- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
válasz Blindmouse #37 üzenetére
Jaja jó az elektromos mindenből egy jó motor konstrukció 90% hatásfok felett is tud hozni. Persze az akku-pakk súlyát akkor is teljes egészében cipelnie kell ha már csak 15% van benne, míg egy töltet benya alapból könnyebb és ahogy fogy a motor is könnyebb lesz, szóval lassan a jövőben a LiPo akku helyett is kéne egy még-könnyebb megoldás, és a Lipo-ra úgy tekinteni, mint ma az ólom akkura, hogy nehéz. Csak mikor....
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
glugi
aktív tag
válasz Blindmouse #37 üzenetére
Hogy micsoda? Ez így ebben a formában nem teljesen igaz. Az európai piac (is) bővelkedik új motorkerékpárokban (nem a (nagy)robogókról beszélek), bár tény, a fejlesztések miatt elég borsos árak vannak a szalonban - nem az átlag mo-i pénztárcának valók, pl. 6,5 a listaára egy nem teljesen felszerelt BMW GS-nek, brrrr. Fejlesztenek, de még hogy, hidd csak el és nem lesznek betiltva, az emisszió kérdése is megoldott sok esetben. Nyilvánvalóan nem az EU-i piac a fő cél a nagy gyártóknál, de az már most látszik, hogy ha lesz tiltás, az a 2ütem-re fog korlátozódni egy darabig. Totál offtopic, de ha már tiltás, én a dízellel kezdeném, mindegy milyen, valamint az autóforgalom belső kerületekből való kiszorításával/csökkentésével, csak hát alternatíva (hova teszed le az autót, stb stb) nem igazán van.
Elektromos hajtás max robogóra való kérem szépen, minden másra ott a benzingőz.
A szomszéd kölökkel kapcsolatban azonban igazad van és - bár mióta az eszemet tudom motoron ülök - motorosként engem is irritálnak hajnali 2-kor.Ja és ha már benzingőz, stb. : aki mocizik tudja, hogy hát khm szaggal is jár, a ruha átveszi az utat, a kipufogót, na itt viszont nagy előny városon belül az elektromos hajtás, még ha az akksi-kérdés egyelőre nem megoldott teljesen és hát nem túl környezetbarát (hozzáteszem, ki kellene számolni fillérre pontosan).
Szóval én úgy képzelem el a bemutatott rendszert, hogy random A-B útvonalon, eseti jelleggel használják az emberek, esetleg ingázáshoz ahogy írtam is korábban.
Akinek ennél több kell, az vegyen/béreljen sajátot (Szimó rulez). Nekem volt már pár mocim, most egy superbike van és lesz is egy darabig, na ezzel viszont már nem közlekedem huzamosabb ideig (nem hobbi célból) a nagyvárosokban, fárasztó. Budapesten is a buszsávokban a robogónak van létjogosultsága ha a napi ingázást nézem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Yettel topik
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...