Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vans?
őstag
Elso autom napi 100km ingazas miatt egy dizel Meriva volt (2004-es), gyonyoru allapotban volt, de egyebkent motorikusan sok gond volt vele, ketszer ott is hagyott, persze legalabb 170km-re otthonrol.
Tavaly vettunk egy 2014-es 1,2TSI Skoda Rapidot maganszemelytol, ami szamunkra tokeletes ar-ertek aranyu auto. Erzodik az olcsosag a belterben tobb helyen, de egyebkent nagy ugras volt es szeretjuk.
[ Szerkesztve ]
hábm bábm
-
Pete55555
addikt
válasz Jack Hunter #24 üzenetére
A kedvedért
2003-as Peugeot 307 1.6 Benzin
1,5 éve van nálam, második autóm, jogsim 11 éve van. Az előző egy Fiat 1-es Punto volt 1.1 55 SX ideges.
Előtte meg szülők autói.
Na, a Puntóhoz képest ég és föld, nyilván francia, van egy-két apróság amire figyelni kell, de nem hagyot még út szélén, és különösen sokat sem költöttem rá, a kopóalkatrészeken kívül 1-2 típushbát kellett javítani, pl szervó vezeték "elnyíródott" - volt már javítva, nem túl igényesen, ezt a szerelőm barátilag ingyenbe megoldotta. Illetve egy index kar javítás, ez is típushiba, 25.000. Amúgy kopóalkatrészek, futómű, fék. Motorhoz nem kellett nyúlni, vezérlés, olaj, és szűrők cseréje volt persze. Meg ma szélvédő csere, mert 2 hete kaptam egy kavicsot
600.000-ért vettem 200.000 km-el, Premium felszereltséggel. 1,5 év alatt kb 15.000 km ment bele, szóval nem használom túl sokat, de meg vagyok vele elégedve, több nyaralásra is elvitt már, szeretemItt pl kompozik
...Szeretem leracsniztatni...
-
Dudi08
tag
Sziasztok,
Első saját autóm 2015 októberében vettem. Ez egy faceliftes 2002-es MK1 1.8 benzines Ford Focus. ~1,5 évig használtam munkába járásra, illetve haza utazni.
2017 márciusában vettem egy '99-es Honda Civic VTI-t. Imádtam, király motor, pontos váltó, de a kisördög mindig motoszkált a fejemben hogy mást is ki kéne próbálni.
2019 januárjában pedig egy 2004-es Honda Accord Type-S-t sikerült venni, elég jó állapotban(ez is húzott kicsit ).
A Ford azóta is megvan, lényegében öcsémé, az ATS-t csak én hajtom.
De a hülye agyam már gondolkodik, hogy ezt mire lehetne lecserélni.[ Szerkesztve ]
-
Chabee
tag
Nekem egy fehér Skoda Fabia Combi Gift szolgálja hűen a szürke hétköznapokat. 2006 áprilisában újonnan érkezett a családba, mint életem első új autója. Az eltelt bő 13 év alatt csak 165e km pörgött bele, de azt azért érdemes szem előtt tartani, hogy ez első sorban egy városi rohangálós autó. (Lásd még: Apa TAXI) Ezért is, no meg anno az anyagi megfontolások miatt is az alap motorral vettük, ami az 1.2-es 12 szelepes három hengeres HTP. Azaz sikerült a valós igényinket objektíven felmérni, párhuzamba állítani az anyagi lehetőségeinkkel és józan döntés hozni. Mert ugye nem a szomszédnak vesszük az autót és nem veszünk egy számmal nagyobbat sem a kelleténél. Nagyon nem szeretném dicsérni, mert egyszer áradoztam róla kb. féléves korában és még aznap este elment egy trafó az örök gyújtómezőkre. Persze garanciában cserélték, de nem volt vicces vasárnap este 75km-re az otthontól családdal teli megoldani a hazajutást. Viszont jó magyar virtus szerint svájci frankos hitelre vettük. Bár ennek ellenére és önhibámon kívül egy viszonylag tisztességes konstrukcióba sikerült beleugrani, de a 168 Ft-os CHF nem sokáig volt valós. A fenti problémától eltekintve megbízható autó. Természetesen kissé alulmotorizált és ez manapság a mindenféle turbókkal fújt motorok között egyre jobban feltűnő. Szóval nem én vagyok a gyorsulási versenyek bajnoka lámpától lámpáig. Ez az autó 90-110km/h közé van kitalálva. Ennek ellenére lehet feltűnés mentes közlekedni vele autópályán is, de nem az az otthona.
Újkorából egy kép (bár ha lemosom kb most is így néz k ):[ Szerkesztve ]
Igazat mondani könnyű, csak elhitetni nehéz!
-
FoLey-v
addikt
2015.04.06-án vettem meg az első autómat egy 2000-es évjáratú fapados VW Golf IV 1.4 AHW.
Az autó sok mindenen átment és sokmindent ki kellett cserélni,mert nem egy tökéletes autó volt.
Az első ajtó csak vezetőoldalinál volt a másiknál meg nem,de gy sem volt tökéletes a központizár rendszer. Akkumulátor csere,mert ami benne volt az rossz volt. A két küszöb rozsdás volt,mellesleg a bal oldali sárvédő is csere volt +fényezés. Kipufogó dobot cserélni kellett rajta. Meg még sok apróságot kellett kicserélni.
Az autót 2019 februárban fájjó szívvel eladtam,mert már sok volt a költség és nagyobbat szerettem volna,főleg kombit.2019 februárban nagy nehezen megtalált hahon kiszemelt autómat és 224km-t utazva megvettem a második autómat. Egy 2005-ös évjáratú Opel Astra H Caravan 1.6 XEP. Megúsom hogy Benzin+LPG az utóbbi ki van szerelve és kikapcsolva,de az alkatrész megvan.
Ezen az autón idáig nem sok mindent kellett kicserélnem,mert az előzö gazdája gondoskodott. Az autón itt is vannak hibái. Inkább esztétikailag pl. a jobb első ajtónál folt van,de majd megcsináltatom. Az első lámpát is políroztatva lett.
Nem egy erőgép,de nekem célnak megfelel.Az első két hangszóró ki lett cserélve,mert az egyik gyári megadta magát.
Ami az egyik legfontosabb a motorolaj és a szűrő. Továbbra is azt kapja amit előzö gazdája is beleöntött.
Mi lesz a következő kiszemelt autóm?
Opel Astra J vagy K Caravan• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
rdt89
addikt
Peugeot 206 GTI (régi nagy álmom és szerelemem, persze a 205 GTI után). Egy 306-os Peugeot-ot váltott, ami 1993-as volt, 8 évig tett szolgálatot, és annyira megbízható, hűséges jószág volt, hogy cserekor elmorzsoltam pár könnycseppet érte. Mikor megláttam a hirdetést Debrecenben a 206 GTI-ről, meg kellett nézni, és már sejthető volt, hogy a szerelem a tulajdonom része lesz. Lehet vele szlalomozni, városban cikázni, nem torpan meg az emelkedőtől és előzésnél se kell félni, hogy nincs elegendő erő.
-
_drk
őstag
Nekem is kis Fábiám van, annyi hogy nem kombi. 2003-as 1.2 HTP, még klíma is van benne csak tudnám minek, mert nagyon megöli a kicsikét.
Kis szaladgálós, melóba járós autónak teljesen jó! Még az új 55"-os tv is befért hátra, igaz hogy a lábam a kormányban volt.
Az évben hengerfej felújítás volt, majdnem írtam is róla egy posztot, eredetileg 110km volt benne aztán most kiderült hogy vagy 300 van benne, vagy csak olaj nem volt cserélve benne sokat...
Elég sok matek volt hogy ez most megéri-e. Motorhibásan azt se tudom mit csináltam volna vele, jó ha kaptam volna érte valami alkudozásban egy 100-ast kereskedésben. 250-ért megcsináltattam, így még mindig van használható autóm, és környéken végignézve pár kereskedést 1 misiért se lett volna az a nagy minőségbeli ugrás.
Azóta megint összebarátkoztunk! -
Somatom
veterán
Azért érzed fölöslegesnek a klímát, mert nem tudod optimálisan használni. Pl. hegyről lefelé bekapcsolt klímával megnő a motorfék, ezáltal kíméled az üzemi féket. Ha pedig gyorsításkor kikapcsolod, akkor olyan, mintha a nitro gombját nyomtad volna meg.
Én azon röhögök, hogy ha sík úton, egyenletes tempóban megyek a Kalos -szal, akkor érzem, hogy mikor kapcsol be/ki a klímakompresszor.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Az a klíma városban jó, amikor dugóban araszolsz és még levegő mozgás sincs, de nagy a meleg..
De másra nem nagyon jó (lefogja a pacikat)...
hmm..
megnéznék egy fékpadtesztet egy kisautóval amikor a klíma be vagy ki van kapcsolva ...The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
ncc1701
veterán
Észre sem veszed. Értelmes autónál, ha parkettázod neki, akkor leveszi a kljmát, amikor meg részterhelésen működik a mocc, akkor azért nem veszed észre, hogy megy. Csak éppen nem döglesz meg a 40 fokban. Pláne, egy mai kljma 1-2 deci fogyasztás pluszt ha okoz. Nem véletlen, h ma már működő kljma nélkül épeszű ember nem vesz autót.
-
Somatom
veterán
Most, hogy írod és belegondolok, tényleg így van. Két autót szoktam vezetni, de csak az egyik teljesítményén érzem a klíma működését. Hiába, a kis Kalos fölött eljárt az idő, elavult technológia. Vagy, más is befolyásolhatja ezt az érzést, mint az évjáratból adódó technológiai különbség? Lehet, hogy az is közrejátszik, hogy a Kalosban egy 1,2 literes, 77 lovas motor van, míg a DAF -ban egy 12,9 literes, 480 lovas?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Igen, nekem az 1996-os Mercimben is így van, hogy amikor a gázpedált padlóig nyomom és ott megnyomódik a kik-down kapcsoló, akkor nem csak a váltó vált vissza, hanem a klímát is kikapcsolja.
Ismerős csajnak volt 900ccm Sevi sparkja. Az első szériás a nagy kereklámpás. Annak felsem tűnt, hogy megy e a klíma.
És igen a moder autóknál nüansznyi fogyasztást rak rá.Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
-
-
& (#167) ncc1701: Mielőtt nagyon leszeditek a fejemet, gondolom tudjátok hogy jellemzően hosszmotornál az utastér-tűzfal oldalán keletkező jelenség (hőtolulás gyk) megrepeszti a HF-t v a hengert és marhára nem számít hogy mennyi és mekkora venti pörög az akármennyire tiszta coolerek előtt. Igen ez valóban a nagyobb motorok jellegzetessége az esetek legnagyobb részében.
De bocsássatok meg amiért röffenni merészeltem - bátran használjátok a klímát a legnagyobb dugóban és soha ne találkozzatok a jelenséggel!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Erre a jelenségre a klíma nélkül is rájöttek. VW Corrado VR6 os motornál, ugyanis a hátsó hengersor sült. Pedig az keresztmotoros volt. A merciknél első körben ezt a problémát részben kezelte a Ladától átvett részleges megoldás, hogy a főtengely hajtja a hűtőventit. A mercinál viszont közbeiktattak egy úgynevezett VISCO kuplungot. Tehát álló helyzetben is állandóan mozgott a levegő a motornál... Amúgy dugó nem dugó, akkor plusz hőt nemhiszem, hogy termel a klímahasználat. Amúgy meg valószínű gondolnak erre a mérnökök. Elég ciki lenne, ha gar időn belül megsülnének tömegesen a motorok.
Toyotánál 90 es években pl a GTI motort úgy tesztelték, hogy padon beindították és üveghangon járatták és figyelték meddig bírja, de valaki pályán hajtotta úgy a kocsit, hogy meddig bírja...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
válasz Lalikiraly #174 üzenetére
Természetesen itthon mindenkinek csak garos autója van és azt is cseréli max 2 évente mert az jó
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kisméretű motorokról beszéltem, de a hosszában elhelyezett autók motorjait nem ismerem, azokkal nem foglalkoztam. Ha ilyen jelenség van, az eléggé konstrukciós hibának tűnik (vagy felépítésbeli hibának, talán nem olyan erős mint egy wankel motorban levő "hiba", de azért kellemetlen lehet egyeseknek a létezése). Mondjuk erre szerintem már nem sokat add hozzá a klíma működése ha a jelenség létezik. De szerintem a hibát ott inkább az okozhatja, hogy alapjáraton lassabb a víz és olaj keringetése és emiatt rosszabb lesz a hőelvezetés/kenés.
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
-
ncc1701
veterán
Részemről addig hajtok egy kocsit, míg gyakorlatilag GTK nem lesz az eset. Előző yarisomba 13 év alatt belekerült 370ekm, de aztán összejött egy fél millás ajánlat erre-arra, és mennie kellett.
És ilyen felhasználássan vastagon megéri új kocsit venni anyagilag is.[ Szerkesztve ]
-
kolopele
nagyúr
válasz Lalikiraly #178 üzenetére
Amennyiben az autó luxuscikk lenne találna az ember helyet az összes parkolóban, bevásárlóközpontoknál, na meg át lehetne hajtani egy kisebb városon 5 perc alatt. Semmi köze nálunk az autóknak a luxuscikkekhez, max. nem mindenki cseréli 3 évenként és nem mindenki vesz 30 milliós verdát.
-
-
v6 tdi 3 liter. És baromira megérzi a klímát mert 4 zónás és dupla hőcserélős. A légkondi kapcsolását a motor azonnal fordulatszám emeléssel reagálja le.
(#180) ncc1701: én amíg szeretem addig használom amíg bírom Nem a felhasználás módja határozza meg alapvetően mit használok , hanem hogy mit szeretek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Milyen processzort vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- ASUS routerek
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- További aktív témák...
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia