- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz kameraman77 #33 üzenetére
"Nekem egy 10.000 forintos használt gépem van olyan 4-5 éve...egy aukciós oldalon vettem (Gripshift váltókarokkal és Promax tárcsafékekkel, Canfox aluvázzal"
-- amit nagyon nyomott áron akart végszükségben nagyon gyorsan pénzzé tenni az eladója, vagy/és lopott volt... Amiket felsoroltál, messze nem ennyibe kerülnek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ivana
Ármester
válasz kameraman77 #33 üzenetére
generálozási legendákat hagyjuk már
A kerék csapágy felszedi a koszt, de ez egyébként igaz kb. az összes csapágyra. Néha ki kell takarítani, mert lassabb lesz és gyorsabban kopik, nem akkorra feladat bezsírozni egy agyat, az a 10 perc amíg bezsírozol egy kereket, meghálálja magát. A láncot is érdemes takarítani.
Az emberek nagy elég nagy hányada széles monti kerekekkel megy, amiknek annyi az értelme aszfalton, hogy berregnek és lassúak. Simán lehet menni vékony kerékkel is elég sáros, szar utakon.
(A géped nem 10k-s az biztos, 10k-ért kb. egy régi fecskét kapsz.)