- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Hát. Maradjunk annyiban, hogy nagyon szép autó.
Most éppen service vehicle soon üzenettel lepett meg, hétvégén ér rá a szerelőm. Kellemes, mikor egy emelkedőn elveszi a nyomatékot, és max 60-al tud menni a nagy vas. Szerencsére harmadik autó, anya egy 2009-es yaris hajt, én meg egy 2019-es swiftet. Ezekben úgyis csak olajakat kell cserélni, kimennek a világból, az insignia kalandnak jó. Meg ha szeretsz szeregletni, bütykölni, akkor kiváló alany erre. De ugyanígy álló helyzetben kotlott meg a generátora is. Ez az autó megy évi 3-5ekm-t, muternál tartom a fűtött garázsban. A két évvel ezelötti műszakija volt 700eft, igaz, abban klíma kompresszor is volt cserélve már.
Szoktunk nyaralni osztrákoknál, szlovénoknál, de most idén ott tartok, h nem merek vele nagyobb útra elindulni, mert állandóan van valami kehe, megyünk a swifttel asszem. Lehet szijmplán elég lenne egy kanna benzin, és egy gyufa. És ezt csak félig mondom viccből...
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
Én mindig a végeredményt nézem, a bontó tele volt Holden (opel) Ford hulladékkal, míg Toyota, vagy Mazda azt úgy kellett vadászni.
Most hogy kiszorultak a Fordító és Holdenek, a német prémium, nem annyira prémium, meg a többi európai Amerikai sláger termék (Reklám: I bought a JEEP) ami tonnaszam kerül be a bontokba.Valami oka csak van... És nem a fanatizmus SZVSZ mert akkor a német prémium meg az opel a gazda dédelgetésebe otthon múlna ki 30 évesen.
De a bontó nem ezt mutatja, a japánok 15-20 éves korukban kerülnek a bontóba, addig a német prémium, nem prémium, és társai 10 éves koruk körül.
Ja mert a csoda autók fenntartási költsége hatalmas, és a megbízhatóság nem társul hozzá, eközben a hulladék japán azért még mindig olcsóbb fenntartani, és megbízhatóbb.
Ennyi, nem kell fanatzimust keresni, vettem egy 1.8 Toyota Corolla csodát, 180E km után én voltam az első aki váltó olajat cserélt benne. Mint a vaj, utánfutót huzok vele, hegyen völgyön, a motoron cserelem az olajat és a szűrőket. Érdekes szar láncos motor amin egysoros lánc van, így 200E után hallom már a láncot.
Mesélj az Ecotech 1.6 dupla vezermu tengelyes családjáról....mennyi időnként kell vezérműszíj cserén törni az agyunkat? Nem hallom 60E?Itt a baj..... tudod a világ boldogabbik felén egy 10 éves autón gazdasági totálkár egy vezérlés+gyertya+váltó olaj csere, egy olyan autón mint egy Opel. $100 /óra csak a munkadíj és az autót el tudod adni $2000 pénzért.
A Toyota érdekes módon 10 évesen is dupláját éri adott kategóriában.Ja és az én 1.8-as Corollám a szar olajevos széria, 5W-30 As olajból olajcserék között nem eszi le a nívó aljaig.
Ez vajon mit jelenthet?
Azt hogy Minden autó gyártó csinál hibás szériát, az nem volt sosem kérdés, a mai világba pedig egyre több lesz.
Tudom Opel sosem köp el, csak az még a Kadett rá volt igaz még az Isuzu motoros dizelre
-
#90088192
törölt tag
Gyere játszunk le!
Mit kapsz azért a pénzért és elvesztegetett időrért amit a 60E ként kicserélt vezérműszíj jelent?
Egy példa csak, de adott kategóriában hasonlítható.Az meg hogy a modern autó gyártás során Toyota jellel veszel Fiatot vagy Oroszlánt, hát ilyen alapon nekem is volt Toyota Lexcen autóm, igaz az enyém az eredeti Holden Commodore VS volt, vagyis megvettem a létező legszarabb Toyotát a világon.
Van minden gyártótól kalap ürülék, csak ezek aránya nem mindegy.
Az hogy pl. A németek szeretnek mindent tulkomplikalni, gondolom feltűnt. Tudod a 600-as Merci gáz rudazataban hány csukló volt. Több mint a Lada gyárban a raktárban.Érdekes a legjobb német autók a legegyszerűbbek voltak, az adott időszakban, és ez ma is igaz.
Ezért fapados a Toyota, SZVSZ.
Én autót azért veszek, hogy A-bol B-be eljussak.
A többi már teljesen más kategória, mert ha nem jutok el ahová akarok, akkor napi szinten sok ember havi fizetését bukom el. Vagyis a gazdasági szempontok szerint a Toyota nekem olcsó, hiszen megbízható.
Persze tudni kell milyen Toyota amit veszel, de nagyobb az esélyed egy megbízható autóra adott kategóriában mint más gyártóknál. Ezt nem csak én mondom, több felmérés mutatja, hogy a japán gyártók termékei kevesebb problémát okoznak a tulajnak megbízhatóság szempontjából. -
#90088192
törölt tag
Ez mind rendben, akkor még egyszer: te 60E után fizetsz egy művelért, amiért én 200E után fizetek. Tegyük fel a költségek kb ugyan azok.
Mit kaptál azért hogy te 3X kicsereltetted a vezérműszíjat?
Ugyan azt amit én kaptam 1 csere áráért!
Akkor melyik a drágább ugyan azon a megtett úton?
-
-
-
-
Somatom
veterán
Ne kamuzz! Józan ember nem vesz ilyen izét. Nem mondom, van egy-két Opel, amibe betenném a popsimat (pl. a régi GT cabrio, Diplomat V8, Lotus Omega), de azok élményautók. Sztem egy autó legyen élmény, vagy praktikum. Az Insignia egyik sem. Azt el tudom képzelni, hogy egy másfél millás, V6 -os Opel betépve élmény, hiszen ha tetőre kerül, az sem nagy bukta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G