Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    Én egy kicsit csalódott vagyok. Az előadás béna volt, a feature-ök, érdekesek, de csak ennyire futotta? Ennyi idő alatt. Plusz Win10 kötöttség ezekhez, na neeee. A GPU-ról alig tudtunk meg valamit. Tempó ok, de nincs RT, ez még oké, nem hozott igazából lázba, de ehhez képest azt gondolom magas az ár. Hűtés, miért kell erőltetni ezt a mókuskerekes rettenetet? Inkább akkor tennének rá egy keresztáramú légkavarót, lehet valamivel kevesebb levegőt szállít, de legalább messze nem olyan zajos, és az áramlások is sokkal ideálisabbak lennének.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz Cifu #120 üzenetére

    Egy keresztáramú is kijuttatja, legalább olyan hatékonysággal.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #127 üzenetére

    Abu, ha ez nem egy GCN-RDNA hibrid, és a Navi 20 után sem változik a dizájn, akkor borzasztóan rossz munkát végeztek. Ők már 7nm-en vannak. 7+ 5nm nem fog akkora ugrást jelenteni. A teljesítmény fogyasztás mutatókban továbbra sem lesznek komolyan versenyképesek.

    Ha kicsit elkezdünk számolgatni, kiindulva abból, hogy mennyi teljesítménypluszt ígérnek (várjuk a teszteket), melyik egység hogyan változott (igaz nem biztos, hogy valós diák alapján, az előadáson nem mutogatták őket), akkor a CU-k teljesítménye alig 1%-ot növekedett. (Compute tesztek ezt alá is tudják majd támasztani, mert abban a GCN-s is erős volt, nem volt gond a kihasználásukkal sem.) Azaz a CU-k tulajdonképpen közel változatlanok!!! lehetnek, csak a szervezésük, vezérlésük lett más, és a teljes teljesítménytöbblet innen származik. Ha pedig ez igaz, akkor a GCN-ben évek óta óriási teljesítménypluszt hagytak a semmibe veszni, ami igencsak szégyenletes a GPU-s részleg részéről. De az is lehet, és ez a hibrid feltevést igazolná, hogy a konzolok visszafelé való kompatibilitása miatt tartották meg a CU-kat, mert csak így tudták garantálni a visszafelé kompatibilitást, úgy, hogy a futtatott játékok ne veszítsenek a teljesítményükből, és ennek még értelme is lenne, illetve elfogadható indok is lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz Cifu #186 üzenetére

    Nézz meg egy AC Origins-t, a 8 szál is kevés neki. Ez az általad használt VGA-nál is igaz lesz.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #352 üzenetére

    Hogy nem tudtok leszakadni már erről az élesítésről. Jönnek majd a VGA-k, jönnek majd a driverek és lehet tesztelni, saját összehasonlító képet készíteni, és el lehet dönteni, hogy mit ér az eljárás. Ha a mostani sokszor mocskosul mosottas megjelenítésen, ilyen erőforrásigény mellett érzékelhető javulást eredményez, akkor nagyon is örülni kell neki. Hogy jobb-e, mint az DLSS, teljesen már eljárás, nem biztos, hogy hasonlítgatni is kellene, az viszont egészen biztos, hogy olcsóbb. :)

    Más, Chill. Abu, oké, ez egy parancslistában turkáló eljárás. Kérdés? Miért nem csinálják meg úgy, hogy az egész full hardveres legyen? Kiegészítve másodlagos/harmadlagos listákkal, amelyeket aztán a GPU pillanatnyi üresjárataiban asszinkron végrehajtással feldolgozhat. Ezzel megmarad a Chill által nyújtott előny és egyenletesség, plusz, a későbbi képkockákhoz való feladatfeldolgozással kimaxolt a GPU terheltsége is és kimaxolt a teljesítmény is. Vezérlésben meg be lehet állítani, hogy mit akarunk max teljesítményt, vagy energiahatékonyságot.

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    Raymond, furcsa figura vagy te, nem azt nézed, hogy vajon hogy lehetne, hanem hogy hogy nem, ezek után pedig jön, hogy áh biztos csalnak...

    A cikkben lévő képeket felhasználva ügyködtem kicsit, és az a szomorú helyzet áll fenn, hogy pl a F1-es összehasonlító képnél elért eredménytől, sok helyen jobb is elérhető. Íme: Csak az "OFF" rész alatt található részt módosítottam. (A cikkben meg megtalálod az eredetit.)

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz schawo #405 üzenetére

    Nem azt írtam, hogy mindenhol, de egy csomó helyen, nézd a visszapillantó környékét, nézd a glórián lévő szárnyat, nézd a zöld kis lámpákat, nézd az út textúrájának alsó és középső részét. Az tény, hogy felül nem lett szebb, vagy hogy a kerék felülete is itt-ott csúnyább, a glória felülete is zajos. Nem azt írtam, hogy itt a "megoldás". Arra akartam utalni, hogy nem azt kellene nézni, mit nem lehet, hanem hogy hogyan lehet. Azt se felejtsd el, hogy ez egy agyontömörített jpg...

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #438 üzenetére

    Őszintén szólva egyikről sem vagyok meggyőződve.

    Értem én, hogy alacsony késleltetés, de így ha a Chill miatt nem jön az aktuális képkockára vonatkozó feladat, vagy nem jön elég feladat, és nem kezd el dolgozni a következőn, akkor üresjárat keletkezik, azaz némi teljesítménykieséssel kell számolni.

    Amit leírtam, az nem veszélyezteti a késleltetést, elvégre az aktuális képkocka prioritást élvez, csak a keletkező üresjáratokat használják ki. Ezáltal felgyorsítva a feldolgozást, összességében pedig megmarad az alacsony késleltetés, miközben még a teljesítmény is nő, illetve ha be van állítva egy Chill tartomány, akkor a gyorsabb végrehajtás miatt, visszább vehető az órajel, azaz, csökkenthető a fogyasztás.

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák