- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
DOOGEE X5 Pro - Téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
borsodika
őstag
válasz Tomikaa. #777 üzenetére
Vagy eljuttatod a központi szervizbe (személyesen vagy postai úton de ez esetben a szállítási költség téged terhel) vagy leadod a vásárlás helyén és ők intézik a garanciális procedúrát. Ha az utóbbit választod akkor a javítási idő valószínűleg tovább tart majd mert nem egyből fogják elküldeni a szerviznek. Ez minden hazai vásárlásnál és bármelyik márkánál így működik.
Kétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.
-
borsodika
őstag
válasz Wallenberg #5822 üzenetére
A szervizben nem fognak megdicsérni érte oda csak gyári rommal menjen.
[ Szerkesztve ]
Kétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.