- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kameraman77
aktív tag
Egyet kell értenem. Olyan emberként mondom ezt, aki napi szinten 1 órát minimum bringán tölt városi közlekedésben. Soha nem értettem, hogy miért kell 100ezreket költeni egy bringára.. persze nem kérdőjelezem meg, mindenkinek van hobbija, de tény, hogy bringa-bringa.. semmi különbség nincs köztük alap felhasználói szinten, ha csak nem valamilyen komoly sportot űzöl.. Nekem egy 10.000 forintos használt gépem van olyan 4-5 éve...egy aukciós oldalon vettem (Gripshift váltókarokkal és Promax tárcsafékekkel, Canfox aluvázzal - ami amúgy tök mindegy, mert azt sem tudom, hogy melyik micsoda ennyi erővel bármi rá lehetne írva... ).. lényegében 2 éve hozzá sem szagoltam - tehát a generálozási legendákat hagyjuk már, azokra, akik ezzel nyugtatják magukat és védni akarják a 100ezer forintos befektetésüket - és megy (pedig hóban, esőben, sárban használom igaz nagyrészt betonutas közlekedésre). Mivel alapjában két kerék-váz-ülés-fék-váltó mindegyik, ezért nem érdemes drága gépet venni - SZERINTEM, ha csak néha bringázol.
Felmész valamelyik apróhirdetéses oldalra... aztán 10-15-ből veszel egy bringát és szevasz helló.. Apám egy 40 éves gépet hajt ( Ami közel egyidős velem) -igen vidékiek vagyunk - és nincs igénye lecserélni, pedig azon váltó sincs.
Amúgy ezeket a vékony kerekeket megnézném nálunk vidéken...Nyilván van egy réteg akinek ez a hobbija, és tisztelni is kell ezt, de azért mégiscsak egy bringa... ha tekered megy, ha nem nem.. Ennyi. Ránézésre az emberek nagyon kis százaléka fogja megállapítani, hogy húúú ez de drága..ugyanúgy sáros lesz, és ugyanúgy eleshetsz vele, ha olyanok a körülmények. Csak ugye míg én l.szarom, hogy milyen pl az első hátsó gumi, és feldobok bármilyet egy deffekt után, addig egy ilyen gép tulaja bizony kemény ezreseket perkál a megfelelő összhang megtartásáért például...
DE félreértés ne essék, abszolut tisztelem azokat akik össze tudnak rakni egy bringát, nem kis feladat összeépteni, aki mást mond álljon neki! Sőt meg is nézek egy-egy szebbet, amikor elsőkerékkel lekötve látom a tárolóban... hátha már nem lesz ott amikor visszajövök! - ugye ki az a hülye, aki az első kereket köti le??? egy csavar kiold és volt bringa nincs bringa... azért a hátsót a váltó és lánc miatt - ha nem is lehetetlen - de kicsit tovább tart kiszerelni...
[ Szerkesztve ]