Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz Benyuss #178 üzenetére

    Ezt talán nem is annyira a gyártón múlik. Inkább a forgalmazón. Nem mindegy, hogy honnan, kitől szerzed be. A Zoponak van közvetlen EU shop -ja (zopomobile.eu). Német központ, spanyol raktár. Ez azt jelenti, hogy innen rendelve, hivatalosan az EU -ból érkezik, tehát nincs sarcolás. Két év EU gari. Futárral dolgoznak, raktáron levő termékre 48 órán belüli kézbesítést vállalnak (és valóban működik). Garinál jelzed nekik a problémát, válaszolnak, hogy vették a jelzést, küldheted a telót (Spanyolba) Na, annak a költsége a tied. Eddig az enyém kb. a harmadik garis a topikjában (leszakadt a mikrofonom). A gyakorlat azt mutatja, hogy egy hét alatt megfordul a kütyü. Kínai telóknál sokan ragaszkodnak az itthoni beszerzéshez a gari miatt. Lehet, hogy egy hazai webshop -pal szemben több jog érvényesíthető, de sztem a user inkább telót/javítást szeretne, nem jogot. Ha pedig ennek az a módja, hogy a hazai bolt kínába küldi vissza, akkor a user dughatja a jogtárba a SIM kártyáját, mert hamarabb ad neki igazat a bíróság, mint telót a kínai.

Új hozzászólás Aktív témák