- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Ironizer #823 üzenetére
Ezt nagyon szépen levezetted, csak, hogy nem teljesen állja meg a helyét. Azt javaslom, hogy próbáld ki! Nem, rohadtul nem mindegy, hogy a plusz tömeg a bringán van vagy a pilótán. Ugyan ez a vita megy amikor a könnyebb bringa szóba kerül, minek a könnyebb bringa inkább fogyok, aha, ja. Teljesen más irányítani, fékezni egy 22 kilós bringát, mint egy 12 kilóst. Amúgy részben igaz, nyilván az sem mindegy, hogy hány kiló aki rajta ül, a fékezés szempontjából. Meg persze a felhasználás is számít.
De akkor mondok mást, ha csak az én felhasználási stílusomon múlna, akkor, hogyan lehet az, hogy a normál hajtású, 13 kilós Bergamont AM össztelósomon semmi gondom nem volt a Deore fékkel? Na nem azt mondom, hogy egy kicsit több fékerőt nem tudtam volna elképzelni, de alapvetően biztonságosan megállított mindenhol, sima gyantás betéttel és 180-as tárcsákkal, pedig finomabban akkor sem mentem vele mint a mostanival. Aztán amikor megvettem az első komolyabb pedelec össztelósom, a 29"-es Bergamont E-Contrailt, azon koppra ugyan az a Deore fék, ugyan azokkal a 180-as tárcsákkal lószart sem értek, egy komolyabb erdei csapatásnál, pár nagyobb fékezés és visított, meg lószart sem fogott, inkább csak lassított, az első tárcsa meg egy pillanat alatt megégett. Az első fékbetétet a 13 kilós bringában még 1400km terep után se kellett kicserélni, a 22 kilós pedelec-en 300-400km alatt kopott el csontra az alap gyantás betét elöl. Akkor most miről is beszélünk?
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest