- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #72042496 #17 üzenetére
Na most a FreeSync 2-nél a tone mapping a lényeg. A kijelzőnek is van egy beépített tone mappingja, és nyilván a játék motorja is végez ilyen kalkulációt. A FreeSync 2 azt csinálja, hogy a kijelző tone mappingját kikapcsolja, így azt a képet tudja a monitor megjeleníteni, amit ténylegesen készített a játék. Ehhez viszont direkt támogatás kell a játék oldalán, ugyanis a kijelzőnek meg kell felelnie bizonyos specifikációknak, hogy az így megjelenő kép jó is legyen. Viszont ha a játék kifelé azt mondja, hogy ismeri a kijelző specifikációt, akkor a meghajtó el fogja küldeni a jelet a monitornak, hogy arra a képre ne alkalmazza a beépített tone mappingot, amit kapni fog. Ezzel alacsonyabb késleltetésű lesz a megjelenítés, és nyilván a beépített tone mapping nem rontja el a játék által számolt eredményt.
Ha a program támogatja a FreeSync 2-t (például Far Cry 5), és maga a hardverkörnyezeted is (GPU+monitor), akkor bepipálod és megy. Ha a hardver oldalán ez nem valósul meg, akkor a program még mindig képes HDR képet adni, de akkor nem tudja megmondani a kijelzőnek, hogy a beépített tone mappingot ne futtassa le. Ez növeli a késleltetést és belebabrál a végeredménybe is, vagyis nem azt fogod látni a képernyőn, amit a fejlesztő szeretett volna, hogy láss. Tehát a Far Cry 5 a te kijelződön is tudja majd a HDR-t, csak az irányított tone mapping képesség veszik el.
A Windows HDR módja valójában egy API, amire szintén meg lehet írni a programot, és például a Far Cry 5 úgy van megírva, hogy van a szabványos támogatás a Windows API-jára, és van az irányított tone mapping támogatása az AGS-re, utóbbi természetesen megkerüli a Windows API-ját, mert nem szabványos környezet. A beállítások oldalán ezt nem fogod érezni, ugyanúgy on-off dolog az egész, csak a program az elérhető hardverkörnyezet alapján kiválasztja, hogy melyik kódutat futtatja. A Shadow Warrior 2 egy régebbi cím, annak csak speciális kódútjai vannak, egy az AMD-re és egy az NV-re. Irányított tone mappingot viszont nem támogat egyik sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- LG UltraWide UltraGear 34GN850-B Monitor
- LG (34WQ75C-B.AEU)34" QHD 21-9 GAMER MONITOR ! AKCIÓ!
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- LG (29BN650-B.) 21-9 FHD GAMER MONITOR ! AKCIÓ!