- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norb79
őstag
válasz velizare #148 üzenetére
Ahogy Cifu is írja, valamerre ki kell törni, mert kezd látszani a vége a mostani technek. Ahogy az autómotorokat is eltolták 28,5 literesig, amikor rájöttek, hogy valami mást kell kitalálni, mert 1000 literes autómotor nem lesz jó, és ma már nincsenek is 10-20 literes motorral szaladgáló autószörnyek. Ugyanígy ki kell törnie a gyártóknak abból a körből, hogy teszek rá több tranyót meg ramot aztán hadd szóljon, ha kezd nagy lenni a kártya, akkor lemegyek kisebb csíkra, mert kisebb tranyóból több fér fel, és akkor még több tranyó és ram. Nem, hanem meglépik ők is azt amit az autóipar 110 éve, hogy akkor nézzük meg ennyi köbcentiből hogy lehet több lóerőt kicsikarni, ha kicsit máshogy építem meg a motort, és ennyi ramból meg tranyóból hogy lehet több frémet kicsikarni, ha más módszerrel használjuk fel őket. Ha megjönnek a tesztek és a szinte ugyannyi tranyó és pontosan ugyanannyi ram érdemben tud több frémet a képernyőre varázsolni, akkor megvan az új technika, ha nem, akkor parasztvakítás van, mint a hairworks.
-
Norb79
őstag
-
-
Norb79
őstag
És igazándiból ez a DLSS az érdekes (mert az azért van, hogy több frém legyen, nem azért, hogy kevesebb, mint az RT ), hogy mit tud. Hogy ez valóban egy olyan módszertani váltás amivel ki lehet törni abból a körből, hogy "akkor teszünk rá kétszer annyi bigyuszt meg ramot és akkor majd gyorsabb lesz, jövőre csökkentjük a méretét a bigyuszoknak meg a ramnak és akkor megint több rá fog férni".
Mert ugye idén nem emelték a darabszámokat, szóval akkor ki kell(ett) találni vmit amitől az ugyanannyi ram mégis több frémet termel. Máshogy használják fel a kereteket és így hatékonyabb? Majd a teszteknél meglássuk.[ Szerkesztve ]