- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Nem, a Fly-by-Wire rendszer "csak" annyi, hogy a pilóta kormányszervei és az általuk vezérelt szerkezetek között nincsen mechanikus kapcsolat, kizárólag elektronikus. Ez az Airbus-okon szembetűnőbb, ahol már szarvkormány sincs a pilóták előtt, csak egy joystick oldalt. A Boeing kvázi hagyományból meghagyta a klasszikus szarvkormányokat, de azok is már elektronikusan, szervomotorokkal működnek, nem úgy mint régen, tehát nem bowdeneket rángatnak (vagy hidraulikus rendszereket működtetnek).
A katasztrófában érintett rendszer az MCAS, erről már többen írtak részletesen feljebb.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Xbox Series X|S
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...