- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
glugi
aktív tag
Nagyon tetszik az ötlet, a helmet-sharing már kevésbé. De ha használható saját bukóval, akkor rendben. Nyilván jobban kell előre tervezni így a sisak kérdése miatt, mint mondjuk egy GreenGo esetében.
Firehand: maszk remek ötlet (bár engem nyáron idegesít, meleg, főleg városban).Fél off: Nem a szakterületem az adatvédelem, de a változó(ban lévő) EU szabályok alapján szerintem minimum véleményes az okmányok lefotózása, illetve idehaza rögtön rárepülne a NAIH. Személy szerint inkább választanám az offline regisztrációt, de valahogy nem igazán tölteném fel nekik az okmányaimat....
[ Szerkesztve ]
-
glugi
aktív tag
Egyetértek. Kezem a biliben, de ha lennének megfelelő K+F parkolók a városhatárban (pesti-keleti oldalra gondolok pl.), akkor akár oda is lehetne ilyen egységeket telepíteni, bár tény, ott inkább a tömegközlekedési lehetőségeket kellene propagálni. Elsők között lennék.
Főleg ha mégis lesz egyszer dugódíj. -
glugi
aktív tag
válasz Blindmouse #37 üzenetére
Hogy micsoda? Ez így ebben a formában nem teljesen igaz. Az európai piac (is) bővelkedik új motorkerékpárokban (nem a (nagy)robogókról beszélek), bár tény, a fejlesztések miatt elég borsos árak vannak a szalonban - nem az átlag mo-i pénztárcának valók, pl. 6,5 a listaára egy nem teljesen felszerelt BMW GS-nek, brrrr. Fejlesztenek, de még hogy, hidd csak el és nem lesznek betiltva, az emisszió kérdése is megoldott sok esetben. Nyilvánvalóan nem az EU-i piac a fő cél a nagy gyártóknál, de az már most látszik, hogy ha lesz tiltás, az a 2ütem-re fog korlátozódni egy darabig. Totál offtopic, de ha már tiltás, én a dízellel kezdeném, mindegy milyen, valamint az autóforgalom belső kerületekből való kiszorításával/csökkentésével, csak hát alternatíva (hova teszed le az autót, stb stb) nem igazán van.
Elektromos hajtás max robogóra való kérem szépen, minden másra ott a benzingőz.
A szomszéd kölökkel kapcsolatban azonban igazad van és - bár mióta az eszemet tudom motoron ülök - motorosként engem is irritálnak hajnali 2-kor.Ja és ha már benzingőz, stb. : aki mocizik tudja, hogy hát khm szaggal is jár, a ruha átveszi az utat, a kipufogót, na itt viszont nagy előny városon belül az elektromos hajtás, még ha az akksi-kérdés egyelőre nem megoldott teljesen és hát nem túl környezetbarát (hozzáteszem, ki kellene számolni fillérre pontosan).
Szóval én úgy képzelem el a bemutatott rendszert, hogy random A-B útvonalon, eseti jelleggel használják az emberek, esetleg ingázáshoz ahogy írtam is korábban.
Akinek ennél több kell, az vegyen/béreljen sajátot (Szimó rulez). Nekem volt már pár mocim, most egy superbike van és lesz is egy darabig, na ezzel viszont már nem közlekedem huzamosabb ideig (nem hobbi célból) a nagyvárosokban, fárasztó. Budapesten is a buszsávokban a robogónak van létjogosultsága ha a napi ingázást nézem.[ Szerkesztve ]
-
glugi
aktív tag
válasz Blindmouse #42 üzenetére
Nem is az emisszión akartam rugózni, hanem arra céloztam, hogy amit a motorok kapcsán írtál, az mondjuk úgy költői túlzás (mármint, hogy nem lehet kapni, stb...).
Az emissziós problémák addig a pontig - elég nagyképűen hangzik tudom - különösebben nem érdekelnek, amíg hiteles, független tesztek, mérések alig-alig készülnek.
Na mindegy, ez messzire vezetne. De amúgy ha azt mondod, hogy pusztuljon a belsőégés és legyen elektromos hajtás, ugyanakkor 30 km-en túl meg már nem ajánlott a robi és kivesszük a képletből a távolsági tömegközlekedést, akkor marad opcióként a személygépkocsi, hibrid és társai, csak ugye legyen rá pénz is...
Szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. Sok-sok ismerősömmel együtt több, mint 40 km-ről ingázom naponta, autóval (car-sharing, etc, nem kell sorolnom gondolom) és sajnos be teljesen a belvárosba.
Na most erre írtam még az első hozzászólásomban, hogy ha lennének megfelelő K+F parkolók, ahol biztonságban tudom a négykerekűt, az elsők között lennék azok között, akik átülnek az elektromos robogóra, hogy bejussanak pl. a belvárosba. Leteszem az e-robit ahol kell és majd munka után megint felveszem és megyek a parkolóba vagy épp máshová. Úgy vélem így tisztulna a levegő is azért és a forgalom is csökkenne, mert így azért lássuk be, csúcsidőben már-már élhetetlen néha Bp, de a vidéki nagyvárosok is. Most pl. alig látszik Budapesten az az objektív körülmény, hogy vakáció van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Könyvajánló
- Gumi és felni topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Androidos fejegységek
- Android szakmai topik
- Eredeti játékok OFF topik
- MIUI / HyperOS topik
- SkyShowtime
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...