Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Uzi74 #81 üzenetére

    " ... de ha figyelmesen olvasol az ocsóbb típusok futóművére írta a keményet ... "
    Köszönöm az értő, és figyelmes olvasást! :R

    " ... a borulásos balesetek jóval gyakoribban SUV-ok esetén - főleg az USA-ban a lágyabbra hangolt futóművel."
    + 1

    " ... a behorpadás mértéke nem sokat mond a biztonságról, sőt az komoly energiaelnyelő funkcióval rendelkezik."
    Ezen én is jót szoktam mosolyogni, mikor valaki egy koccanás után azzal, hogy, hogy az övén "egy karc sincs", a másik pedig "rommá tört". Az ilyen esetekben látható** sérülés sok esetben nem mutatja az adott jármű valódi képességeit.

    ** itt jegyezném meg, hogy a műanyag lökösök sokszor szinte sérülés nélkül megússzák a koccanást és a formájukat is visszanyerik, de a mögöttük lévő mindenféle energiaelnyelő elemek már közel sem biztos. Ezt a saját autómnál volt "szerencsém" megtapasztalni.

    A lényeg viszont változatlan: az EV térnyerésével - sajnos vagy sem, - egyre több ilyen böhöm nagy autó lesz, mert a technikát valahogy el kell maszkolni. A kecses, lapos szedánoktól, formás kombiktól búcsút inthetünk. Lesznek a SUV-ok (és ezek alfajai: CUV, CAV, stb.) meg az ilyen szopott-gombóc forma nélküli autók, mint pl. a Merci EQS.

    A "villanyság" szerintem akkor fog beérni, mikor majd újra áldozhatunk a design oltárán egy kis hatótávot, mert már annyit el tud menni bármelyik, hogy nem lesz gond 50-100 (vagy több) km mínusz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák