- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
Hirdetés
-
Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
ma Kicsit behúzódott a fősodorba a Sony csúcsmodellje, de nem vesztett el mindent egyéniségéből.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Miért, mennyivel előbb kéne bemutatniuk? Ez a két év még csak nem is különösebben hosszú idő.
Nem csak a tervezés befejezése, a gyártás megszervezése, a tesztek, engedélyeztetések vesznek igénybe hosszú hónapokat, éveket, hanem marketingszempontból is legalább ennyi, ha nem több idő kell a gyártó és a termék megismertetéséhez, felfuttatásához.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Így van!
És van még egy érdekes, bár sokkal inkább morális tényező is.
Már a jelenlegi tapasztalataink szerint is egészen konkrétan biztonságosabban vezetnek az önvezető üzemmódban járó autók -- erre a Teslának vannak elég meggyőző adatai. (Kinek másnak...)Tételezzük fel, hogy egy önvezető autó halálos kimenetelű balesetet okoz. (Az eset polgári jogi következményeit tekintsük rendezettnek!) A gyártó elismeri, hogy a programban volt a hiba, tehát a szoftverhiba emberi életet követelt. Csakhogy a statisztika remekül mutatja, hogy az adott típus baleseti mutatói szerint statisztikai valószínűséggel ez a típus ez emberi vezetőkhöz képest már több ember életét mentette meg? Akkor hát van alapja bűnösért kiáltani? (A hibát mondjuk korrigálják.)
Bővítsük a kört: mi van, ha nem a szoftver a hibás, hanem a szenzorok vagy a rendszer egyéb eleme.
Hoppá, csakhogy ez már az az eset, mint ha egyéb hardverhiba lenne -- amire azért akad példa, hol kisebb, hol nagyobb botránnyal kísérve.Szóval vannak itt tényezők szép számmal. Milyen hibák vezetnek milyen valószínűséggel milyen következményekhez -- és a másik oldalon mindez milyen hasznot hoz...
Ha mondjuk kiderül, hogy egy típushiba miatt meghalt 50 ember -- a jármű használatát betiltják, de a tilalom során a veszélyesebb, hagyományos autóba visszaülő emberek 100 ember halálát okozó balesetet okoznak...
Na, ilyenkor mi van?MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Ez nekem is feltűnt -- de egy koncepciómodell esetén ez még belefér.
Egyébként futnak az utakon meglehetősen hasonló gyári infotainment rendszerrel szerelt prémium autók, amiknek elvben át kellett menniük komoly biztonsági teszteken.Az utólag beszerelt monitorokra szót sem vesztegetnék.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Trust 2.1 hangfal szett (15 Watt)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával (+MediaMarkt Garancia)
- Gamer PC , i5 12400F , RX 6800 16GB , 32GB 3200MHz , 512GB NVME , 2TB HDD
- Apple watch Series 9 45mm cellular 2027.04.07. Apple garancia
- Kingston HyperX Impact 8GB DDR3 1600MHz HX316LS9IB/8
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen