Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Engem egy olyan statisztika érdekelne végre, ami nem azt írja le, hogy android ennyi, ios annyi, mert ez lényegi információt nem hordoz, ha nem tudjuk, hogy a droidos telókból mennyi milyet adtak el?
    Tehát ilyen kategóriákat felállítani, hogy kijelzőméret, hardware, stb, hogy tudjuk, hogy ennek a rengetegnek mekkora része a sufnituning nélkül használhatatlan szemét.
    Mert mint ahogy hiba a kártyásan 20.000ft-os droidot összehasonlítani az iPhone-al, ugyanúgy hiba ezt fordítva elkövetni az eladási statisztikákban szerintem :U

    Szal, röviden tömören rohadtul érdekelne, hogy csúcs/felső-közepes droidból mennyit adnak el :K

    ui.: pláne megőrít az ilyen statisztika hiánya, tekintve, hogy a fejlesztői részében is igen aktívan benne vagyok 3 párhuzamosan futó házi projekttel. Jó lenne tudni, hogy melyik részére éri meg a droidnak jobban koncentrálni...

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Blyan #18 üzenetére

    Igen, én is biztos vagyok benne, hogy nagyon sokat adnak el belőle, de a szummázott nagyságrendek nagyon is érdekesek lehetnek.