- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Mobil flották
- Hívószám-hamisítás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Kockáztatnak a bankok, ha AI-t használnak
it Felhívták a bankok figyelmét, hogy kockázatokra számíthatnak, ha AI-t és gépi tanulást kezdenek használni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
5G-s verzió is készül a Realme C65-ből
ma Ha itthon is kapható lesz, valószínűleg a modernebb adatkapcsolati képességekkel bíró verzió érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Schuler888
senior tag
válasz Polarstar #50 üzenetére
"Mint kiderült, gokartos vezetést"
Minden egyes ilyen kijelentesnel a Multiplara, MX-5osok garmadaja sirja el magat es leszbdepresszios a fenet, rohognek kozosen egy jot
"Szerintem ha ezt jól kitenyésztik, legyen csak piacon!
Ahol a Fisker is, meg Bertone is!"
Erre viszont nagy +1, es a Rivian-t ki ne felejtsuk!"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
dabadab
titán
válasz Schuler888 #52 üzenetére
Azért a Multipla nem az MX5 alternatívája volt, hanem mondjuk az Opel Astraé, ahol a német mérnököknek a vezetőülés közepét se sikerült eltalálniuk a kormánnyal
DRM is theft
-
mjani1172
addikt
Nekem a külsó 5*.
Viszont a műszaki dolgokban kis zavart érzek, az árban meg nagyot. -
soundman1
senior tag
Nézzetek utána. Már egy éve is megvolt ez az autó, csak pár hónapja mutatták be hivatalosan a nagyközönségnek. Állítólag minden eleme karbonszálas, tehát ezért is ilyen könnyű és persze ezért is olyan drága. A Toyota is dolgozik több céggel együtt már azon, hogy tudná a napelem technológiát a kocsira építeni. Nyílván azért is ilyen a formája és hossza, hogy minél több napelemet rakhassanak rá, gyakorlatilag ez egy utcai solar versenyautó.
Az 50 km az, ami egy ingázónak minimum kell, ezért ekkora a napelem elméleti kapacitása, de persze ez is csak marketing üzenet.
Mindent összevetve ez egy prototípus, ami bemutatja, hogy itt tartunk ma, ha bekerülnek majd a jelenlegi 28 %-nál nagyobb hatásfokú napelemek egy szuperkondenzátorral az akksi mellé, akkor egy Tesla 3 méretű kompaktot össze fog tudni hozni valamelyik gyártó pár év múlva, ja és persze aranyárban.SAMSUNG A53+HMW GT2; Huawei Nova5t+HMW2; Xiaomi 9SE+Watch GT; LG g6DS; Honor 7; Inew 3; HTC Desire; Motorola Defy; Samsung Omnia; MDA III
-
stellaz
addikt
válasz secretgarden #14 üzenetére
Elég sok töltő van város és ország szerte, a munkahelyem 50 méteres körzetében is van 4 db, de még a külvárosban is akad szép számmal. Meg kb lesz minden aldi-lidl-ikea-auchan parkolóban + az összes nagyobb bevásárló központban is van már.
Amúgy miért akarnál minden nap tölteni? Tankolni is naponta szoktál?
-
stellaz
addikt
válasz secretgarden #21 üzenetére
Ezt mondták akkor is mikor a vonat, meg az autó elterjedt, aztán mégsem utazunk időben kevesebbet, csak nagyobb távokat.
-
dabadab
titán
válasz soundman1 #55 üzenetére
Igen, láttam, hogy honnan indultak, de azt, amit összehoztak, elég nehéz eladható termékként értelmezni.
A napelem csak dísznek van rajta, az autó szűkös és nem lehet kilátni belőle, rettenetesen gyenge és hihetetlenül drága (és mindemellé borítékolni lehet a minőségi és egyéb problémákat, mivel totál kezdő és tapasztalatlan csapat rakja össze). Miért akarná bárki is megvenni?
DRM is theft
-
Tolatókamerát meg majd rendel hozzá a kedves vásárló Kínából, mert ha már a hátsó szélvédőn nem látsz ki, ők meg nem szereltek be (még) ilyesmit...
A burkolt hátsókerék viszont (így) nem szép, de hátha lesz rá valami jobb ötletük.
A csomagtér mérete viszont egész kellemes (persze majd a csomagtér ajtajával le kell kalapálni ezt-azt, de csak apróság)"Sum ergo cogito; cogito ergo dubito" - Jonathan Hepburn
-
veterán
válasz secretgarden #46 üzenetére
Csak hogy az sportauto volt. Akkor most dontsuk mar el hogy sport autot gyartunk, vagy luxus limuzint. Ha elobbit akkor oda nem igazan acelos a 10mp ha utobbi akkor oda nem igen jo megoldas a muanyag.
dabadab: jo lesz az a muanyag carbon-nak, bornek, es aluminiumnak.[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
stellaz
addikt
Ez a hatékonyságáról szól és nem is az első ilyen koncepció, a VW XL-1 hasonló áron volt és hasonló menetteljesítményre volt képes, csak abban még volt belsőégésű motor, meg kisebb autó volt, mert nem kellett a hely a napelemeknek.
A light year one is azért lehet könnyű, mert kicsi benne az aksi, ellenben extrém alacsony a légellenállást, ezért van magas hatótávja.
De itt egy még korábbi példa, ami extrém alacsony fogyasztás mellett tudott nagy sebességet egy kicsi és relatíve gyenge motorral. Opel eco-speedster
[link][ Szerkesztve ]
-
e-newsee
addikt
Azért az az ipari vész stop odab@sz. Reméljük, a véglegesben nem lesz benne.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
atike
nagyúr
válasz Polarstar #50 üzenetére
"ugyanabban az évben az angol Top Gear autós magazin szavazásán elnyerte a "A világ legrondább autója" címet is."
Komoly díj...
"a modell fogadtatása Olaszország határain kívül meglehetősen visszautasító volt, aminek oka kifejezetten a karosszéria formájában keresendő."
De amúgy:
2000-ben kapta meg a 2. helyet az év autója szavazáson.
-
e-newsee
addikt
válasz nagyrezso #64 üzenetére
Nekem érdekes, de nyilván nem reprezentatív statisztikám van a Multipláról. Egyetemen 4, utána a munkahelyi ismerőseim közül 1 olyan embert ismertem, akinek kifejezetten tetszett az a design. Nem a műszaki tartalom, a design! Mind az 5 egyén #olaszautóbuzi volt a szó klasszikus értelmében, úgymint:
- az olasz autók szépek (az összes, nincs kivétel)
- az olasz autók megbízhatók, ritkán mennek tönkre. Ha mégis, nem olasz alkatrész miatt.
- az olasz összeszerelés minőségi
- a különböző autóipari technológiák mindegyike valamilyen olasz autóban jelent meg először (ha nem, akkor is közreműködtek olasz mérnökök a fejlesztésben)
- aki a fentiekkel nem ért egyet, az biztos #németautóbuzi, és elvből gyűlöli az olaszokat
- a japán és amerikai autók kedvelői a "Bocsáss meg nekik, nem tudják mit cselekszenek!" kategóriában vannak, nem érdemes velük foglalkozni
- a francia kocsik szarok, de még mindig jobbak, mint a németek[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
L3zl13
nagyúr
"vezeték nélküli kulcs"
Ez valami extra akar lenni? Úgy rémlik apám régi trabantjában sem volt vezeték a kulcson.Aki hülye, haljon meg!
-
MrCsiT
addikt
válasz secretgarden #21 üzenetére
eh, kicsiben gondolkodók.. mit személyszállító drón?!
TELEPORT KAPU!!4!!négy!!!a cikkhez: a karbantartás , javítás lesz drága ezeknél, HA egyáltalán megjelenik a termék..
[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
e-newsee
addikt
A teleportra kéne fektetni a hangsúlyt a tudománynak! Az lenne a legkörnyezetkímélőbb, mert nem lenne szükség egyáltalán semmilyen üzemanyagra, és talán kevesebb villany is kellene hozzá, mint az elektromos kocsikhoz. Ezen kívül kb 0-ra csökkenne az utazási/szállítási idő. Csak gondolj bele, a futárcégek megszűnnének, a repülőgépek, autók csak hobbihasználatra lennének, mint most a jetski, meg a hasonlók. Nem szennyeznénk tele a levegőt kipufogógázokkal, meg zajjal. És ami a legfontosabb, megszűnne a kemtréééél!!!444!4! elmélet! Ráadásul csak megrendelnéd a terméket, és az összekészítés után ott teremne a lakásodban! Csak el ne felejtsd kinyitni az ablakot! ("Miért is kötöttem gombot a zsebkendőmre?")
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
toronyhaz
aktív tag
Vezeték nélküli kulcs? Szépen néznénk ki ha mindenki húzná a gombolyagot maga után.
-
e-newsee
addikt
Persze! Simán!
Komolyra fordítva, jelenleg az egész technológia fiktív, tehát fogalmunk sincs mennyit fogyasztana, ha létezne. Lehet akár 1W is. Semmivel sem nagyobb mellélövés, mintha azt mondanánk, hogy egy ITER méretű komplexum kell egy alma másik szobába történő teleportálásához."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Az időutazás (pontosabban az idő "visszatekerése") baromi egyszerű dolog. Csak rohadt gyorsan kell a Föld forgásával ellentétes irányban repülni. Annyira, hogy a Föld elkezdjen ellenkező irányba forogni. Ettől az idő is elindul visszafelé.
Legalábbis Supermannek bejött.
[link]"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
arn
félisten
A formaja az a volkswagen xl1re hajaz, ami tobb mint egy 10 eves koncepcio.
ez a gyartasba kerult modellfacebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
e-newsee
addikt
válasz nagyrezso #83 üzenetére
Az utángyártottat sok autó rosszul tűri. Én azokra gondoltam, amik gyáriak, csak nem olasz beszállítóktól érkeznek.
És az a vicc, hogy ezek az emberek tényleg így gondolták/gondolják."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
nagyrezso
csendes tag
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy TAB S9 Ultra 12/512GB 5G VADONATÚJ BONTATLAN eladó!
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1