- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Egyetértek, a játék minőségét nem a grafika kellene, hogy meghatározza, de olvasd el akár ezt a cikket is: min fanyalog? Hogy a grafikailag igencsak a VR top kategóriában versenyző Alyx neki 2000-es évek eleje szinvonal.
Vagy nézz bele bármelyik Nintendo Switch hírbe, folyton a 720p felbontáson rugóznak, mert hogy 4K alatt nincs élet.
És így tovább.Ezért mondtam, hogy a grafika minősége, a HMD technikai paraméterei, a PC ára és az elérhető tartalom minősége és mennyisége összefüggnek egymással.
A legtöbb VR fikker meg számonkéri a szemenkénti 4K felbontást 120 fps-es, 220Fov-al, legyen a HMD ultrakönnyű, vezeték nélküli, perfekt tracking, de ne kerüljön 150 dollárnál többe, legyen rá tonnányi AAA cím, de ne kelljen hozzá csúcs PC, stb.
Mert különben szerintük haldoklik a VR.#237 repvez
Pont erről beszélek:
"Ahogy Teasüti is írja, nem mindennek kell lennie olyannak, hogy a legújabb VGA se bírja el. "
majd:
"A HMD gyártók se tudnak semmi újdonságot kitalálni, ma már a 3. vagy a 4. széria van a szemüvegből, de talán egyedül a inside out mozgáskövetés az ami gyökeres módosítás volt, a felbontások és a FOV értékek alig növekedtek , nincs szemkövetés , nagyobb FOV."
Azaz bírja el a középkategóriás VGA, de azért növekedjen a felbontás és legyen nagyobb a FOV.
És ehhez mi kell?
Bezony erősebb VGA. Vagy a polygonszámot, textúra felbontást és shader komplexitást kell valóban visszarángatni a 2005-ös szintre.Elmondom, a VR fejlesztők laborjaiban ott állnak ugrásra készen a szuper felbontású HMD-k prototípusai, de nyilván nem kezdik meg a tömeggyártást, amíg egy 1500EUR VGA sem tudná meghajtani őket a már megjelent tartalommal.
Az Oculus a Rift S képfrissítését is pont azért csökkentette a CV1 90Hz-éről 80Hz-re, hogy azt a nem is különösebben nagy felbontás növekedést ellensúlyozza és ne kelljen rögtön VGA-t is cserélni a CV1-ről váltás után.Az egész VR fejlesztés ma arról szól, hogy patikamérlegen adagolják a specifikációkat, hogy a lehető legjobb kompromisszumot hozzák ki a technológiából: az elérhető legjobb felbontást a legjobb fov-al, a legjobb áron a legoptimálisabb gépigénnyel, hogy a felhasználók száma is a lehető legnagyobb legyen és így megérje a kiadóknak is VR-re fejleszteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen