Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tha_answer

    őstag

    válasz axioma #2463 üzenetére

    " az hihetetlen hogy ne lenne euro5 alatti autobol jelentos mennyiseg egy nagyvarosban"
    hinnni a templomba kell.
    megegyszer: az egyik legazdagabb videken mertek, nem bpn. pont ok is alig hittek a szemuknek h miert nem csokken. ezert foglalkoznak a kerdessel.

    "akkor nem azert nem csokkent mert eleve se az autok bocsatottak ki, hanem valami mas, szinten a lockdown-nal korrelacioban levo, de forditott iranyban, az novelte. "
    es mi novelte az ut melletti meroeszkozoknel levo koncentraciot? szted nem irtak volna le?

    "De ezer mas metodikai hibat el lehet me'g kovetni ezugyben (pl. rossz bazis, idojarasi hatas, altalam emlitett szallitoautok, stb.)."
    es erre az egyetemi kutatok biztos nem gondoltak.

    "Most akkor szerinted mi a fobunos? A kis valoszinuseggel bar kimutathatoan rakot okozo pm2.5 vagy a CO2 amitol a 0-6 eves gyerekek magassagaban elegtelen lehet rendszeresen az oxigen? [Nezd meg, hogy hogyan hirdetik a gyerekhordozokat...] Vagy a NOx? Vagy ha van technologia ami _mindegyiket_ csokkenti, akkor azt nem kene csak azert kiatkozni, mert nem megy bele 5 perc alatt 1000km? "
    mindenki :D
    nem. az van hogy ha arra hivatkozunk h a kornyezet a fontos meg az egeszseg es ezert tiltogatunk agybafobe akkor minden aspektusara alkalmazzuk, termeszetesen sulyozva a tudomany allasa szerint. ertsd a pm2.5 evekre ha nem orokre ott lesz benned, mig a gazok jonnek mennek.
    tehat ha az egeszseges kornyezet a cel akkor a pm2.5 a lenyeg.
    a pm2.5 pont a 0-6 evesek magasssagaban a legnagyobb... szoval ha tenyleg aggodnal tenyleg ertuk akkor a pm2.5t tiltanad kerdes nelkul. amivel a co2, nox,egyebek is javulna. ja hogy az kenyelmetlen? a hollandoknak nem. nekunk sem lesz.

    jelenleg egyszer sem hoztam fel az 5p1k kriteriumot. varosba minek?

Új hozzászólás Aktív témák