- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz yodamester10 #963 üzenetére
Miért érdekes az, hogy ki mennyit ment elektromos autóval?
Én mentem többször is, nagyon meghatározó élmény, de nem befolyásolja az értékítéletemet. Többször is vezettem ilyen autót, ami elsőre átjön, az a meglepő gyorsulás. Nullától ötvenig a legkisebb villanyautó is parádésan gyorsul, de ennek hátránya is van, mindig hamarabb értem a következő piros lámpához, mintsem az zöldre váltott volna, szóval akinek van villanyautója, annak pont azt kell megtanulnia, hogy ne gyorsuljon feleslegesen gyorsan.
Mivel nem csak egyszer-kétszer vezettem ilyen autót és nem csak a kereskedés körüli bejáratott tesztkörön, ezért éreztem a hátrányait is. Az elektromos autók jelenleg valójában nehezebbek, mint egy hasonló méretű hagyományos autó. Soknak alacsonyan van a súlypontja, de nem mindnek. Amelyiknek hátul van az akkupakkja, az bizony billeg a kanyarban, egy körforgalomban tud meglepetést okozni a viselkedése.
A nagy súly (amit nem tudsz kikerülni) meg a nagy gyorsulás (amit nem kell kihasználni, de kevés villanyautós állja ezt meg), párosulva azzal, hogy a villanyautók kerekeit keményebbre fújják, mint a hagyományosakét, bizony eszi a gumikat. A villanyautó kiméli a féket, de nagyon elhasználja a gumikat.
Szóval vezettem elektromos autót (Nissan Leafet többször, hosszabb távon is), de ugyanolyan élmény volt, mint a TGV-n utazni: wow, de azért otthonra ilyen nem kéne
Ha ingyen adnák, akkor persze (nagy duzzogva) elfogadnám, de ha a vételárat, a töltést/karbantartást és az eladáskor jelentkező értékvesztést is nekem kell fizetni, akkor bizony elmegy a kedvem a villanyautótól
Mivel építkezésben vagyunk, ezért felmerült, hogy a ház elektromos rendszerét napelemes kiserőművel egészítsük ki, tekintettel egy elektromos autó töltésére, de akárhogy számoltam, életemben sem tudnék annyi kilómétert megtenni az elektromos autóval, hogy megtérüljön a pluszköltség.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.