távon ellenérdekeltek a streaming felfutásában, míg a VR-re fejlesztők pont a VR marginális szerepe miatt semmit sem vesztenének.
    Már csak a streaming technológiának kellene felnőnie a feladathoz.

Új hozzászólás Aktív témák