Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .DLL

    veterán

    válasz Blindmouse #37 üzenetére

    Jaja jó az elektromos mindenből :K egy jó motor konstrukció 90% hatásfok felett is tud hozni. Persze az akku-pakk súlyát akkor is teljes egészében cipelnie kell ha már csak 15% van benne, míg egy töltet benya alapból könnyebb és ahogy fogy a motor is könnyebb lesz, szóval lassan a jövőben a LiPo akku helyett is kéne egy még-könnyebb megoldás, és a Lipo-ra úgy tekinteni, mint ma az ólom akkura, hogy nehéz. Csak mikor....

    [ Szerkesztve ]

    (P.H.)

  • glugi

    aktív tag

    válasz Blindmouse #37 üzenetére

    Hogy micsoda? Ez így ebben a formában nem teljesen igaz. Az európai piac (is) bővelkedik új motorkerékpárokban (nem a (nagy)robogókról beszélek), bár tény, a fejlesztések miatt elég borsos árak vannak a szalonban - nem az átlag mo-i pénztárcának valók, pl. 6,5 a listaára egy nem teljesen felszerelt BMW GS-nek, brrrr. Fejlesztenek, de még hogy, hidd csak el és nem lesznek betiltva, az emisszió kérdése is megoldott sok esetben. Nyilvánvalóan nem az EU-i piac a fő cél a nagy gyártóknál, de az már most látszik, hogy ha lesz tiltás, az a 2ütem-re fog korlátozódni egy darabig. Totál offtopic, de ha már tiltás, én a dízellel kezdeném, mindegy milyen, valamint az autóforgalom belső kerületekből való kiszorításával/csökkentésével, csak hát alternatíva (hova teszed le az autót, stb stb) nem igazán van.
    Elektromos hajtás max robogóra való kérem szépen, minden másra ott a benzingőz. ;]
    A szomszéd kölökkel kapcsolatban azonban igazad van és - bár mióta az eszemet tudom motoron ülök - motorosként engem is irritálnak hajnali 2-kor.

    Ja és ha már benzingőz, stb. : aki mocizik tudja, hogy hát khm szaggal is jár, a ruha átveszi az utat, a kipufogót, na itt viszont nagy előny városon belül az elektromos hajtás, még ha az akksi-kérdés egyelőre nem megoldott teljesen és hát nem túl környezetbarát (hozzáteszem, ki kellene számolni fillérre pontosan).
    Szóval én úgy képzelem el a bemutatott rendszert, hogy random A-B útvonalon, eseti jelleggel használják az emberek, esetleg ingázáshoz ahogy írtam is korábban.
    Akinek ennél több kell, az vegyen/béreljen sajátot (Szimó rulez). Nekem volt már pár mocim, most egy superbike van és lesz is egy darabig, na ezzel viszont már nem közlekedem huzamosabb ideig (nem hobbi célból) a nagyvárosokban, fárasztó. Budapesten is a buszsávokban a robogónak van létjogosultsága ha a napi ingázást nézem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák