Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Microsoft nem hitelesíti azokat a drivereket, amelyek lecserélik a Windows egyes futószalagjait. Az ilyen fícsőröket nem lehet alapértelmezetten kínálni, mert nem fogja feltölteni a Microsoft a Windows Update-be. A Chill is ezért van gyárilag kikapcsolva, mert a Microsoft által szabályozott működést módosítja. Az egy dolog, hogy ezeknek a megoldásoknak a jelentős előnye is innen származik, viszont a WHLK nem fogja validálni a meghajtót. Azt fogják írni rá, hogy nem a Windows beépített futószalagjait használja. Opcionálisan bekapcsolt formában viszont nem érdekli a Microsoftot, hogy melyik gyártó mit bűvészkedik. A WHLK a gyári működést validálja.
Egyébként az AMD már leadta a Chillt, hogy építsék be a Windowsba, így lenne rá gyári futószalag, de a probléma vele az, hogy licencköteles technológia, ráadásul nem is adják olcsón, így nem rajonganak azért a gyártók, hogy fizetni kelljen az AMD-nek egy Windows funkció után. Valószínűleg ugyanez lenne az Anti-Lag esetében is. Megoldást jelentene, ha a Microsoft felvállalni a teljes licencet, de valószínűleg annyira drága, hogy ők sem nagyon rajonganak érte. Inkább az lehet majd, hogy implementálnak egy saját megoldást a problémákra, így elég lenne az IP-ért fizetni az AMD-nek, ez meg belefoglalható lehet a keresztlicencbe. Csak az a baj a Chill és Anti-Lag megoldásokkal, hogy nem az elméleti működés jelenti a problémát, azt mindenki tudja, hogy miért mennek, a működés megvalósítása kerül évekbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Kansas
addikt
Aha, vagy 20 monitoron... az enyém nincs(sincs) köztük.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
koko52
veterán
Ár/értékben kb ott a helye. 1 fillérrel sem ér többet. De ahogy elnézem inkább felette vannak irreálisan.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyáltalán nem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Chill az nem egy frame limiter. Erre az FRTC van beépítve. A Chill egy scene pacing eljárás. Le is írtuk, hogy miképp működik: [link]
A frame limiterek azért működnek máshogy, mert ott nincs scene pacing, nem garantált, hogy a képkockák a lehető leggyorsabban elkészülnek, sőt, pont az ellenkezője igaz, mert ugyanúgy parancslistáz, mint a limit nélküli feldolgozás, tehát a GPU elkezdi a következő frame-et is számolni. A Chillnél ez nem igaz. A GPU addig nem kap új frame-ről adatot, amíg be nem fejezte az aktuális frame-et, így azt mindig gyorsabban állítja elő. Emellett a Chill egyenletességet ad már a jelenetszámításánál, tehát a frame-ek is egyenletesen készülnek el. A frame limiterekre ez sem igaz, egyáltalán nem kontrollálják a jelenetszámítás egyenletességét, jön az adat, ahogy jön, és köpik az eredményt, ahogy alakul. Az, hogy ez esetleg nem jó ütemű, azzal nem törődnek.
(#318) TTomax: A Navi mögötti szám az nem utalás a méretre. Az csak arra vonatkozik, hogy mikor kezdték el fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig pont ez különbözteti meg a frame limiterekről. A tartományra való ráillesztés. Ezért nem érdekes a kettőt keverni. Az RTSS-re az FRTC van a driverben, míg a Chill egyetlen gyártófüggetlen alternatívája még a régi HiAlgo verzió. [link] - ezt nem lőtte le az AMD, így letölthető, de sajnos a supportot elvették.
(#379) huskydog17: ReShader alternatíva nem kiegészítés, nagy különbség van a kettő között. Írtak a driverbe egy injektormodult, amivel ők is tudnak a jövőben hozzáadni effekteket a meghajtóhoz. Ezt konkrétan azért tették, mert látták, hogy a usereket ez érdekli, viszont az explicit API-val a ReShade és az ENB Series életútja sokkal nehezebb lesz, hacsak nem vállnak igazi céggé, hogy legyen erőforrásuk explicit API-ra működő támogatást kínálni.
Maga az effekt az lényegtelen, mert azok a ReShade-nél is különállóak. Onnantól egészen sok lehetőség van, hogy működik a hook up. Gyakorlatilag elég sok post-processt írhatsz. Azért lett a CIS bevetve, mert az FXAA-t fejlesztő Timothy Lottes pont ezen dolgozott, mivel elég sok játék megy majd a TAA felé, és ezek az élsimítás mellett amolyan mellékhatásként kicsit homályosítják a képet. Ennek ellensúlyozására van a natív CIS, illetve a driveres verziója a RIS.De ha mondjuk Vulkan és DX12 módban indítok egy játékot, akkor a ReShade semmit sem ér. Ez meg működik. Ezért csinálták, hogy működjön ott is, ahol a ReShade csődöt mond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Nem azt írtam, hogy mindenhol, de egy csomó helyen, nézd a visszapillantó környékét, nézd a glórián lévő szárnyat, nézd a zöld kis lámpákat, nézd az út textúrájának alsó és középső részét. Az tény, hogy felül nem lett szebb, vagy hogy a kerék felülete is itt-ott csúnyább, a glória felülete is zajos. Nem azt írtam, hogy itt a "megoldás". Arra akartam utalni, hogy nem azt kellene nézni, mit nem lehet, hanem hogy hogyan lehet. Azt se felejtsd el, hogy ez egy agyontömörített jpg...
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
hokuszpk
nagyúr
ugyan, a pcie4.0 tesztben egy darabig elen lesz a NAVI
[ Szerkesztve ]
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Ragnar_
addikt
Akkor engem bizony megvezettek a grafikonok. És ügyes az Intel, ha továbbra is igy el tudja adni még kb. 2 évig a Coffee Lake-et, sőt lehet, hogy akkor is ugyanúgy fogy ha árat emelnek mellé. Mindenesetre az AMD is tehet róla, hogy 5-6 évig szinte mindenki Intel procit vett, de ha most a kb. 2 év alatt nem tud piacot szerezni, akkor szerintem soha..
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel