- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Erről beszélek, hogy nincs tapasztalatod a kerékpározásban. Egy extrém sportra szánt, Enduro vagy DH váznak egyáltalán nincsen meredek fejcsőszöge, hanem inkább lapos, és nem is rövid a tengelytáv. Amiről te beszélsz az az XC kategória, ahol valóban nincs nagy tempó, és ott meredekebbek a fejcsőszögek. Egy Enduro vagy DH bringával elég nagy tempóval jönnek le a hegyről, tehát alapvető követelmény a stabilitás nagy tempónál, de emellett játékos is marad, mivel a váz könnyű, és rövid a láncvilla. Gyakorlatilag egy Cross motor geometriát ad.
Ezek a geo-k, elbírják a 80-100km/h tempót.Lehet, hogy utánanéztél a fizikának, de én meg tapasztaltam a jelenséget.
A fékbetét felülete bizony számít, de az is számít, hogy ne gyantás betétek legyenek, hanem magas fém tartalmú. Az elvérzett alatt azt értettem, hogy felmelegedett egy pillanat alatt és gyengült a fékerő. Megégett a betét és a tárcsa is, utána már nem is tudott olyan fékerőt, kihűlve se.
Egy szabvány össztelós pedelec kb 22kg, feltételezem, hogy a te géped ennek minimum a duplája, ha nem több. Na most ha a 22 kilós bringát már nehezen állította meg pár intenzív fékezés után, akkor gondolom nálad ez a jelenség még inkább előjön. Az tény, hogy én hegyről jöttem le, és úgy melegítettem túl, de a te bringád meg olyan gyors, hogy bőven megkapják a fékek azt a terhelést még sík úton is. A tied már inkább motor mint kerékpár, épp ezért vagy rendes motor fék vagy felső kategóriás Downhill kerékpár fék kéne rá.
Egy 4 dugattyús fék, fémes betéttel, összehasonlíthatatlanul erősebb, és nem lehet könnyen túlmelegíteni.Egy ilyen gép amit építettél nem gyerekjáték, tulajdonképpen egy nagy motor, ha nem figyelsz minden részletre akkor balesetveszélyes lesz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest