Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kerio

    őstag

    Annyit még hozzátennék ehhez a témához, hogy emailben azért nem írtak választ, mert így nem lehet senkit felelősségre vonni. Számomra ez teljesen egyértelmű. Gondolom, ezt megtette a kedves CNS ( :C :C :C ) kolléga: #1410
    Tudom, tudom a választ! "Itt a fórumon már elnézést kértem" :K
    Nekik az a lényeg, hogy a készülék elmenjen, a pénzt megkapják. És ha bármi, esetlegesen cserére jogosító probléma van, akkor névtelenül hátat fordítanak.
    Persze, szép és jó, hogy ezeken a fórumokon, online válaszolnak. De ez csak a marketing része.
    Mindenesetre köszönöm szépen ezt a "remek" hozzáállást!

    Csak egy példa(!!!), aki még mindig nem érti, hogy miért nem elég nekem egy fórumon kapott "lolkabolka" névvel kapott választ:
    Gondolom Ti sem örülnétek neki, hogy mondjuk a számlátokról eltűnne némi pénz, írnátok egy emailt a banknak, és közben panaszkodnátok egy fórumon. Ahol később a bank egyik alkalmazottja egy nick névvel annyit írna, hogy ez van, felejtsd el a pénzed, mert X összegig nem vállalunk felelősséget.
    Szerintem továbbra is várnátok a mailt...

    Na mindegy.
    Én innen léptem. Mert úgyis a leszúrást kapnám, hogy mekkora hülye vagyok.
    Szevasztok!

    [ Szerkesztve ]

    ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)

Új hozzászólás Aktív témák