Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    válasz Lenry #28 üzenetére

    A tescos 30ezres az pont az a kategória ami ha komolyan van használva még fél év se kell neki és mehet nagy generálra.

    Szép bicó, bár én mondjuk az ellentét vagyok az ügyben, hogy a "fajtisztaság" megmaradjon.

    Nekem egy Swinn-csepel kempingem van (ez fontos.. a régi szoci kempingek teljesen mások... lényegesen jobb minőségűek, meg pár ponton mások a méreteik)
    Visszatérve a kempingemre, a héten szereztem egy komplett nexus 3 szettet, az tervezem beletenni, hogy jobb legyen a különböző terepviszonyokban. Ezen kívül távlati tervem valami dupla falú felni a keréknek mert a gyári - még az pár része.. jól bírja... mértékkel, tehát a gyári felni vékony acél lemezfelni, amit ha szeretném hogy ne legyen benne 8-as akkor havonta centrírozhatom.. Valószínű BMX felnit fog kapni, belemegy és jóval erősebb, hátra a nexus 3 adott, és előre is kap majd BMX agyat. Ezen kívül az első tárcsa lehet majd nagyobb lesz, de ez attól függ, hogy ha berakom a váltót akkor, milyennek érzem a "kiosztását".
    Ezért írtam, hogy a "fajtisztaság" nálam nem szempont.

    Viszont azért ez a kemping mert a lakásban helyhiány van, ez meg kis helyen elfér. Plusz, nem sok kerékpár fér be szerintem egy kispolski hátsó ülésére :) (az enyémet simán beraktam félbehajtott állapotban). Ebből kifolyólag bármilyen autóban eltudom szállítani ha az kell külső kerékpárhordozó nélkül. Ez nekem szempont volt, és megérte.. Kicsit továbbfejlesztve meglátom mire lesz még jó..

    De tudom mik az előnyei a nagyobb kerékpárnak, bár a jelenlegi "gépemmel" is sokakat lehagyok, általában csak a versenygépesek hagynak ott.. bár ez érthető.. az áttételek nagyon mások. plusz azoknak más előnyeik is vannak.

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz Lenry #28 üzenetére

    Mit tud egy sokmillás Audi, mint amit egy párszázezres Suzuki nem? Elvisz mindkettő A-ból B-be, van mindkettőbe klíma, ugyan annyit esznek, stb...

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

  • kameraman77

    aktív tag

    válasz Lenry #28 üzenetére

    Egyet kell értenem. Olyan emberként mondom ezt, aki napi szinten 1 órát minimum bringán tölt városi közlekedésben. Soha nem értettem, hogy miért kell 100ezreket költeni egy bringára.. persze nem kérdőjelezem meg, mindenkinek van hobbija, de tény, hogy bringa-bringa.. semmi különbség nincs köztük alap felhasználói szinten, ha csak nem valamilyen komoly sportot űzöl.. Nekem egy 10.000 forintos használt gépem van olyan 4-5 éve...egy aukciós oldalon vettem (Gripshift váltókarokkal és Promax tárcsafékekkel, Canfox aluvázzal - ami amúgy tök mindegy, mert azt sem tudom, hogy melyik micsoda :D ennyi erővel bármi rá lehetne írva... ).. lényegében 2 éve hozzá sem szagoltam - tehát a generálozási legendákat hagyjuk már, azokra, akik ezzel nyugtatják magukat és védni akarják a 100ezer forintos befektetésüket - és megy (pedig hóban, esőben, sárban használom igaz nagyrészt betonutas közlekedésre). Mivel alapjában két kerék-váz-ülés-fék-váltó mindegyik, ezért nem érdemes drága gépet venni - SZERINTEM, ha csak néha bringázol.

    Felmész valamelyik apróhirdetéses oldalra... aztán 10-15-ből veszel egy bringát és szevasz helló.. Apám egy 40 éves gépet hajt ( Ami közel egyidős velem) -igen vidékiek vagyunk :DD - és nincs igénye lecserélni, pedig azon váltó sincs.

    Amúgy ezeket a vékony kerekeket megnézném nálunk vidéken...Nyilván van egy réteg akinek ez a hobbija, és tisztelni is kell ezt, de azért mégiscsak egy bringa... ha tekered megy, ha nem nem.. Ennyi. Ránézésre az emberek nagyon kis százaléka fogja megállapítani, hogy húúú ez de drága..ugyanúgy sáros lesz, és ugyanúgy eleshetsz vele, ha olyanok a körülmények. Csak ugye míg én l.szarom, hogy milyen pl az első hátsó gumi, és feldobok bármilyet egy deffekt után, addig egy ilyen gép tulaja bizony kemény ezreseket perkál a megfelelő összhang megtartásáért például...

    DE félreértés ne essék, abszolut tisztelem azokat akik össze tudnak rakni egy bringát, nem kis feladat összeépteni, aki mást mond álljon neki! Sőt meg is nézek egy-egy szebbet, amikor elsőkerékkel lekötve látom a tárolóban... hátha már nem lesz ott amikor visszajövök! - ugye ki az a hülye, aki az első kereket köti le??? egy csavar kiold és volt bringa nincs bringa... azért a hátsót a váltó és lánc miatt - ha nem is lehetetlen - de kicsit tovább tart kiszerelni...

    [ Szerkesztve ]

  • hypno skate

    senior tag

    válasz Lenry #28 üzenetére

    Szerintem egyszerűbben megérted, ha az informatikából hozunk példát.

    Egy drága alkatrészekből összerakott bringa pont annyival tud többet mint egy Tesco-s, mint amennyivel egy modern alkatrészekből jól összeválaogatott és összerakott számítógép jobb, mint a Tescoban összeszerelve megvásárolható gép.

    És igen, könnyebb tekerni, könnyebb megállítani, kényelmesebb, nem zúzza szét a fészekalját.
    És nem semmisül meg önmagától.

    A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

  • Alchemist

    addikt

    válasz Lenry #28 üzenetére

    mit tud egy drága, sokszázezres bicikli a Tescós 30ezreshez képest?

    Mondjuk a 30 ezres teszkós felejtős, mert az évi sokezer km-es használatot nem fogja bírni... és vért ízzad az ember, ha 30-35-ös tempóval benne szeretne maradni egy hosszabb zöldhullámban.

    Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Lenry #28 üzenetére

    Olvasmány. :K Kedvenc írásom Jorus fórumtárs tollából, nem tudom megunni. :))

    (#33) kameraman77
    Az olcsó bringán belépő szintű (ki mit ért belépőszint alatt, a már jól használható vagy a létező legolcsóbb kategóriát) alkatrészek vannak, amik hamar elkopnak a mindennapi használatban. Volt, hogy egy nagyon olcsó láncot és fogassort alig 1000 km-ig használtam, aztán ment is a kukába. Bicikliből sem szabad megvenni a legolcsóbbat, elvégre tartós használati cikk, nem egy nyárra vesz az ember biciklit.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák