Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hajbel

    addikt

    "Egy idő után unalmas és önismétlő mellék munkák,"
    Sajnos itt is, mint a legtöbb magyar tesztnél az a baj, hogy ebben a játékban a főszál egy mellékszál a sok közül. 40-50 óra után én is kb. ugyanígy 70%-ra értékeltem volna (vagy rosszabbra), mert egyszerűen nem fogtak meg a mellékküldetések, való igaz, hogy az első néhány mellékküldetés unalmas. Viszont a generációban nem találkoztam olyan játékkal, amiben ilyen kevés volt az unalmas holtjáték. A mellékszálak beindultak, sokkal többet adtak gameplay, változatosság és történet szintjén is, mint a főszál. Cult classic a játék, érdemes a shardokat olvasni, rengeteg élményt adnak, vagy a híradót hallgatni, mert csak úgy teljes az élmény. Bár az unalmasnak tűnő shardokat én sem olvasom, azért durva, hogy az egyszerű cyberpsycho küldetéseknek is olyan történetet írnak, amik sok más játék főszálát súrolják, plusz ugye ott van a rengeteg pop-kultúra utalás, easter egg, lore, amik masszív hangulatfokozók. Igazából semmilyen játékban nem foglalkozom az NPC-kkel, ott vannak, hogy legyenek, GTA-ban pedig utáltam a körözési rendszert. Sokszor bug miatt elkezdtek körözni és fél órát kellett szenvednem míg leráztam a rendőröket, szóval nekem a körözési rendszer sem hátrány, a spawnoló rendőrök, npc-k persze zavarnak. A bugok durvák, több game-breaking bugba is beleszaladtam. Még az elején egy mellékküldetést elfelejtettem visszatölteni és ezért nem kaphatok meg egy achievmentet. Art design, level design 10/10, a grafika pedig tényleg nagyon ott van. Mindent belepakoltak, amit manapság bele lehet. Ezek fontosabbak számomra, mint az npc követése... Haveroknak azt javaslom, hogy fél év múlva nézzenek rá, milyen állapotban van, de ha kipofozzák, óriási játék lesz. Akkor szerintem az elmúlt generáció legjobbja lesz.

    "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

Új hozzászólás Aktív témák