- Fotók, videók mobillal
- Honor 90 - modellalkat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Netfone
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
veterán
Egész korrektül néz ki! A fenderskirt külön tetszik, kár a fekete ívért benne de részletkérdés.
A hatótáv és a napelemes töltés is jól hangzik, remélem láthatunk majd ilyeneket (is) az utakon.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
725km hatótáv és 1300kg?
Még a Nissan Leaf is 1,5t és az csak egy kisebb ferdehátú, 40-es akkuval. Ez meg egy batár luxuslimuzin(nak tűnik).„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Sinesol
veterán
Talán a 70-es 80-as években voltak ilyesmi amcsi autók, nagyon idejétmúlt ez a design.
[ Szerkesztve ]
-
DjFlanker
aktív tag
"a nyilván bitang méretű telep mellett is meg tudtak maradni egy döbbenetesen alacsony, 1300 kg-s saját tömegnél"
Aha, a Mikulás meg létezikJó pilóta alagútban nem katapultál
-
Schuler888
senior tag
WOW! Nah ez az igazi Badass Design, nem a Száj-bőr traktor.. az a hatso, uhh
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
nagyrezso
csendes tag
Nagyon megosztó lesz ez a forma. Mint előttem írták régi amcsi kocsikra hajaz de az valami modernebb köntösben.
Csak ennyi.
-
atike
nagyúr
Nem kellene ezt a formavilágot erőltetni. Csúnya. Ha hajaz bármire is ha nem.
-
axioma
veterán
Mekkora lehet az a napelem? Szerintem jo esetben 5m2. Nagyon nehezen hiheto hogy ebbol egy nap alatt kap annyi toltest, ami 50 km-re eleg (finom vezetessel legyen 7-8 kWh). Nem lehetetlen papiron ilyet szamolni, de azert a gyakorlatban kivancsi lennek, mennyit csinal egy nyari honap atlagaban.
-
secretgarden
aktív tag
Ugyanaz a problema ezzel is mint a tobbi elektromos autoval, a toltes. Elektromos autonak leginkabb nagyvarosban van ertelme, es a tehetosebb emberek is javareszt nagyvarosban laknak. Nagyvarosban viszont viszonylag keves a kertes-garazsos csaladi haz. Ha tehat egy elektromos autot szeretne egy Budapesten (Londonban, Parizsban, New Yorkban, Moszkvaban, Tokioban stb.) tarsashazban elo, hogyan fogja tolteni? Kilogat egy hosszu hosszabbitot a 3. emeleti apartmanjanak ablakabol at a jardan az autojaig? Nem, az kellene, hogy minden lakonegyedi utcaban minimum 50 meterenkent legyen egy-egy toltooszlop. Mert egyebkent nem hiszem, hog yaz emberek hajlandoak lennenek 1-2 naponta par orat kavezgatni valamelyik benzinkut shopjaban amig toltodik az autojuk...
-
nagyrezso
csendes tag
válasz secretgarden #14 üzenetére
Már van egy csomó tötlőállomás. Nyilván nincs még elterjedve de már van egy pár hely ahol tudod tölteni.(szerintem ez nem a következő 2-3 évben fog beindulni) Nyilvan olyan ember nem fog elektromos autót venni aki nem tudja tölteni.
Csak ennyi.
-
secretgarden
aktív tag
válasz nagyrezso #15 üzenetére
Persze, de a legtobb ember otthon/otthonahoz kozel akarja majd tolteni, kiveve persze ha 1-2 perc alatt lehet majd tolteni oket mint a mostani benzines/dizel autokat :-) Gondold el, ha a mostani autodat hetente 3-5x el kellene vezetned xx kilometerre az otthonodtol, majd ott szobroznod masfel orat, hogy feltoltdjon... Es persze ahogy megy majd lejjebb az aruk, egyre inkabb megfizethetok lesznek az atlagembernek, egyre inkabb lakasban (vagy uramatyam panelben! :-)) számára is elerhetok lesznek, de ha nincs a haz elott/kornyeken par toltot, akkor a joember tovabbra is belsoegesu motorral szerelt autot fog valasztani...
-
Decske
aktív tag
válasz secretgarden #16 üzenetére
Nem feltétlenül otthon kell tölteni. A jövőben biztos vagyok benne, hogy a munkahelyek ezzel is tudnak majd kitűnni, hogy náluk lehet elektromos kocsit tölteni, majd akár alap szolgáltatássá is válhat.
Samsung Galaxy Z Fold 3, Asus Zephyrus G14 (2020)
-
nagyrezso
csendes tag
válasz secretgarden #16 üzenetére
Egyetértek ezzel a sokáig tartó töltéssel amit mondtál. Viszont, ha igaz ezek a hatótávok akkor nem kell mindennap tölteni a kocsit. Még gyerekcipőben jár ez a technológia szóval majd alakul valahogy. Én speciel inkább a hybrid kocsiban látom a jövőt de ez már az én véleményem csak.
Csak ennyi.
-
secretgarden
aktív tag
Igen, jelenleg ez van. Nalunk a cegnel (Anglia) a kollegak kozul 2-nek van BMW i3-asa, 1-nek Nissan Leaf-je, es 1-nek Renault Zoe. Egy toltooszlop van a cegnel, ami ket autot tud tolteni, ugyhogy altalaban fel napot ott all ketto majd a nap masik feleben a masik ketto, ha meg valaki nem elektromos autoval beall a helyukre akkor megkeresik es elhessegetik onnan :-) Egyelore ingyenes a toltes, ugyhogy gyakorlatilag ingyen jarnak az autoikkal, legalabb is munkaba. Hamarosan boviteni kell, mert tobb kollega akar venni elektromosat, tobbeknek Tesla Model 3-ra faj a foga, egy mar gyakorlatilag rendeli az elektromos Smart-jat stb. En egyelore egy (magyar gyartasu de persze jobbkormanyos!) Suzuki Splash-al autozok, de a terveim szerint a kovetkezo autom mar valami viszonylag kicsi (egymagam bejarasahoz felesleges nagy auto) de elektromos lesz. Napi tav 2x34km, azt ma mar mindegyik elektromos tudja, szoval ha lenne eleg penzem egy uj vagy viszonylag ujszeru elektromosra, akkor jarhatnek ingyen en is. :-) Legalabb is amig meg nem elegeli a ceg az ingyen aramfogyasztast :-)
-
secretgarden
aktív tag
válasz nagyrezso #18 üzenetére
Van aki szerint az onvezeto autok + elektromos kozossegi auto lesz a nyero kombo, legalabb is nagyobb varosokban jo esellyel. Mondjuk nem adsz ki £25000-£100000-et egy elektromos autora (vagy havi sok szaz fontot lizingre), hanem elofizetsz valami onvezeto autos szolgaltasra. Aztan amolyan Uber modra (nalunk meg nem tiltottak ki oket :-)) telefonodon rendelsz egy (onvezeto, elektromos) autot hogy elvigyen A-bol B-be. Ha a tavolsag megteheto egy toltessel akkor tokeletes. Ha nem, akkor az app/rendszer lerendezi, hogy az illeto elektromos auto elvisz mondjuk felutig, addigra odajon egy masik elektromos onvezeto auto amibe atszallsz, az meg elvisz a feluttol a celig, az elso auto meg elmegy feltolteni magat. En szemely szerint mar igen varom ezt (de szerintem meg legalabb tiz evre vagyunk tole), egyreszt fene se akar autot venni, annak ertekveszteset elnszenvedni, szervizelesevel, karbantartasaval, biztositasval, adojaval bibelodni/kolteni ra, plusz fene se akar vezetni, inkabb olvasgatnek vagy aludnek az autoban mikozben a robotpilota elvezeti az autot ahova kell, es felebreszt/szol amikor megerkeztunk. Mondjuk az erdekes lesz, hogy mennyivel no majd a forgalom ettol, mert ugye mi tartja vissza az embert hogy elkuldjon egy ures (utas nelkuli) autot hogy szedje ossze a lekvart a nagymamatol :-)
-
secretgarden
aktív tag
válasz secretgarden #20 üzenetére
Legjobb persze a mar egy ideje igert szemelyszallito dron lenne, mennyivel jobb lenne a 34km-es otthon-munka tavot a mostani atlag 40 perc helyett (forgalom miatt) letudni 10 perc repulessel! :-) +1 ora szabadido naponta, 250 ora (10+ nap!) extra szabadido egy evben! :-)
-
nagyúr
Szerintem jó lesz ez! A Citroën XM új formája.
Úgy gondolom van jelentősége a tető napelemnek. Kérdés, hogy az elméleti motorháztetőt miért nem csempézték be?Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
F.B.I.
veterán
[ Szerkesztve ]
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
Robitrix
senior tag
válasz secretgarden #21 üzenetére
azért egy drónnal(qvadrokopterrel) sokkal nagyobbat lehet esni, mint egy elektromos autóval...
-
Na ezaz. És a Tesla Model S / Model 3 inkább hasonlít kategóriában erre az autóra, mint egy Leaf.
Ez a Lightyear is egy nagy limuzinnak néz ki erősen.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
GSP
aktív tag
Nem valami sexy.
~~~ Ha szereted az életet, ne vesztegesd az időt, mert az idő maga az élet. ~~~
-
Robitrix
senior tag
azért ez nem olyan egyszerű itt ha egy parkolóban csak 50 autót rá akarsz felrakni tölteni. nagyjából 1 fázissal töltve 7 KW/h a teljesitmény(otthon házi tötltövel egy fázis 3,6 kw/h)
utcai töltök 3 fázissal nagyjából 22 KW/h-t tölt.
Vagyis kiépíteni egy parkolóban 50 töltőoszlopot és odavezeni vagy 1 MW/h teljesitményt és szétosztani azért 100 milliós vagy több beruházás. Nyilván nagy cégeknél képzelhető el, akik telephelye elött többszáz dolgozó autója parkol. nem tudom melyik cég áldozna ennyit a dolgozóira... amúgy meg infrastrukturában se egyszerű bárhová odaveznei MW teljesítményeket amihez azért karvastagságú föld kábeleket kell lefektetni. Sok helyen egyszerűen regionálisan nem áll rendelkezésre kapacitás, hogy hirtelen a város 15-20 cég parkolójába oda vezessen tucatnyi mw teljesítményt. Nincsen kapacitás honnan leakasztani hirtelen. Én dolgoztam egy évtizedet Budaörsön. ami egy dinamikus fejlödést ért el az 1950-es évekbeli kis álmos főváros melleti faluból egy 30-35 ezeres településé űgy hogy közben cégek százai települtek oda lakótelepek bevásrló központok.... vagyis durván megnövekedett a település elektromos igénye. Aztán valamikor 2000 elején már tarthatatlan volt az elektromos hálózat kapacítása. neki álltak fejleszteni. vagyis 2-3 éven át ásták a település ucáit új elektromos kábeleket végig fektetve. Gondolom közben a település is kapott vagy 1-2 új távvezeték kapacitás fejlesztést, hogy oda lehesen vinni a plusz kapacitást. Szóval nem olyan egyszerű egy településen csak úgy hirtelen leakasztani több MW energia töbletet. főleg egy olyan település esetén, ami jóval csórobb, mint egy amúgy tehetős Budaörs.
Sok gond lesz még mire alkalmaszkodnak a települések infrastrukturája ahhoz, hogy felkészültek legyenek nagy tömegű elektromos autó töltéséhez. -
Robitrix
senior tag
válasz secretgarden #19 üzenetére
nem csak az áram ára az érdekes, hanem egy töltö oszlop kialakítása is sok milliós költség. nem csak maga az oszlop kerül pénzbe, hanem az ahhoz vezető energia vezeték(földalatti kábel) kiépítése is. Nyilván angliában se olcsó felásni az utcákat és lefektetni az karvastagságú energia kábeleket) Optimális estben tudnak kábelezni a utcai kábel csatornákban.Szóval azért az ilyesmi erősen húzos költség lehet egy cégnek...... nagyobb esélyt látok rá, hogy nem ingyen töltenék a kocsikat, hanem valami kedvezményes áram áron.
-
moleculez
veterán
válasz secretgarden #14 üzenetére
Londonban élek, a belvárosban tényleg körülményes az otthoni töltés, de ahol én lakom, az kertes családi házas övezet, mindenki itthon tölti. Az utcánkban 3 Tesla meg egy i3 van.
Nekem sajnos a domborzat miatt nincs kocsibeálló, nem tudom kiépíteni a töltőt, pont az általad vázolt okból. Át kéne vinni a kábelt mondjuk a járda alatt, vagy ilyesmi, de az meg az önkori tulajdona. Pedig nagyon kényelmes lenne munka után felpattintani, aztán reggel megint tele. Egy nap annál többet úgyse használjuk.
A fenti autó megosztó szolgáltatást amúgy már Elon is felvázolta, pár éve. Az a csávó meg nem a levegőbe beszél.
Kis túlzással én (110kg) közelebb vagyok az 1300kg-hoz, mint ez a bálna.[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
Robitrix
senior tag
válasz secretgarden #20 üzenetére
annyiban sporolás, hogy nem feltétlenül tart fent az ember egy saját autotazért, hogy reggel elmenjen a munkába ahol parkol 8-10 órát majd haza megy vele. Az emberek döntő részének felelegesen ott áll egy autó a nap 95%-ban felelgesen kihasználatlanul. foglalva a közterülete a parkolókat és dugot okozva az utakon. Szóval ha kilakítanának egy jól müködő szinvonalas közöségi autóhazsnálati rendszert főleg elektromos autókkal...... úgy, hogy nagyjából a nap bármely szakában rendelhess magadhoz egy járművet 10-15 percen belül. az rengeteg mindent megoldana. mind környezet védelemben, mind a dugok csökkentésében. szóval volna lehetőség a dologban, ha jól sikerülne megoldani. Sok ember felhagyna a felesleges saját autó birtoklásával.
-
Robitrix
senior tag
válasz nagyrezso #18 üzenetére
A hibridek inkább csak egyfajta átmenetekben lehet megoldás a következő 1-2 évtizedben mire átállunk a teljesen elektromos autókra. Nyilván a következő 10-20 évben is folyamatosan javulnak az elektromos autók és akkumulátorok paraméterei, amik nővelik a hatótávot és a használhatóságot.
-
axioma
veterán
[Nem lehetne rendbetenni a mertekegysegeket?]
Amugy otthon 10A 2.3kW a jellemzo, a 16A kihasznalasahoz mar fali tolto kell. Viszont napi 2x17km meg 2x25km (ket auto) fogyasztasa a 10A sot az Ampera leszabalyoz ha nem allitod at, 6A-rel tolva SE fedi le az ejszakat. Es ez jobbat tesz az akkuknak mint a brutalgyors toltes, szoval "csak" nx10A normal 230-as halozatot erdemesebb kiepiteni.
Azzal egyetertek, hogy tomegesen az esti toltesnek (plane idoben automatikusan szetkenve, csak jogalkotoi akarat kene) konnyebb lenne a megoldasa. Kiveve, ha foldfelszini a parkolo, mert akkor napelemet az autok fole... tripla haszon. -
dabadab
titán
150k EUR?....
Összehasonlításképpen (német árakkal): egy teljesen felextrázott Tesla S az 123k, de így ránézésre ezt a Lightyear One-t használati értékben még egy alap Tesla 3 is bőven veri, abból meg hármat is lehet venni ennyi pénzből.
A napelemes töltés meg elég jól láthatóan sokat nem jelent, saját maguk szerint magyar éghajlaton 270 kWh-t tud tölteni egy év alatt, ami elég elhanyagolható mennyiség, kb. négy teletank (a számaik alapján 60 kWh-s akksi van az autóban).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Robitrix
senior tag
válasz secretgarden #14 üzenetére
Azért erre is létezne praktikus megoldás. Mondjuk ha moduláris bérelhető kisebb méretetű szabványos energia telepeket használnának az autok. mondjuk 25-50 kg tömegűeket. aztán ezeket lehetne valami praktikus mozgó álvánnyal kiemelni a kocsikból majd egy olyan akár 200-300 darabos tötltőfalba belehelyezni, ami hasonlit a pályaudvarok csomagmegőrzőire. aztán a berakott energia pack helyett egy feltöltöttet vagy majdnem teljesen feltöttötet berakni a kocsiba. a kocsi mérete és szükséges kapacitása szabná meg, hogy melyikbe hány tenergia csomagot lehet betenni. egy kis autónak volna 1-2 egy közepes autónak 2-3 csomagja egy nagyobb limuzinnak mondjuk 6 csomag.
A csomag bérleti dija egyrészt a csomag bérlés árából másrészt a benne levő aktuális energia értékéből állna. Ha én laadok egy 18%-osra töltött energia csomagot és beteszek helyette egy 96%-ra tötlöttet akkor energia árban a 96% és a 18% különbözetét fizetném ki. Persze lehetne hozzá applikáció ami meg mutaná a közelben levő tötlőállomásokon szabadon rendelkezésre álló energia csomagokat. Vagyis haladok a városban és 8 perc múlva odaérek egy töltőhelyhez, akkor megnézem milyen felhasználható csomagok vannak szabadon. Mondjuk az én automba 3 csomagot lehet betenni és látok a töltőhelyen 2 100%-ra feltöltött csomagot és van egy 94%-os csomag akkor lefoglalom magamnak mind a hármat. (kicsit hasonlóan, mint ahogy helyket foglalunk egy moziban. J aztán 8 perc múlva mikor odaérek a tötltőhelyre leadok a kocsiból 3 már merülő telepet és beteszek(vagy tesznek) 2 db 100%-os csomagot és mondjuk már addigra egy 96%.os csomagot) ha így meglehetne oldani, hogy 5 perc alatt energia csomagot cseréljenek akkor nem kéne töltöre dugva 2 órát vagy többet várakozni. Persze a csomagok el volnának látva megfelelő mechanikus és elektromos védelemmel látva, hogy ne lehesen olyan egyszerüen kiszerelni egy autóból és ellopni. rendelkeznének valami véle elektronikus azonosítással. a mégis ellopott csomagokat betéve egy nyilvános tötlőállomásba rögtön riaszthatna a rendszer, hogy körözikm az adott energiacsomagot. A modszer további elönye, hogy megvolna oldava a már nagyon tönkre ment energia csomagok központi visszagyüjtése és újra feldolgozása, mivel azt a csomagokat bérbe adó cég kezében volna. Persze azt szabványosra kéne kialakitani, hogy a szabványos energia csomagot be lehessen helyezni a szabványos autók csomag trolójába. Aztán ahogy fejlödik a technika lehetne cserélni a csomagokat, mondjuk most 20 KW/h kapacitást tud egy csomag, 3 év múlva már 27 KW egy csomag kapacitása, 2 év múlva már 35 KW-os csomagot használnak…. J -
secretgarden
aktív tag
Bizony nem egyszeru
-
secretgarden
aktív tag
Moleculez: Hasonlo problema. Mi videki kis(ebb) varosban lakunk, kertes (mar amennyiben egy 6x6 meteres nyitott tér kertnek nevezheto :-)) hazban, viszont nincsen se garazs se kocsibeallo, mint mindenki mi is az ut szelen parkolunk (parhuzamos parkolas, ezert is gondolkozok mostanban egy Smarton, azzal mindig beférnék, a Splash-el csak mikor hogy, a regi Avensis-el meg szinte soha nem volt eleg nagy foghij becipokanalazni a kocsit a tobbi koze). Szoval tolteshez at kene vinni a hosszabbitot a jardan meg egy kb. 5 meter szeles fuves reszen, aztan magan az uttesten (mert tuloldalt van a parkolasos utszel)...
[ Szerkesztve ]
-
secretgarden
aktív tag
Pontosan! Volt is ilyen probalkozas, ha jol remlik talan a Fiat(?) meg a Kia(?) probalkozott ilyen tanulmannyal, az alvazban egy fedeles rekeszben volt az akkupakk, konnyen cserelheto. Egyikuk meg olyan "benzinkut"-tanulmanyt is csinalt, ahol bealsz egy meghatarozott helyre, es egy utburkolatba-aknaba telpitett robot kicsereli kb 30mp alatt a kifogyott akkupakkot feltoltottre.
Masik ut a folyekony akkuke, ahol gyakoraltilag nem toltest pakolsz az akkuba, hanem az akku kifogyott tartalmat csereled le feltoltottre (egyik vezeteken nyomja be a feltoltott cuccot masikon szivja ki a kifogyottat). https://www.nbcnews.com/mach/science/new-refillable-batteries-could-fuel-electric-car-revolution-ncna974556 es https://cleantechnica.com/2019/04/24/nanoflowcell-flow-battery-test-vehicle-surpasses-200000-miles/ es https://phys.org/news/2018-09-tenfold-liquid-batteries-electric-car.html
Aztan volt valamelyik eszaki orszagban (finn? sved? norveg?) buszokra is megoldsas, ott az otlet egy "vezetek nelkuli trolibusz". Rajottek, hogy ha nagyon gyors a toltes akkor nem kell a helyi buszokba sok szaz (vagy akar csak tobb tiz) km-re eleg kapacitasu akku, hanem eleg annyi amivel biztonsagosan (legkondival, esetleges dugokkal is kalkulalva) el tud jutni a kovetkezo megalloig. Ja, es akku helyett szuperkondenzatort hasznaltak a tanulmanyban. A megalloban volt egy toltopont, amikor megallt a busz automatikusan csatlakozott hozza, kb. 15mp alatt maga szivott eleget a kovetkezo megalloig, es lehetett menni tovabb.
-
veterán
Ennel a kocsinal semmi sem stimmel. A suly nem letezik hogy 1300. Elektromos auto es 10mp kell 0-100-hoz? Ez is eleg hihetetlen.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
dabadab
titán
"Elektromos auto es 10mp kell 0-100-hoz? Ez is eleg hihetetlen."
Ez mondjuk pont nem annyira hihetetlen, gyenge motorok vannak benne, aminek eleve könnyebbek meg nyilván a kisebb teljesítmény miatt könnyebb kábeleket is lehet használni.
Lightyear a World Solar Challenge-et egymás után háromszor megnyerő eindhoveni egyetemi csapatból nőtt ki ([link]), szóval elég jól tudják, hogy hogyan lehet könnyű, kis légellenállású napelemes elektromos autót építeni és ez a filozófia elég jól látszik az autójukon is (érdemes ránézni a 2017-es versenyautójukra, hogy kb. mit vettek alapul), csak itt azért vannak olyan problémák, hogy mire használható személyautót faragtak belőle, addigra pl. a napelem nagyjából értelmét is vesztette.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
félisten
150K€?
Ennyiért van Taycan, vagy az egész családnak model 3.
De legalább nem csak drága, csúnya is."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
veterán
Persze el lehet képzelni de aki ennyiért venne kocsit az nem hiszem, hogy ilyen gyorsulási tényezővel szeretne villogni amit még egy swift is legyorsul.
Ha meg 1300kg akkor pláne rohadt gyengéknek kell lenniük azoknak a motoroknak...
secretgarden: 150k-ért műanyagot adni kicsit erős lenne...
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
dabadab
titán
válasz secretgarden #46 üzenetére
A Koenigseggekről nem is szólva, azok is nagyrészt műanyagból vannak, aztán egy nagyságrenddel drágábban mennek (a Regera pl. 2 millió euró)
DRM is theft
-
nagyúr
Tényleg nem bántásiból, de a Multipla egy rendes felmenőktől, ötvenes évekbeli autóból jött. Amit kihoztak belöle az szerintem jól sikerült. Nekem azokkal az tünt fel, hogy iszonyat száguldoznak vele. Mint kiderült, gokartos vezetést sikerült ötvözni a tényleg családi beltérrel - ami nem csak kényelmesen nagy volt, hanem döbbenetesen magasan is ültél. Élvezetes volt!
Angliában kapott év autója dijjat.
És nem véletlen, hogy ekkora tábora lett.Ami kurva ronda volt az autózás történetében ma: valami Ssangyong Rodius, meg ugye a Pontiac Aztek.
Lássuk be, a holland terv nem egy Bugatti Atlantic, hanem egy szándékosan ilyenre készített forma. Szerintem ha ezt jól kitenyésztik, legyen csak piacon!
Ahol a Fisker is, meg Bertone is!Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Formula-1
- Fotók, videók mobillal
- Honor 90 - modellalkat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs